9 березня офлайн Workshop “Ринок торговельної нерухомості під час війни”: повна програма

9 березня офлайн Workshop “Ринок торговельної нерухомості під час війни”: повна програма

07.03.2023 08:50
  2159
rau

У четвер, 9 березня, Асоціація рітейлерів України запрошує у First Conference Hall на workshop, під час якого учасники зможуть обговорити питання принципово нових тенденцій у формуванні tennant-mix, комунікацію з відвідувачами, формати проектів, які стають невід’ємною частина свідомого бізнесу, та інші актуальні питання для ринку торговельної нерухомості під час війни. Для членів та партнерів RAU участь безкоштовна

Експерти зустрічі:

    • Петро Пуняк – засновник WR Group (ТОЦ Fabrik, ТЦ ЛАЗ-695, ТРЦ Майдан, ТЦ Vector та ін.)
    • Юлія Федоренко – директор з маркетингу ТРЦ Cosmo Multimall
    • Зоряна Солтан – директор з маркетингу ТРЦ Respublika Park
    • Андрій Лотоцький – генеральний директор Retail & Development Advisor
    • Юрій Хапко – керуючий партнер, адвокат, кандидат юридичних наук TOTUM
    • Катерина Жураківська – директор з маркетингу БФК Gulliver

 

План зустрічі:

10:00 – 10:30 – Андрій Лотоцький – генеральний директор Retail & Development Advisor

Презентація «Зріз ситуації в рітейлі та ТРЦ в контексті специфіки регіонів та факторів впливу»

  • Які фактори та який вплив мають на умови оренди в різних регіонах
  • Динаміка результатів рітейлу в залежності від регіонів
  • Нові рішення взаємовідносин рітейлу та ТРЦ


10:30 – 11:00 –
Юрій Хапко – керуючий партнер, адвокат, кандидат юридичних наук TOTUM

Презентація  «Чи є життя в частково зруйнованих ТРЦ»

  • Як ринок торговельної нерухомості пережив 2022 і які його перспективи у 2023.
  • Чи можлива експлуатація частково зруйнованої будівлі
  • Які є підстави для продовження експлуатації пошкодженого ТРЦ
  • Як юридично захиститись від можливих негативних наслідків під час експлуатації пошкоджених будівель ТРЦ


11:00 – 11:30 –
Петро Пуняк – засновник WR Group (ТОЦ Fabrik, ТЦ ЛАЗ-695, ТРЦ Майдан, ТЦ Vector та ін.)

Презентація «Відкриття торгових центрів та зміни в ринку торгівельної нерухомості: нові реалії воєнного стану»

  • Нова система роботи з орендарями;
  • Зміна договірних зобов’язань та орендних ставок;
  • Втрати та надбання;
  • Прогнози та нові тенденції розвитку ринку


11:30 – 12:00 –
Кава пауза. Нетворкінг учасників


12:00 – 12:30
– Юлія Федоренко – директор з маркетингу ТРЦ Cosmo Multimall

Презентація «Комунікація з відвідувачами. Маркетингові активності та їх результати»

  • Комунікація з відвідувачами та канали, що ефективно працюють в нинішніх реаліях.
  • Заходи та залучення відвідувачів в ТРЦ.
  • Колаборація з орендарями, сумісні активності
  • Поєднання шопінгу та дозвілля, як інструмент роботи з відвідувачами.


12:30 – 13:00
– Зоряна Солтан – директор з маркетингу ТРЦ Respublika Park

Презентація «Незламний маркетинг»

  • Маркетингові проєкти ТРЦ Respublika Park 2022/2023.
  • Тренд – все для Перемоги.
  • Партнерство з орендарями, взаємодія з відвідувачами.


13:00 – 13:30 –
Катерина Жураківська – директор з маркетингу БФК Gulliver

Презентація «Тренд на просвітництво: як змінився  маркетинг ТРЦ»

  • Нові must have маркетингу ТРЦ
  • Запит на сенси в межах торгово-розважального комплексу
  • Фокус на партнерстві: про реалізовані та майбутні важливі проекти


Дата:
9 березня (реєстрація на захід триває до 8 березня 12:00)
Тривалість: 10:00 – 13:30 (реєстрація гостей починається з 9:30)
Формат зустрічі: офлайн 
Місце проведення: м. Київ, вул. Хрещатик, 25 First Conference Hall 
Організатор: Асоціація рітейлерів України

РЕЄСТРАЦІЯ

Участь у заході для членів/ партнерів RAU безкоштовна*

*кількість безкоштовних квитків надається згідно із членським/партнерським пакетом.

Для інших учасників ринку вартість участі складає 800 грн

Контактна особа з питань реєстрації:

Наталя Підвишенна – Клієнт-менеджер Асоціації рітейлерів України   

+380 50 313 74 53 / n.pidvyshenna@rau.ua


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Кейс лідерства: як LG вже декілька років утримує позицію одного з лідерів на ринку електроніки та побутової техніки в Україні

Кейс лідерства: як LG вже декілька років утримує позицію одного з лідерів на ринку електроніки та побутової техніки в Україні

Це підтверджує її статус переможця в головній бізнес-премії країни «Вибір року», яка визначає найкращі бізнеси у своїй...
time icon  
  82
Усі новини ринку