Хай буде з вами Сила: як українські рітейлери приготувалися до нової серії Star Wars
Добірка цікавих тематичних пропозицій торгових компаній напередодні старту кінопрокату фільму “Ізгой-один: Зоряні війни. Історії”.
В Україні кінопрокат б’є рекорди не часто, але іноді таке трапляється. Минулого року VII епізод саги “Зоряні війни: Пробудження сили” зібрав рекордні 55,6 млн грн. Тому не дивно, що українські рітейлери не стали ігнорувати цей факт і ще до прем’єри фільму “Ізгой Один”, яка відбудеться 15 грудня 2016 року, почали боротися за споживача. У хід йде все – окремі тематичні зони, рекламні ролики, косметика, толстовки, крокси, домашні дроіди і навіть розмальовані кав’ярні. RAU зробила підбірку самих креативних ходів ситуативного маркетингу цього року.
У мережі супермаркетів VARUS з 15 листопада по 31 грудня кожен покупець може зібрати унікальну колекцію фігурок-штампів з 25 героїв культових «Зоряних воєн», роблячи покупки на певну суму або купуючи товари партнерів, про що RAU писала в листопаді. Однак на просто акції в VARUS не зупинилися – під активність був створений окремий лендінг, а соцмережі компанії буквально усіяні конкурсами та розіграшами за мотивами саги. Таке можна було очікувати від магазину іграшок, але не від продуктового супермаркету, тому напрошується лише один висновок: тут працюють справжні фани Star Wars.
Відомі бренди одягу також не залишилися осторонь – Gloria Jeans, наприклад, випустила капсульну колекцію одягу Star Wars, в яку увійшли футболки, толстовки, світшоти і штани.
Не обійшов тренд і сегмент made in Ukraine. Шапки, шкарпетки і рюкзаки Star Wars можна знайти у бренда Mellow в ТЦ Проспект. Правда не в київському, а в черкаському торговому центрі.
Знайти взуття також не складно. Наприклад, в інтернет-магазині Fankyshop представлені кеди Vans Star Wars в декількох варіаціях.
А ще Rozetka відзначилася брендованими CROCS в стилі “зоряних воєн”.
Кроксами креатив Rozetka звичайно ж не обмежився. Під грифом “товар закінчується” представлені різноманітні радіокеровані іграшки, світлові мечі, маски лиходіїв саги, велосипеди, фігурки Hasbro та інші тематичні товари всесвіту “Зоряні війни”.
Мережа дитячих магазинів MIKKI подбала, щоб очікування прем’єри світового кіно супроводжувалося захоплюючими іграми. Для фанатів Star Wars в асортименті мережі представлені тематичні конструктори Lego, колекційні фігурки, світлові мечі, бластери і маски, всюдиходи і винищувачі, а також зоряні роботи.
Подібна пропозиція також у Будинок іграшок, Babybox, Антошка і… 27.ua.
В MOYO представили лімітовану серію ноутбуків HP Pavilion 15-an003ur (V0Z18EA) Star Wars Special Edition, брендовані ігрові приставки, іграшки, світильники, рюкзаки та флешки. Подібний вибір і у Comfy, хіба що ноутбука немає.
Citrus.ua окрім зоряних чохлів на телефонів, пропонує в цьому році своїм покупцям радіокеровану іграшку Дроїд BB-8 by Sphero (R001ROW) – домашнього дроїда, яким можна керувати за допомогою смартфона. Ця технологічна і забавна іграшка випущена Orbotix спільно з компанією Disney. За основу BB-8 була взята одна зі сферичних іграшок Sphero, яку забезпечили новим корпусом і головою, що кріпиться за допомогою потужного магніту. Пристрій працює на iOS і Android.
У Fishki.ua також є в наявності BB-8, щоправда у вигляді флешки.
В українському Ельдорадо, єдиним товаром, хоч якось пов’язаним із “Зоряними війнами”, виявилася… коробка для бутербродів. Більше пошук на сайті компанії нічого не видав.
В якому сегменті не можна було очікувати “темну сторону сили”, так це в косметичному. Але це марно. Найбільший інтернет-магазин косметики та парфумерії Makeup пропонує туш для вій Max Factor Lash Effect Star Wars Mascara. Обмеження на товар: 18+.
Ще одна несподівана пропозиція від Oriflame. У наборі одеколон, шампунь і мило. Як саме може пахнути майстер Йода, навіть редакції RAU цікаво.
Не обійшлося без “зоряних воєн” і відкриття найбільшого в Україні ТРЦ Lavina Mall. Кінотеатр Multiplex, який першим у світі впровадив технологію віртуальної реальності, про що RAU писала в одному з останніх матеріалів, супроводжував відкриття штурмовиками – елітними воїнами Галактичної Імперії темної сторони Сили.
Відриваються по повній також сухарики Флінт. Лімітовану акційну серію «Star Flint. Зоряна битва» до 28 лютого можна буде зустріти в супермаркетах по всій країні. Компанія пропонує зібрати колекцію героїв і стати частиною онлайн битви. Для цього слід знайти всередині упаковки Flint фішку або картку з унікальним кодом і зареєструвати його на промо-сайті.
У Києві також можна і космічного кави випити. На Позняках працює кав’ярня БонUPарт, чиї стіни стилізовані під “Зоряні війни”.
Не можна не відзначити і кілька зарубіжних прикладів, вражаючих своїм масштабом. Японська компанія Nissan Motor Company привезла в листопаді на автосалон в Лос-Анджелесі спеціальну версію позашляховика Nissan Rogue, під назвою One Star Wars Limited Edition. Тираж автомобіля обмежений всього 5400 екземплярами. Презентація супроводжувалася, у всіх відносинах, шикарною рекламною компанією, вершиною якої став відеоролик, який на одному тільки Youtube зібрав вже понад 3,5 млн переглядів.
А 12 листопада 2016 року американський рітейлер Walmart запустив і свою рекламу за мотивами фільму. Ймовірно, зарубіжні гіганти щось знають, раз вкладають такі гроші в рекламні компанії Star Wars.
Чи протримається тренд і в наступному році, покажуть касові збори нового фільму “Ізгой-один: Зоряні війни. Історії”, але щось підказує, що космічний ажіотаж буде продовжуватися.