Оновлення та розширення Рукавичка: фокус на якість і зручність (+фото)
СьогодніАсоціація ритейлерів України збирає провідних експертів на воркшопі для HR та кадровиків, щоб обговорити як ефективно запровадити електронний кадровий документообіг у компанії. Обговоримо законодавчі вимоги, покрокові підходи та реальні кейси компаній Bayadera Group і мережі Кібернетики. А також практичні поради, як мотивувати команду та підвищити ефективність HR-відділу за допомогою цифрових інструментів.
Захід лише для членів і партнерів RAU
Реєстрація на подію відкрита до 11 листопада до 15:00!
Ключові питання та теми, які розглянемо:
14:00 – 14:30 – реєстрація, вітальна кава
14:30 – 14:35 – вступне слово від організаторів

14:35 – 15:00 – Костянтин Юрченко, комерційний директор цифрових сервісів для бізнесу Вчасно.
Презентація: “Що нового на ринку цифрових сервісів: новинки від Вчасно”
Ключові тези виступу:


15:00 – 15:30 – Антон Бойко, фахівець з впровадження електронного документообігу сервісу Вчасно та Оксана Корнієнко, інспекторка з кадрів мережі Кібернетики.
Презентація: “Як запровадити електронний кадровий документообіг: покрокова інструкція від мережі Кібернетики”.
Ключові тези виступу:
15:30 – 16:00 – кава-пауза, нетворкінг

16:00 – 16:30 – Ірина Шеремета, керівниця сервісу Вчасно.Кадри
Презентація: “Як залучити команду та зробити HR продуктивним: досвід Bayadera Group ”
Ключові тези виступу:
16:30 – 17:00 – розіграш подарунків, завершення події
Захід лише для членів і партнерів RAU
Реєстрація на подію відкрита до 11 листопада до 15:00!
З будь-яких питань звертайтеся до Наталії Підвишенної, Client-manager: