Рейтинг: кращі Facebook сторінки рітейлерів і ТРЦ України

Рейтинг: кращі Facebook сторінки рітейлерів і ТРЦ України

26.12.2016 10:15
  1338
Микола Маранчак

Хто з рітейлерів і торгових центрів входить в число лідерів за кількістю підписників наFacebook і динаміці розвитку за 2016 рік.

Згідно з даними аналітичного сервісу Socialbakers, найпопулярнішою Facebook-сторінкою серед рітейлерів в Україні за підсумками року стала Watsons Україна. Ще влітку ця компанія закривала першу трійку, а головною інтригою було чи зможе вона хоча б поборотися за друге місце з INTERTOP. Сьогодні Watsons випереджає за кількістю фанів навіть JYSK на 10 000 передплатників, при цьому серед української аудиторії лідируючи менше, ніж на 1 000 чоловік. Цього виявилося достатньо, щоб стати найпопулярнішою сторінкою року в українському сегменті.

В цілому ТОП-10 виглядає наступним чином: мережа магазинів товарів для краси і здоров’я Watsons – перша позиція, міжнародна мережа магазинів для дому JYSK – друга позиція і мережа магазинів взуття INTERTOP – третя позиція.

У топ-10 три позиції посіли мережі магазинів побутової техніки та електроніки – з них четверту сходинку рейтингу завоювало Алло, шосту – Фокстрот і сьому – Comfy. Ще три рядки – за сторінками магазинів drogerie: крім вже згаданого Watsons, лінія магазинів EVA на шостій позиції і Kosmo на восьмій. Дев’яту позицію зайняв Будинок іграшок, який за півроку піднявся з 11 місця на 9-е. Закриває першу десятку єдиний в топі з магазинів одягу Ohaina.

 

Головною подією другої десятки топа став Эпіцентр К. Ще півроку тому компанії взагалі не було навіть у двадцятці, а два місяці тому official page мережі гіпермаркетів DIY поступалася LeBoutique і Helen Marlen. До кінця грудня Епіцентр посів 12-ту сходинку рейтингу і стає однією з найбільш швидко зростаючих сторінок рітейлерів у Facebook. Втім, у 2017 році йому ще доведеться поборотися за любов фанів – всього 300 підписників його відділяє від Helen Marlen Group, а до потрапляння в топ-10 і зовсім потрібно не менше 10 000 нових фанів.

На 16-ту позицію вирвався київський концептуальний шоу-рум made in Ukraine – Вікно у двір. Сторінці все-таки вдалося випередити official page німецького бренду в Україні Marc O’Polo. Про феномен компанії можна почитати в недавньому інтерв’ю RAU.

Citrus.ua за останні місяці продовжив скорочувати дистанцію з Ельдорадо, але позиції так і не змінилися – успішний ребрендинг Eldorado.ua і активна реклама зберегли за ним 18 сходинку серед топ-20 рітейлерів у Facebook.

А ось хто вибув з топ, так це АТБ-Маркет. У сторінки мережі дискаунтерів загальна кількість підписників 59 000, але з них лише 28 000 є українськими акаунтами. За півроку до сторінки додалося лише 3 000 нових фанів і вона сповзла з 18 позиції на 21-у і, судячи з усього, якщо SMM-стратегія мережі в 2017 році не зміниться, скоро поступиться місцем METRO, якого скоро явно можна очікувати в топ-20, але вже не в цьому році.

E-commerce

В E-commerce Rozetka.ua є безперечним лідером на Facebook. Марку тримають також Make.up і Всі.Свої, закриваючи топ-3 року, що минає. Якщо б Всі. Свої індексувалися як просто рітейл, шлях успіху на Facebook був би ще більш яскравий і зараз би сторінка займала сьому позицію топ-10. Facebook як ніщо інше демонструє зростання популярності всього українського в році, що минає, залишається лише закріплювати позиції і ставати беззаперечно успішними.

Fashion

В одежній категорії лідером стає сторінка французького бренду нижньої білизни і домашнього одягу Marc&Andre. Втім, за останній рік вона цієї позиції і не покидала. Наступні три рядки зайняли українські бренди. Друге місце у W8less, який став справжнім Facebook-феноменом українського рітейлу минулого року. Докладніше можна прочитати в недавньому матеріалі RAU. Третє місце у Vilenna, а четверте у ETNODIM, що прославився в 2016 році своєю безпрецедентною Facebook-акцією, в результаті якої абсолютно безкоштовно були роздані сотні вишиванок, про що можна прочитати в інтерв’ю RAU. В іншому бренди за останні місяці швидше зміцнювали свої позиції, ніж вели між собою боротьбу, бо рейтинг мало чим змінився.

Jewelry

У категорії ювелірних прикрас український продукт також витіснив у 2016 році світових лідерів. Найпопулярнішим ювелірним брендом у Facebook, згідно сервісу Socialbakers, стає ужгородський проект Kochut. Pandora, з відривом в 3 000 підписників, займає лише другу позицію, Damiani, значно відстаючи, третю. Золотий вік можна найти на 11 місці, а КЮЗ – на 13. Facebook-аудиторія робить вибір, який багатьом ще треба розгадати. Закриває десятку ювелірний дім Zarina.

Shopping center

Самим популярним торгівельним центром України в Facebook був спочатку року і залишився в кінці ТРЦ Ocean Plaza. За ним слідує ТРЦ Gulliver і відкрившийся менше місяця тому ЦУМ. Вірна SMM-стратегія дозволила центрального універмагу Києва відтіснити аутлет-містечко Мануфактура на четверту сходинку. Але після хвилі ажіотажу навколо відкриття ЦУМ, в 2017 році лідерські позиції сторінки буде під питанням – невеликий розрив під кінець року може дозволити вже на свята Мануфактурі відвоювати свої позиції, аж до повернення на другу сходинку рейтингу. Хороші SMM-щики правда зможуть з цим впоратися, яскравий приклад тому багато спірних лідерів і справжніх феноменів 2016 року: надалі все буде ставати тільки цікавіше, адже соцмережі вже сьогодні замінює цілі онлайн-магазини або ще нещодавно популярні лендінги.

Картина минулого року дозволяє зробити один висновок – соцмережі дають можливість проявити себе справжнім самородкам без численних рекламних бюджетів. Такі рейтинги дають змогу зрозуміти багато чого в реальній обстановці на ринку рітейлу, а це вже дещо.

Весь топ-20 дивіться нижче.

 


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

До вибору найкращих супермаркетів Європи за версією конкурсу Europe’s Finest Store 2025 потрапили три дизайнерські супермаркети...
time icon  
  3095
Усі новини ринку