Кращі ролики тижня: Lacoste, KFC, IKEA і Pianoboy
Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і рітейлерів. У даній рубриці ми збираємо кращі.
Pepsi
У підтримку нового продукту, компанія Pepsi представила рекламний ролик за участю українського співака та композитора Дмитра Шурова, більш відомого як Ріапобой. Шуров разом з вуличним гітаристом виконав біля станції метро Золоті ворота свій хіт «Родимки». Слоган відео «для класного концерту тобі не потрібна сцена, головне – це бажання» говорить також про новий Pepsi в чорному дизайні – для максимального смаку не потрібен цукор.
Lacoste
Французький бренд Lacoste відправив героїв нового романтичного відео подорожувати у часі, щоб розповісти про актуальність свого одягу. У рекламному ролику Timeless герої закохуються один в одного, після чого зустрічаються знову через століття. Над відео попрацювала українська студія Radioaktive Film, яка частину сцен зняла в Києві, зокрема на станції метро Видубичі.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=42&v=IZC02EQqcXc
Aldi
Німецька мережа магазинів-дискаунтерів Aldi, відома своїм обмеженим асортиментом товарів, закликала покупців не витрачати час в інших супермаркетах. У новому відео бренду батько і син приходять до гіпермаркету за покупками, і поки вибирають соуси, встигають постаріти.
https://www.youtube.com/watch?v=HQlQEeAJm5s
KFC
У своїй новій рекламній кампанії мережа ресторанів швидкого харчування об’єднала сім’ю за вечерею, перетворивши бакети в забавні дисплеї. Любителям крилець потрібно було лише завантажити додаток і вибрати одну з трьох традиційних африканських народних казок, наприклад «Чому гіпопотам не їсть рибу», «Чому комар дзижчить людям у вухо», «Чому грім і блискавка живуть на небі» і прослухати аудіо-історію. Так креативщики з Ogilvy, South Africa об’єднали упаковку з простою технологією мобільного, щоб члени сім’ї провели час разом, а не кожен в своєму гаджеті.
https://www.youtube.com/watch?v=OcknfuP9HGg
IKEA
Шведський рітейлер IKEA випустив лімітовану колекцію сумок-трансформерів FRAKTA. Вони з легкістю перетворюються у фартух, килимок для пікніка, дощовик, дитячий нагрудник та інші предмети. Ідея виникла після того, як користувачі заповнили інтернет власними дизайнами продуктів з синьою сумки, натхненні luxury сумкою Balenciaga.