Відвідуваність одеського ТРЦ Riviera за 2018 рік склала 6,56 млн осіб
У порівнянні з 2017-м торгово-розважальний центр відвідало на 5,5% покупців більше.
Цей матеріал також доступний російською мовою
Про це RAU повідомила прес-служба ТРЦ Riviera. Всього за 2018 рік ТРЦ прийняв 6 561 959 осіб, що стало новим рекордом річний відвідуваності за весь час роботи Riviera. Рік до року даний показник виріс на 5,48%.
Одним з факторів, що дозволили залучити нових клієнтів, стало проведення різноманітних активностей, фестивалів і заходів. Так, тільки в новорічно-різдвяний період пройшли два великих івенти: 28-29 грудня – «Новорічний Ажіотаж». Це фінальні розпродажі, ярмарок локальних брендів, концертна програма протягом трьох днів, різні майстер-класи з рукоділля, безкоштовна упаковка подарунків, резиденція Санта-Клауса.
6 січня, в переддень Різдва, пройшов «Дитячий фестиваль» всередині магазину BABY БУМ. В рамках програми виступили дитячі колективи, хор-вертеп з колядками, дитяча анімація та відбулася лотерея подарунків «5000 Грн на покупки в BABY БУМ».
На січень заплановано наступні активності:
- 12 січня пройде «Bayblade чемпіонат» за підтримки магазину Будинок Іграшок;
- 19 сiчня «Fashion Day» – модні покази, лотерея за чеками, поради стиліста, insta-meet з блогерами, beauty зона;
- 26 січня CSGO чемпіонат за підтримки магазину Алло.
Довідка. Загальна площа ТРЦ Riviera становить 85 000 кв. м, орендна – 65 000 кв. м. Комплекс відкритий у 2009 році. На даний момент в ТРЦ працює 230 магазинів і сервісних служб, в тому числі 15 якірних орендарів. Крім магазинів, в комплексі знаходиться боулінг на 16 доріжок, 9-зальний кінотеатр, розважальний центр для дітей, фуд-корт. Поруч розташована парковка на 2500 машиномісць і найбільший в Одесі картинг.
Читайте також –
Інфографіка: успіхи одеського ТРЦ Рів’єра за останні півтора року