Підсумки року для ТРЦ Любава: майже 6 млн відвідувачів, оборот – 830 млн грн

Підсумки року для ТРЦ Любава: майже 6 млн відвідувачів, оборот – 830 млн грн

22.01.2018 02:40
  605
rau

Budhouse Group, що управляє черкаським ТРЦ Любава, відзвітувала про підсумки роботи центру в 2017 році.

Відвідуваність

Кількість людей, які відвідал, ТРЦ Любава з моменту відкриття на 1 січня 2018 року склала 24,5 млн чол. За 2017 рік у комплексі побувало 5,85 млн осіб. У підсумку, в порівнянні з 2016-м відвідуваність ТРЦ в 2017 році збільшилася на 8%. В середньому відвідувачі бувають в торговому центрі 10 раз в місяць і проводять в ньому 45-50 хвилин.

ТОВАРООБОРОТ

Завдяки зростанню відвідуваності, товарообіг орендарів ТРЦ Любава збільшився в 2017 році на 34,6% і склав близько 830 млн гривень.

ON-LINE І DIGITAL

У 2017 році запущена «Версія 1.0» мобільного додатка Lubava, тим самим створено новий канал комунікації з відвідувачами: останні новини, потрібні магазини, інформація про акції та знижки – це і багато іншого вже в межах одного кліку. «Версія 2.0» вже в розробці. Також 2017-й став роком активного просування в соціальних мережах. Кількість послідовників на Facebook збільшилася на 90%. Кількість передплатників в Instagram зросла на 80%.

Нові орендарі

У березні 2017 року ТРЦ відкрився магазин Top Shoes. У грудні ТРЦ Любава підписав договір з компанією Цитрус – рітейлером року в сегменті техніки і електроніки і “Мультиканальним рітейлером року” за результатами Retail & Development Business Awards, проведеного Асоціацією рітейлерів України.

ТРАНСФОРМАЦІЯ

В кінці 2017 року ресторан-клуб MANHATTAN порадував гостей новим дизайном і організацією залу. У грудні магазин АЛЛО відкрився в новому форматі.

РЕКОРДИ І НАГОРОДИ

У вересні 2017 року ТРЦ був названий кращим малим ТРЦ України за підсумками конкурсу Retail & Development Awards. Також Любава зайняв 2-е місце в номінації “Кращий ТРЦ з корпоративної соціальної відповідальності”. Також в 2017 році центр отримав золоту нагороду в рейтингу “Чистий дохід від реалізації продукції, товарів, робіт і послуг” серед підприємств Черкаської області.

СОЦІАЛЬНА СФЕРА І СПОНСОРСТВО

Четвертий рік поспіль центр виступає спонсором всеукраїнського конкурсу краси “Студ Міс – Черкащини”. У 2017 році ТРЦ став спонсором спортивно-розважального фестивалю “Сила Нації”.

В черговий раз центр виступив спонсором поїздки представниці клубу “Черкаські тигри” на Кубок світу з тхеквандо в Мінську, де вона виграла бронзу.

ТРЦ продовжує залишатися одним з найбільших підприємств міста, де працює 640 осіб. За 2017 рік підприємства ТРЦ Любава заплатили близько 35 млн грн податків до місцевого бюджету.

ЗАХОДИ

У ТРЦ в 2017 році пройшло багато цікавих подій. Серед них “Битва талантів”, конкурси краси “Снігуронька року” і “Принцеса зими”, “Wedding week 2017” – фестиваль весільних тенденцій. У боулінг-клубі Lucky Strike відбувся Гранд Фінал Чемпіонату України та Чемпіонат України серед юнаків та юніорів з боулінгу. Також у 2017 році було проведено фестиваль “Сила Нації”, “Тango Festival”, “Lubava Cosplay Fest”, відкритий чемпіонат з комп’ютерних ігор, турнір з настільних ігор, еко-фестиваль «Грінфест», «Мотородео”.

У 2018 році торговельний центр порадує жителів Черкас не менш цікавими відкриттями, трансформаціями та новими рекордами!

Читайте також –

Затишшя після бурі: підсумки ринку торгової нерухомості України-2017


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Мережа аптек АНЦ та фонд “Повернись живим” запустили ініціативу “Кешбек за донат” для підтримки армії та вдячності українцям

Мережа аптек АНЦ та фонд “Повернись живим” запустили ініціативу “Кешбек за донат” для підтримки армії та вдячності українцям

Мережа аптек АНЦ продовжує свій внесок у підтримку українських захисників через співпрацю з Фондом компетентної...
time icon  
  53
Усі новини ринку