Знайомства у Tinder, “сільпомова” та відділ любові: українська креативна реклама до Дня всіх закоханих 2023

Знайомства у Tinder, “сільпомова” та відділ любові: українська креативна реклама до Дня всіх закоханих 2023

18.02.2023 09:00
  2490
Микола Маранчак

“Сільпомова” від Сільпо, “Аллов’ю” від Алло, Нова пошта у Tinder, мемчики, багато любовних і жартівливих листівок та інший креатив від вітчизняних рітейлерів, який вони приготували до Дня Святого Валентина у 2023 році.

Романтичне поповнення «Сільпомови» від Сільпо

Цього року мережа супермаркетів Сільпо не розвішувала Києвом бордів з зізнаннями у коханні конкурентам, але запропонувала поповнити кожному свій словник новими назвами відчуттів, повʼязаних з любовʼю. “Коли День всіх закоханих на носику – стільки емоцій нас навідує. І як важко їх описати одним словом. Тож ми вирішили додати до нашого словника”, – заявили в мережі й представили наступну добірку новослів:

  • люборщі – коли віддав серденько українській кухні
  • знижколав – коли в очах сердечка від погляду на цінник з перекресленою ціною
  • капл цибуля – коли треба одна цибулина, але береш дві, щоб одній не було самотньо
  • закофаність – коли Купідон цілив у твоє серце, попиваючи каву
  • метчендайзер – коли підбираєш продукти для себе та своєї коханої половинки
  • матчаметч – коли ніхто навколо не любить матчу, а ти її фанат
  • аморепродукти – коли не можеш пройти повз мідії та креветочки в Сільпо
  • цукеркберг – коли на День Святого Валентина скуповуєш всі цукерки, щоб точно вгадати зі смаком
  • купідонат – коли замість подарунків на День Святого Валентина надсилаєш донати ЗСУ

Комп’ютерний Всесвіт і заповіт класика

“Нехай кохання наповняє та підтримує вас у найскрутніші миті”, – написав український рітейлер техніки та електроніки Комп’ютерний Всесвіт. І про всяк випадок призвав пам‘ятати слова Тараса Григоровича.

“Аллов’ю” в Алло

Національний маркетплейс Алло до Дня закоханих запустив креативну кампанію та створив вітальні листівки. Кохання надихає, заряджає, дарує тепло та, врешті, перемагає”, – про це йдеться у промо-відео, яке маркетплейс запустив до Дня закоханих. Креатори Алло написали натхненний текст про любов, зробивши акцент на актуальних сенсах. Адже саме в День закоханих, вважають в мережі, дуже важливо розповісти про свої почуття всім, кого любите, чию турботу цінуєте та без кого не уявляєте свого життя. Саме про це (а також і власне освідчення компанії у коханні своїм клієнтам) кампанія “Аллов’ю” від Алло.

ТРЦ SkyMall і Лео Ді Капріо

В столичному торгово-розважальному центрі SkyMall привітали усіх закоханих і до них причетних мемом. І додали до сказаного на жартівливій картинці, що дуже сподіваються, “що вам шукати не треба і ваша кохана людина поруч”. Та про всяк випадок запросили до себе розділити цей день разом.

“Відділ любові” в Uklon

З нагоди Дня закоханих в Uklon зʼявився “Відділ любові”, який зізнається в коханні своїм користувачам і нагадує, що часом замість романтичних сюрпризів значно приємніше отримувати знижки, самостійно регулювати вартість поїздки та бути застрахованим під час неї. Під це діло разом з креативною агенцією Iamidea розробили серію відеороликів, у яких показали процес роботи працівників “Відділу любові” Uklon, де ті вигадують милі приємності під час поїздки, але в результаті розуміють, що немає нічого ліпшого за знижки, страхування та регулювання вартості поїздки.

