Краща реклама тижня: Rozetka.ua, House, H&M і Людина-невидимка

Краща реклама тижня: Rozetka.ua, House, H&M і Людина-невидимка

24.09.2017 09:00
  1660
Микола Маранчак

Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і рітейлерів. У даній рубриці ми збираємо кращі. rozetka

Rozetka.ua

Провідний інтернет-супермаркет країни Rozetka представив серію відеороликів, у яких доводить, наскільки зручно завжди мати під рукою його додаток на смартфоні. Основний посил кожного жартівливого відео, з представлених – не страшно, якщо все-таки забув щось купити. Креативну ідею розробила і реалізувала рекламно-комунікаційна група Havas Ukraine.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=15&v=z31EWfqEYGQ

https://www.youtube.com/watch?time_continue=3&v=Nuz9Hb3J7mY

H&M

Найбільший європейський бренд H&M представив осінню колекцію. У цьому сезоні, на думку шведів, варто висловити себе через гучні принти, сліпучі блискітки і яскраві кольори – все, як у 1980-і. Для рекламної кампанії бренду знялися Наомі Кемпбелл, Хікарі Морі, Едвіна Престон та інші відомі моделі. За три дні більше 1 млн переглядів на Youtube.

House

Польський бренд House представив ролик “Перед ким-небудь ще”, наповнений прагненням подорожей і гірськими краєвидами. Рекламна кампанія присвячена осінньої колекції House AW17. На думку бренду, наряд по-хаусовськи повинен бути багаторівневим і об’єднуватися в єдиному комплекті, наприклад, сукні, верхньому одязі та аксесуари. Чоловікам у цьому сезоні House рекомендують носити вовняні шапки.

Технодім

Українське рекламне агентство Tabasco розробило креативну рекламу для найбільшого рітейлера електроніки в Казахстані Технодім. Перед агентством стояло завдання розвінчати міф про те, що кредити — це «кіт у мішку», з прихованими платежами, комісіями і штрафами. В агентстві придумали «самого чесного продавця», який завжди говорить тільки правду і нічого, крім неї, з-за чого йому важко було знайти роботу. Весела реклама від українських креативників вже в ефірі казахстанських телеканалів.

Audi

Німецький автомобольный бренд Audi зняв відеоролик про людину-невидимку, нудьгуючий зі склянкою віскі і сигарою у свого котеджу. У фіналі він сідає за кермо свого безпілотного автомобіля, і мчить у далечінь. Ролик, підготовлений спеціально для показу перед кінофестивалем в Сан-Себастьяні, натякає автолюбителям на майбутнє. Розробка безпілотних авто йде повним ходом. Втім, це може бути жарт від бренду, придуманої до місця і часу.

Дивіться також нашу попередню добірку –

Краща реклама тижня: LC Waikiki, WOG, PANDORA, Ощадбанк і Гарік Корогодський


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

До вибору найкращих супермаркетів Європи за версією конкурсу Europe’s Finest Store 2025 потрапили три дизайнерські супермаркети...
time icon  
  3509
Усі новини ринку