
Ролики тижня: Moyo, Uklon, Сільпо, Файно Маркет, Comfy


Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і рітейлерів. У даній рубриці ми збираємо кращі.
Fozzy Group, яка запустила в 2016 році мережу власних дискаунтерів THRASH!, вирішила потролити АТБ. Об’єктом насмішок став рекламний ролик оновленого супермаркету АТБ, який привернув до себе в соцмережах чимало уваги. Веселий тролінг “Жодних фокусів” від THRASH! натякає, що головне у дискаунтерів – це доступні ціни.
Автомобільний концерн Volkswagen приурочив нове відео до однієї з найбільш очікуваних кінопрем’єр від Marvel. У центрі уваги – фільм “Людина-павук: Повернення додому” і його головний герой Пітер Паркер у виконанні Тома Холланда. За сюжетом Людина-павук здає на права в рекламі нового седана Audi A8, який буде офіційно представлений публіці 11 липня на Audi Summit в Барселоні. За чотири дні – понад 1 млн переглядів.
https://www.youtube.com/watch?v=GIXyL9vlYo4
Компанія Nike виступила проти негативного сприйняття спорту молодим поколінням. Провокаційні ролики намагаються пробудити дух суперництва, який притаманний кожному. Кампанія запущена на австралійському телебаченні та зовнішній рекламі.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=30&v=lkmWzb7QUzY
https://www.youtube.com/watch?v=LU3UzxWhzsY
Бренд йогуртів Yoplait стверджує, що 75% мам будуть відчувати себе щасливішими, якщо їх стануть менше засуджувати. Чому це твердження не стосується решти 25%, реклама мовчить, зате закликає годувати дітей грудьми на публіці, не соромитися пізнього материнства, бути працюючою мамою і мамою-домогосподаркою. Даєш марш за права годуючих мам?
Компанія Samsung точно знає як отримати 68 млн переглядів на Youtube за короткий термін. Зворушливе відео оповідає про дівчинку з бідної індійської родини, яка мріяла вчитися. Батьки її підтримали і тепер вона працює в сервісному центрі Samsung. Нове творіння бренду закликає боротися з гендерними стереотипами і слідувати своїй мрії.