Результати роботи ТРЦ Respublika Park за перше півріччя 2024: нові відкриття, трафік, інновації, соціальні ініціативи, відповідальність бізнесу

Результати роботи ТРЦ Respublika Park за перше півріччя 2024: нові відкриття, трафік, інновації, соціальні ініціативи, відповідальність бізнесу

23.08.2024 01:09
  795
Дарія Осіїк

Перше півріччя 2024 року для Respublika Park стало періодом значного росту та впровадження інновацій необхідних для роботи ТРЦ. Незважаючи на складні умови, торговельно-розважальний центр не лише зміцнив свої позиції, але й покращив їх, впровадивши низку стратегічних ініціатив та продемонструвавши значні досягнення.

Ключові досягнення ТРЦ в першому півріччі 2024:

  • Значне зростання відвідуваності – до 10 млн людей та розширення пулу орендарів;
  • Сплата близько 70 мільйонів гривень податків та інших платежів до бюджету України;
  • Впровадження нових проєктів соціальної відповідальності та благодійні ініціативи для підтримки українських виробників;
  • Стратегічний перехід ТРЦ на імпортну електроенергію, який дозволив знизити споживання української електроенергії на 88%.

Заповнюваність ТРЦ

Станом на липень 2024 року заповнюваність ТРЦ досягла вже  майже 85%, що є високим показником ефективної роботи команди та свідчить про бізнесову привабливость об’єкту для ритейл операторів. Наразі в ТРЦ працює 343 оператори. За перші сім місяців 2024 року було відкрито або відновлено роботу багатьох відомих брендів, включаючи магазини групи Inditex (Zara, Bershka, Pull&Bear, Stradivarius, Massimo Dutti, Oysho), що дуже посилило привабливість ТРЦ для відвідувачів.

Трафік відвідувачів

За перші сім місяців 2024 року ТРЦ Respublika Park відвідало понад 10 мільйонів людей. Середній денний трафік – більше 59 000 відвідувачів, при цьому у вихідні дні цей показник зростав до 80 000. Навіть у будні дні ТРЦ приймав в середньому понад 48 000 гостей.

Фінансові результати

Компанії, що володіють та оперують ТРЦ Respublika Park, за перше півріччя 2024 року сплатили близько 70 мільйонів гривень податків та інших платежів до бюджету України. Це свідчить про значний внесок ТРЦ в економіку країни в складний період.

Стратегічні ініціативи

ТРЦ Respublika Park продемонстрував лідерство у впровадженні енергоефективних рішень, здійснивши стратегічний перехід на імпортну електроенергію з початку липня 2024 року. Цей крок мав значний вплив як на роботу самого ТРЦ, так і на енергетичну ситуацію в Києві в цілому.

Ключові результати переходу на імпортну електроенергію:

  1. Зниження споживання української електроенергії на 88%. У липні ТРЦ використовував лише 12% української електроенергії, решта була імпортована.
  2. Мінімальне зростання витрат на електроенергію – лише на 9% порівняно з червнем, що значно нижче, ніж якби ТРЦ продовжував працювати на генераторах.
  3. Збереження повної функціональності об’єкту, включаючи роботу всіх магазинів, ресторанів, фудкортів, парку розваг Neopolis, аеродинамічної труби Aerodium Kyiv  та кондиціонерів.
  4. Позитивний вплив на роботу закладів харчування в ТРЦ, що призвело до збільшення товарообігу фудкорту та ресторанів.
  5. Внесок у стабілізацію енергосистеми міста, враховуючи, що ТРЦ Respublika Park входить до п’ятірки найбільших споживачів електроенергії в Києві.

СЕО ТРЦ Respublika Park Юлія Щаслива підкреслила важливість цього рішення: “Перехід на імпорт електроенергії – це стратегічне рішення, яке дозволило нам не лише оптимізувати витрати, але й зробити свій внесок у стабілізацію енергосистеми міста”.

Нові відкриття в ТРЦ 

Паралельно з впровадженням енергоефективних рішень, ТРЦ Respublika Park активно розвивав свої торговельні площі, залучаючи нові бренди та розширюючи пропозицію для відвідувачів.

