Кращі ролики тижня: Burger King, OLX, Samsung, великодній заєць і Маріо
Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і рітейлерів. У даній рубриці ми збираємо кращі.
Burger King
13 квітня мережа закусочних Burger King представила відео, яке автоматично активовувало на мобільних телефонах перехід на статтю про компанії у Вікіпедії. За сюжетом, молодий чоловік каже, що за 15 секунд не встигне розповісти про переваги бургера “воппер”, після чого звертається до Google, що і запускало посилання. Дотепні користувачі відразу стали вносити у статтю на Вікіпедії правки про щурів в бургері, нігті та інше. Вже через кілька годин гаджети перестали реагувати на рекламу, Google вніс функцію в “чорний список”. Була мета тільки привернути до відео увагу або ж це гучний провал рекламної кампанії, в Burger King поки не призналися, але 2,5 млн переглядів за добу ролик набрав.
https://www.youtube.com/watch?v=U_O54le4__I
OLX
Сервіс оголошень OLX запустив рекламну кампанію, присвячену демонстрації переваг онлайн майданчика з точки зору покупця. За сюжетом молода пара облаштовує сімейне гніздечко за допомогою мобільного додатку OLX. Креативну ідею кампанії розробило агентство Fedoriv. На телеекранах відео запустили з 10 квітня.
Netto
Мережа супермаркетів Netto представила зворушливу казку, в якій розкрила секрет виникнення пасхального зайця. За сюжетом незвичайний зайчик змушений шукати місце, де його вміння нести великодні яйця оцінять і знаходить його серед людей. Ролик зібрав вже понад 8 мільйонів переглядів на YouTube.
Samsung
Компанія Samsung представила захоплююче відео «The New Normal», в якому заявила, що наступне покоління не буде настільки ж сприйнятливе до інновацій, оскільки для них ці речі будуть представляти нову норму. У ролику засвітилися відразу кілька продуктів бренду: Galaxy S8, гарнітура Gear VR, камера Smartwatch і камера Gear 360. Над креативом попрацювало агентство Leo Burnett Chicago.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=76&v=esiYmQIOUts
Dekavita C
Японський енергетик Dekavita C зняв ролик з культовим героєм відеоігор 90-х Маріо. За сюжетом знаменитий водопровідник від Nintendo грає з братом Луїджі і принчессой Піч у теніс, футбол, гольф і займається верховою їздою. Все, звичайно ж, на японський манер з мінімальною прив’язкою до енергетику. 500 000 переглядів за тиждень як нагорода за викликану ностальгію.
https://www.youtube.com/watch?v=4aeJrxOETLo