Корпоративна репутація: рітейлери очолили рейтинг

Корпоративна репутація: рітейлери очолили рейтинг

16.02.2017 08:24
  853
Іван Зайцев

Звіт “Reputation Quotient Ratings-2017” підготував американський дослідницький центр The Harris Poll.

У звіті провели оцінку корпоративної репутації найбільших публічних компаній Сполучених Штатів. Перше місце в рейтингу “корпоративна репутація”, набравши 86,27 балів з 100 можливих, посів інтернет-гігант Amazon. Це найвищий показник оцінки корпоративної репутації за останні 18 років. Друге місце посіла північноамериканська мережа супермаркетів Wegmans – вона набрала 85,41 бали. На третьому місці ще один офлайновий рітейлер, що розвиває бізнес в США – Publix Super Markets з показником в 82,78 бали. Що примітно – в топ-10 компаній з найвищою корпоративною репутацією потрапили тільки три рітейлера, і саме вони окупували вершину списку.

В ході дослідження The Harris Poll просили споживачів оцінити їх враження про компанії за 20 критеріями, згрупованим за шістьма ознаками: фінансові показники; бачення і лідерство; корпоративна репутація; соціальна відповідальність; емоційна привабливість товарів і послуг; умови праці. У всіх шести групах Amazon і Wegmans увійшли в трійку лідерів.

В The Harris Poll зазначили, що на сприйняття споживачами тієї чи іншої компанії впливає не тільки якість і асортимент товарів і послуг, але і публічні виступи перших осіб підприємств, а також позиціонування як більш консервативною або більш демократичною. Наприклад, прихильники Республіканської партії США більше всіх балів віддали мережі Chick-fil-A і Hobby Lobby, яка публічно заявила про прихильність до консервативних цінностей. Прихильники Демократичної партії вище оцінили мережу Target. У зв’язку з цим, дослідники відзначили, що все більш важливим стає питання, чи повинні власники і топ-менеджери рітейлерів публічно висловлювати своє ставлення до болючих для суспільства питань, таких як імміграція, внутрішня і зовнішня політика, держрегулювання і так далі. Виступи можуть відлякати частину покупців і залучити інших, оскільки в поляризованому суспільстві з високим рівнем поширення інформації будь-яка дрібниця враховується потенційним споживачем.

Джерело: chainstoreage

Читайте також – 

Дональд Трамп проти рітейлу: найяскравіші рекламні ролики з президентом США


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

 У кожному торговельному центрі незабаром з’являться спеціальні контейнери. Компанії, що є власником бренду...
time icon  
  42
Усі новини ринку