Ключові досягнення:

  1. Відкриття нових магазинів: за перші сім місяців 2024 року в ТРЦ відкрилося понад 30 нових магазинів та закладів, серед яких: 
    • Міжнародні бренди: Adidas, KFC;
    • Українські бренди: Золота країна, Всі. Свої, Етніка та ще 10 фірмових магазинів простору українських брендів;
    • Спеціалізовані заклади та магазини: медичний центр Dоctor Sam, виномаркет OkWine, бістро японської їжі Jacky China, магазин дитячих мрій Kids Republic та інші.
  2. Відновлення роботи групи Inditex: особливо важливою подією стало відновлення роботи магазинів групи Inditex, включаючи Zara, Bershka, Pull&Bear, Stradivarius, Massimo Dutti та Oysho, на загальній площі більше 7100 кв. м.
  3. Розширення різноманітності пропозиції: нові відкриття охопили різні сегменти ринку – від модного одягу до товарів для дому, від ресторанів до спеціалізованих магазинів та навіть автосалонів.
  4. Підтримка українських виробників: Значна частина нових магазинів представляє українські бренди, що підкреслює прихильність ТРЦ до локального бізнесу та допомогу в їх розвитку.

Стратегія розвитку торговельних площ не лише збільшила привабливість ТРЦ для відвідувачів, а й сприяла створенню нових робочих місць та підтримці економіки в складний для Країни час.

Парк розваг Neopolis, аеродинамічна труба Aerodium Kyiv: активності та інновації

Унікальний парк розваг Neopolis, продемонстрував вражаючі показники відвідуваності та інноваційні рішення.

Показники відвідуваності та активності

  1. За період з 1 січня по 20 серпня 2024 року парк розваг Neopolis відвідало 407 090 осіб, що склало більше 163 800 чеків.
  2. Парк та аеродинамічна труба активно співпрацюють з інфлюенсерами та лідерами думок для просування бренду, організовують тематичні заходи для підвищення відвідуваності та залучення нової цільової аудиторії. 
  3. Спостерігається позитивна динаміка у продажах тарифів на послуги аеротруби. Зокрема, зростання популярності тарифів на 6 хвилин польоту, які випереджають за попитом тарифи на 2 та 4 хвилини. Це свідчить про підвищення довіри клієнтів та інтерес до більш тривалого досвіду польоту.

Тенденція демонструє ефективність маркетингової стратегії парку та аеротруби, що позитивно впливає на загальні комерційні показники розважальної складової супер регіонального ТРЦ Respublika Park, зміцнюючи їх позиції на ринку розваг .

Інноваційні програми та соціальні ініціативи

  1. У травні 2024 року парк розваг Neopolis одним із перших запровадив проект Безбар’єрність. Ця програма передбачає адаптацію простору Neopolis та рекомендації щодо користування атракціонами для дітей з різними потребами та їх батьків, а також відповідне навчання персоналу парку.
  2. Впроваджено спеціальну програму для відвідувачів соціально-незахищених категорій, включаючи осіб з обмеженими можливостями, дітей з багатодітних сімей, дітей-сиріт, учасників бойових дій та АТО, чорнобильців, сімей військовослужбовців та внутрішньо переміщених осіб.
  3. На постійній основі парк приймає дітей, якими опікуються різні благодійні фонди та громадські організації, на безоплатній основі. За період з 1 січня по 20 серпня 2024 року парк відвідали більше 2 000 дітей на благодійній основі.
  4. Парк співпрацює з низкою благодійних фондів та громадських організацій, серед яких: БФ “Таблеточки”, БФ “Благомай”, НДСЛ “ОХМАТДИТ” та інші.

Маркетингові активності та соціальна відповідальність

Інноваційні маркетингові заходи

ТРЦ Respublika Park протягом першого півріччя 2024 року продемонстрував високу активність у сфері маркетингу, реалізувавши тематичні івенти, які не лише привертали увагу відвідувачів, долучали додатковий трафік в ТРЦ, конверсію в магазини та заклади, а й підтримували українських виробників та благодійні ініціативи.

