Кращі ролики тижня: Ikea, Opus, Shaddy, Канівський маслосирзавод і Рятувальники Малібу

Кращі ролики тижня: Ikea, Opus, Shaddy, Канівський маслосирзавод і Рятувальники Малібу

14.05.2017 09:00
  742
Микола Маранчак

Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і рітейлерів. У даній рубриці ми збираємо кращі.

Shaddy

Японська мережа магазинів подарунків представила зворушливий рекламний ролик, яуий переказує відомий сюжет про кохання. У центрі сюжету – новела О’Генрі «Дари волхвів». Реклама розроблена агентством Dentsu у співпраці з угорською компанією Flatpack Films.

Opus

На каналі Drew Fenton на Vimeo представили рекламний ролик для найдорожчого особняка Opus, вартість якого сягає 100 млн доларів. Елітне житло вирішили представити по повній – “з блек-джеком”, оголеними моделями, шампанським і золотим Rolls-Royce. Чи допоможе еротична реклама продажу будинку на 2 000 кв. м з водоспадом і кінотеатром, поки загадка.

Канівський маслосирзавод

Канівський завод представив новий сирний бренд – «Канів 1971», для якої підготував яскраву рекламну кампанію. За сюжетом майстер направляється на роботу і по дорозі показує себе справжнім перфекціоністом. Над відео працювали креативне агенство THINKMcCANN.

Ikea

Шведський рітейлер Ikea все далі відходить від звичного всім формату реклами. Цього разу спільно з агентством Åkestam Holst компанія зняла відео, присвячене усиновлення. Coming Home — це історія про жінку, зробила довгий шлях заради сироти. Показаний хлопчикові будинок ненав’язливо обставлений меблями бренду.

Paramount Pictures

Іноді навіть самий звичайний продукт, для якого є звичний формат реклами (в даному випадку “трейлер”), можна оригінально прорекламувати. Так, в якості промо до фільму «Рятувальників Малібу» в Лос-Анджелесі влаштували марафон в стилі слоу-моушен. Тисячі людей зібралися нібито для того, щоб пробігти марафон. Але коли був даний старт, глядачі побачили, що рухи бігунів нагадують сповільнені зйомки кіно. В такому темпі вони і подолали всі 300 метрів дистанції. Таким чином студія Paramount Pictures вирішила привернути увагу до відродження свого класичного продукту.

Кращі ролики тижня: Reebok, Apple, Renault, Джордж Клуні і Чужі


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку