
Фаст-фуд, гідний короля: історія успіху мережі Burger King


Цей форум вважається епіцентром інновацій у світі ритейлу та торговельно-розважальних центрів.
Цього року від RAU на виставку поїхали 15 представників ритейл-мереж, торговельних центрів та сервісних компаній, а саме: Чудо острів, Ассоль, Vovk, Аптека 3І, Tabula Rasa, BioGrain, The Cleaning Pro Group, RDA (Retail & Development Advisor), Athletics, Arricano Group, Glorium Invest, Zlata Plaza Mall.
Shopping Center Forum 2024 у Варшаві є наймасштабнішою виставкою ритейлу та ТРЦ у Центральній та Східній Європі. Цьогоріч дискусії ведуться про ринок торгових парків, комерціалізацію, багатофункціональні проєкти тощо. А серед ключових учасників Starbucks, AmRest, Benefit Systems, Enefit, Napollo, Indigo, ORLEN, G City Europe, NewGate Investment, Saller та інші.
RAU виступила інформаційним партнером заходу, скориставшись нагодою презентувати український ритейл зарубіжним партнерам, а також отримала унікальну можливість перейняти глобальні тренди та інновації в українському ритейлі, відкриваючи нові горизонти для розвитку та просування. Тут, серед лідерів галузі, команад черпає натхнення та знання, які прагне впровадити на рідних теренах, вносячи свій вклад у майбутнє українського ритейлу.