Серед реалізованих тематичних заходів:

  1. Respublika Fest: Серія фестивалів під власним брендом ТРЦ стала одним з найяскравіших подій півріччя. Перший весняний Respublika Fest, що відбувся на початку травня, зібрав понад 120 українських виробників з різних куточків країни. За чотири дні фестиваль відвідали близько 150 тисяч людей. Мета Respublika Fest – надавати платформу для презентації та продажу продукції українським виробникам.
  2. ТРЦ регулярно організовував тематичні святкові заходи, великодні вихідні з Coca-Cola Ukraine та сімейний фестиваль “Весна з Мамазліт”.
  3. Проведено ряд благодійних концертів, зокрема “Даруємо світло коханим” у партнерстві з Svitlo Concert, благодійний концерт з нагоди відкриття флагманського магазину ювелірного бренду Золота Країна з бренд амбасадором Zlata Ognevich.
  4. Урочисте відкриття флагманського простору українських брендів Всі. Свої в оновленому унікальному форматі за участі гурту Kazka.
  5. Організація Stand Up шоу з благодійними аукціонами.

Соціальна відповідальність та благодійність

ТРЦ Respublika Park продемонстрував високий рівень соціальної відповідальності, реалізувавши ряд важливих благодійних ініціатив:

  1. ТРЦ Respublika Park було перераховано 625 000 гривень до БФ “Таблеточки” на закупівлю ліків та витратних матеріалів для проведення нейрохірургічних операцій дітям з онкологічними захворюваннями.
  2. Aerodium Kyiv співпрацює з центром відновної медицини та реабілітації Феофанія, що приймає на безоплатній основі військових, які проходять реабілітацію після бойових дій.
  3. На благодійних засадах в аеротрубі Aerodium Kyiv літають діти з НДПЛ “ОХМАТДИТ” та діти, які постраждали від війни або залишились без батьків, завдяки співпраці з БО “Банда Добра”.

Прагнення ТРЦ Respublika Park не лише розвивати бізнес, але й робити значний внесок у підтримку суспільства в складний для Країни час.

Плани на майбутнє

ТРЦ Respublika Park має амбітні плани на наступне півріччя 2024:

  1. Марафон нових цікавих відкриттів% Відкриття Sport Life з басейном очікується вже зовсім скоро – у вересні До кінця року в ТРЦ Respublika Park відкриється понад 20 нових операторів, серед яких – нові заклади F&B: Miminoshi, Avocado, Pesto cafe, Kyiv&Food, Duck story і навіть Чорноморка! А ще відкриються нові магазини відомих брендів: Всі. Свої. Дім та декор, Saks’85, Guess, Adidas original, Ябко, ІБІС, Fabric17, Luxury lines та ін.
  2. На новорічний сезон заплановано відкриття “фантастично красивої ковзанки”.
  3. У листопаді 2024 року ТРЦ Respublika Park відзначатиме своє 3-річчя. Планується проведення масштабного феєрично-патріотичного івенту.
  4. ТРЦ продовжить моніторинг ситуації з енергоспоживанням та шукатиме шляхи для подальшої оптимізації використання ресурсів, особливо в умовах нестабільної енергетичної ситуації в Країні та необхідності підготовки до осінньо-зимового періоду.

Результати роботи ТРЦ Республіка парк в першому півріччі 2024 демонструють, що навіть у складних економічних умовах можливо не лише підтримувати стабільну роботу, але й активно розвиватися, впроваджувати інновації, робити значний внесок в економіку Країни. 

Довідка. Respublika Park – супер-регіональний ТРЦ, відкритий у листопаді 2021 року в Києві, загальна площа – 300 000 кв.м. Власник ТРЦ – австрійська компанія Trafin Consulting und Entwicklungs GmbH, що була заснована у Відні у 2013 році та працює у сфері нерухомості. Керуючий директор компанії – Василій Толстунов. Наразі акціонер Республіка Парк успішно представлений на ринках нерухомості Центральної та Східної Європи. Trafin здійснює значні інвестиції в торгові, готельні та житлові комплекси у багатьох країнах та є вагомим учасником інвестиційного сектору української економіки як власник ТРЦ Respublika Park.

 

До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку