Підсумки року для ТРЦ Любава: майже 6 млн відвідувачів, оборот – 830 млн грн

Підсумки року для ТРЦ Любава: майже 6 млн відвідувачів, оборот – 830 млн грн

22.01.2018 02:40
  354
rau

Budhouse Group, що управляє черкаським ТРЦ Любава, відзвітувала про підсумки роботи центру в 2017 році.

Відвідуваність

Кількість людей, які відвідал, ТРЦ Любава з моменту відкриття на 1 січня 2018 року склала 24,5 млн чол. За 2017 рік у комплексі побувало 5,85 млн осіб. У підсумку, в порівнянні з 2016-м відвідуваність ТРЦ в 2017 році збільшилася на 8%. В середньому відвідувачі бувають в торговому центрі 10 раз в місяць і проводять в ньому 45-50 хвилин.

ТОВАРООБОРОТ

Завдяки зростанню відвідуваності, товарообіг орендарів ТРЦ Любава збільшився в 2017 році на 34,6% і склав близько 830 млн гривень.

ON-LINE І DIGITAL

У 2017 році запущена «Версія 1.0» мобільного додатка Lubava, тим самим створено новий канал комунікації з відвідувачами: останні новини, потрібні магазини, інформація про акції та знижки – це і багато іншого вже в межах одного кліку. «Версія 2.0» вже в розробці. Також 2017-й став роком активного просування в соціальних мережах. Кількість послідовників на Facebook збільшилася на 90%. Кількість передплатників в Instagram зросла на 80%.

Нові орендарі

У березні 2017 року ТРЦ відкрився магазин Top Shoes. У грудні ТРЦ Любава підписав договір з компанією Цитрус – рітейлером року в сегменті техніки і електроніки і “Мультиканальним рітейлером року” за результатами Retail & Development Business Awards, проведеного Асоціацією рітейлерів України.

ТРАНСФОРМАЦІЯ

В кінці 2017 року ресторан-клуб MANHATTAN порадував гостей новим дизайном і організацією залу. У грудні магазин АЛЛО відкрився в новому форматі.

РЕКОРДИ І НАГОРОДИ

У вересні 2017 року ТРЦ був названий кращим малим ТРЦ України за підсумками конкурсу Retail & Development Awards. Також Любава зайняв 2-е місце в номінації “Кращий ТРЦ з корпоративної соціальної відповідальності”. Також в 2017 році центр отримав золоту нагороду в рейтингу “Чистий дохід від реалізації продукції, товарів, робіт і послуг” серед підприємств Черкаської області.

СОЦІАЛЬНА СФЕРА І СПОНСОРСТВО

Четвертий рік поспіль центр виступає спонсором всеукраїнського конкурсу краси “Студ Міс – Черкащини”. У 2017 році ТРЦ став спонсором спортивно-розважального фестивалю “Сила Нації”.

В черговий раз центр виступив спонсором поїздки представниці клубу “Черкаські тигри” на Кубок світу з тхеквандо в Мінську, де вона виграла бронзу.

ТРЦ продовжує залишатися одним з найбільших підприємств міста, де працює 640 осіб. За 2017 рік підприємства ТРЦ Любава заплатили близько 35 млн грн податків до місцевого бюджету.

ЗАХОДИ

У ТРЦ в 2017 році пройшло багато цікавих подій. Серед них “Битва талантів”, конкурси краси “Снігуронька року” і “Принцеса зими”, “Wedding week 2017” – фестиваль весільних тенденцій. У боулінг-клубі Lucky Strike відбувся Гранд Фінал Чемпіонату України та Чемпіонат України серед юнаків та юніорів з боулінгу. Також у 2017 році було проведено фестиваль “Сила Нації”, “Тango Festival”, “Lubava Cosplay Fest”, відкритий чемпіонат з комп’ютерних ігор, турнір з настільних ігор, еко-фестиваль «Грінфест», «Мотородео”.

У 2018 році торговельний центр порадує жителів Черкас не менш цікавими відкриттями, трансформаціями та новими рекордами!

Читайте також –

Затишшя після бурі: підсумки ринку торгової нерухомості України-2017


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку