Інтерв’ю топ-менеджерок Metro Україна: як ритейлер змінює підхід до закупівель Зараз частка продажів ВТМ в Metro Україна складає понад 20%. А мета до 2030 року – досягти мінімум 30%. Як компанія розвиває... ДосвідНовини партнерів 9 Травень 2025 87
Паковання як інструмент комунікації бренду. Кейс Half&Half від Suziria В ході 18-го Українського маркетинг-форуму, який пройшов 29-30 квітня в столиці, виступили Максим Лесняк, засновник... ДосвідНовини партнерів 9 Травень 2025 103
Вomond представив магазин у новому форматі у трьох столичних ТРЦ (+фото) Тут пропонують все необхідне для догляду та краси. В магазині зібрані товари всіх категорій: парфумерія, засоби для... ВідкриттяНові формати 9 Травень 2025 79