Весілля у ТРЦ Respublika Park

У найбільшому торгово-розважальному центрі Києва пішли далі самих лише листівок та роликів у діджиталі й відсвяткували повноцінне весілля військовослужбовців Національної гвардії України. Ведучими весільної церемонії в ТРЦ Respublika Park стали відома церемоніймейстер Катерина Краснікова та дикторський голос офіційних заходів України Олексій Скляр. А гостями – не тільки рідні та друзі молодят, а й відвідувачі ТРЦ. Захисники у парадних одностроях та їхні обраниці у вишуканих сукнях обмінялися обручками, дали обітниці кохати один одного та станцювали свій перший весільний танок. Для них виступили українські зірки Roxolana, Dibrova, гурт Авіатор, Yulia Roznen, гурт Sestra, М’ята, Андрій Князь та чоловічий хор Національної гвардії України.

Auchan Україна і радіоефір “Любов переможе”

Незвичне привітання на 14 лютого придумали також в Auchan Україна, які на цілий день запустили радіоефір “Любов переможе” з Григорієм та Христиною Решетниками у ролі ведучих. Рітейлер призвав присилати свою історію кохання або привітання для своєї половинки усіх охочих, заповнивши Google-форму. Найромантичніші історії або привітання родина Решетників зачитала в ефірі, а отже їх почули всі відвідувачі магазинів, у тому числі, друга половинка, з якою можна було ненароком завітати в гіпермаркет.

Нова пошта у Tinder

Нова пошта креативно привітала клієнтів через сервіс знайомств Tinder. З нагоди Дня всіх закоханих Нова пошта створила акаунт на сервісі та почала запрошувати до себе на побачення. У особистих повідомленнях додатку кожен користувач, з яким сталася взаємна симпатія з Нова пошта – «it`s a match» – 13 та 14 лютого отримали запрошення на романтичне побачення у відділенні та промо-код на одну іменну безкоштовну доставку посилки.

Фокстрот став Купідоном для безпритульних тварин

До дня всіх закоханих Фокстрот разом з БФ Happy Paw запустив зворушливу благодійну акцію «Ставай Купідоном для безпритульної тваринки» з розіграшом подарунків. Для цього необхідно було протестувати в соцмережах Happy Paw “кото-песо рандомайзер” та дізнатись, для якої безпритульної тварини користувач став Купідоном і, поділившись результатом у себе на сторінці, міг допомогти їй знайти новий дім. П’яти переможцям пообіцяли подарунки.

Смачна аналітика від Varus

До Дня закоханих мережа Varus провела Instagram-конкурс «Смак найкращої пари», де дізналась про незвичні гастрономічні вподобання своїх клієнтів, серед яких – поєднання продуктів, до яких більшість із людей не звикли у повсякденному житті. Завдяки активності дописувачів та їхній креативності, мережа дізналася багато цікавих смакових поєднань та розширила власні кулінарні горизонти. Учасники конкурсу, яких було понад 700, розповідали про несподівані поєднання інгредієнтів, які можливо для когось вже є кулінарними фаворитами. Наприклад, курка та мед або ананас, сир та виноград або груша тощо. Найцікавіші рецепти розмістили на листівках.

WOG і Love is…

В АЗС WOG подякували клієнтам і співробітникам за любов, яка за останній рік тільки зміцніла. Для них любов – це про довіру своєї автівки в далеку поїздку, найкавовішу каву для зігрівання і зміни на АЗС, щоб заправити, нагодувати та зігріти.

Glovo і любовний настрій

Любовним настроєм поділилися також в сервісі доставки Glovo. “Любов це… кидати меми про любов не тільки 14 лютого”, – написали в соцмережах компанії.

“Обіймай мене міцно” від MustHave

MustHave випустив цілу колекції листівок-валентинок про актуальне, наболіле і, звичайно ж, про кохання. Їх героями стали Володимир Зеленський, Анджей Дуда, Олаф Шольц, Анджеліна Джолі та навіть російськомовна попса. “Гумор — суперсила українців. Стільки подій відбулося, стільки мемів створено, що ми просто не могли оминути їх до Дня закоханих”, – тримає в курсі бренд.

 


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку