![Що найчастіше купували українці у 2024 році: аналітика Maudau](https://rau.ua/wp-content/uploads/2025/02/obkladinka_maudau-400x210.jpg)
Що найчастіше купували українці у 2024 році: аналітика Maudau
![time icon](https://rau.ua/wp-content/themes/rau-theme/assets/clock1.png)
![](https://rau.ua/wp-content/themes/rau-theme/assets/eye.png)
Запрошуємо 4 травня з 11:00 до 12:00 взяти участь у відкритому вебінарі «Комунікації рітейлу під час війни. Головні принципи та правила», який RAU проводить у партнерстві з Prcom. Участь безкоштовна за попередньою реєстрацію.
Під час події, яка проходитиме у Zoom, обговоримо – як змінилася система комунікацій, чи варто переглядати комунікаційну стратегію компанії та чого краще не робити в жодному разі.
1. Кризові комунікації воєнного часу. Як успішно впоратися із інформаційною турбулентністю? Загальні правила та принципи комунікацій компаній та брендів у період війни.
2. КСВ, волонтерство, допомога армії. Чи потрібно про це розповідати громадськості та як?
3. Соціальні мережі та комунікація бренда. Корисні поради.
4. Чи потрібно писати про війну, чи варто розміщувати меми, як тримати баланс, щоб не скотитися в трагедію, але й не влаштовувати бенкет під час чуми.
5. Які помилки припускаються брендами в цей період найчастіше.
Дата проведення: 4 травня
Місце: Платформа Zoom
Час проведення: 11:00-12:00
Участь безкоштовна за попередньою реєстрацію.