У херсонському ТРЦ Фабрика підбили підсумки 2016 року
Зростання відвідуваності, нові орендарі та трансформація ключових операторів – підсумки роботи ТРЦ Фабрика за 2016 рік.
Як повідомила RAU прес-служба ТРЦ, відвідуваність комплексу в 2016 році зросла на 10% і склала близько 9,5 млн. осіб. Всього з моменту відкриття об’єкт відвідали вже понад 39 млн осіб. Товарообіг ТРЦ зріс майже на 30% порівняно з 2015 роком.
Цього року в ТРЦ з’явилися нові орендарі. Багато з них не були представлені в місті до цього. Серед них – український виробник одягу Goldi, відомі бренди Puma, TomTaylor, Crocs, Sin Say, Diverse, Arena, WEEKENDER і інші.
Крім того, змін зазнали ключові оператори торгівельно-розважального центру. Так, у серпні відбулося об’єднання Чудопарку та Екстрим парку в один великий дитячий розважальний центр у приміщенні площею 3500 кв.м.
Супермаркет побутової техніки Comfy влітку змінив дизайн магазину та по-новому організував торговий простір. Магазин Фокстрот переїхав з третьої черги в першу.
У грудні 2016 року Фабрика отримала дві нагороди від Асоціації рітейлерів України: як найкращий в Україні великий регіональний торговий центр і як найбільш клієнтоорієнтований ТРЦ в країні.
Довідка. ТРЦ Фабрика розташований за адресою: Херсон, вул. Залаегерсег, 18, на перетині Бериславського шосе та вул. Залаегерсег. Загальна площа ТРЦ Фабрика становить 82 000 кв. м, орендна – 65 500 кв. м. Наземний паркінг розрахований на 2 500 машиномісць. Девелопером проекту є група компаній Будхаус.
Shopping Centre Awards: кращі ТРЦ України поза межами міст-мільйонників