9 березня офлайн Workshop “Ринок торговельної нерухомості під час війни”: повна програма
У четвер, 9 березня, Асоціація рітейлерів України запрошує у First Conference Hall на workshop, під час якого учасники зможуть обговорити питання принципово нових тенденцій у формуванні tennant-mix, комунікацію з відвідувачами, формати проектів, які стають невід’ємною частина свідомого бізнесу, та інші актуальні питання для ринку торговельної нерухомості під час війни. Для членів та партнерів RAU участь безкоштовна
Експерти зустрічі:
-
- Петро Пуняк – засновник WR Group (ТОЦ Fabrik, ТЦ ЛАЗ-695, ТРЦ Майдан, ТЦ Vector та ін.)
- Юлія Федоренко – директор з маркетингу ТРЦ Cosmo Multimall
- Зоряна Солтан – директор з маркетингу ТРЦ Respublika Park
- Андрій Лотоцький – генеральний директор Retail & Development Advisor
- Юрій Хапко – керуючий партнер, адвокат, кандидат юридичних наук TOTUM
- Катерина Жураківська – директор з маркетингу БФК Gulliver
План зустрічі:
10:00 – 10:30 – Андрій Лотоцький – генеральний директор Retail & Development Advisor
Презентація «Зріз ситуації в рітейлі та ТРЦ в контексті специфіки регіонів та факторів впливу»
- Які фактори та який вплив мають на умови оренди в різних регіонах
- Динаміка результатів рітейлу в залежності від регіонів
- Нові рішення взаємовідносин рітейлу та ТРЦ
10:30 – 11:00 – Юрій Хапко – керуючий партнер, адвокат, кандидат юридичних наук TOTUM
Презентація «Чи є життя в частково зруйнованих ТРЦ»
- Як ринок торговельної нерухомості пережив 2022 і які його перспективи у 2023.
- Чи можлива експлуатація частково зруйнованої будівлі
- Які є підстави для продовження експлуатації пошкодженого ТРЦ
- Як юридично захиститись від можливих негативних наслідків під час експлуатації пошкоджених будівель ТРЦ
11:00 – 11:30 – Петро Пуняк – засновник WR Group (ТОЦ Fabrik, ТЦ ЛАЗ-695, ТРЦ Майдан, ТЦ Vector та ін.)
Презентація «Відкриття торгових центрів та зміни в ринку торгівельної нерухомості: нові реалії воєнного стану»
- Нова система роботи з орендарями;
- Зміна договірних зобов’язань та орендних ставок;
- Втрати та надбання;
- Прогнози та нові тенденції розвитку ринку
11:30 – 12:00 – Кава пауза. Нетворкінг учасників
12:00 – 12:30 – Юлія Федоренко – директор з маркетингу ТРЦ Cosmo Multimall
Презентація «Комунікація з відвідувачами. Маркетингові активності та їх результати»
- Комунікація з відвідувачами та канали, що ефективно працюють в нинішніх реаліях.
- Заходи та залучення відвідувачів в ТРЦ.
- Колаборація з орендарями, сумісні активності
- Поєднання шопінгу та дозвілля, як інструмент роботи з відвідувачами.
12:30 – 13:00 – Зоряна Солтан – директор з маркетингу ТРЦ Respublika Park
Презентація «Незламний маркетинг»
- Маркетингові проєкти ТРЦ Respublika Park 2022/2023.
- Тренд – все для Перемоги.
- Партнерство з орендарями, взаємодія з відвідувачами.
13:00 – 13:30 – Катерина Жураківська – директор з маркетингу БФК Gulliver
Презентація «Тренд на просвітництво: як змінився маркетинг ТРЦ»
- Нові must have маркетингу ТРЦ
- Запит на сенси в межах торгово-розважального комплексу
- Фокус на партнерстві: про реалізовані та майбутні важливі проекти
Дата: 9 березня (реєстрація на захід триває до 8 березня 12:00)
Тривалість: 10:00 – 13:30 (реєстрація гостей починається з 9:30)
Формат зустрічі: офлайн
Місце проведення: м. Київ, вул. Хрещатик, 25 First Conference Hall
Організатор: Асоціація рітейлерів України
Участь у заході для членів/ партнерів RAU безкоштовна*
*кількість безкоштовних квитків надається згідно із членським/партнерським пакетом.
Для інших учасників ринку вартість участі складає 800 грн
Контактна особа з питань реєстрації:
Наталя Підвишенна – Клієнт-менеджер Асоціації рітейлерів України
+380 50 313 74 53 / n.pidvyshenna@rau.ua