Почався прийом заявок на участь у VIII церемонії нагородження RAU Awards 2025, яка відбудеться 4 грудня у Києві.
Оновлені правила конкурсу
Участь у RAU Awards можлива за умови самостійної подачі заявки та профайла компанією. Подача профайлу є обовєязковою. Це зробить конкурс ще більш відкритим, прозорим та справедливим.
Термін подачі заявок з 1 вересня по 1 жовтня 2025 року включно.
Чому варто долучитися
RAU Awards – це не лише престижна відзнака, а й потужний майданчик для визнання, ділового нетворкінгу та розвитку бізнесу. Саме тут визначаються лідери, які формують обличчя сучасного українського ритейлу та торговельної нерухомості.
Повний перелік номінацій та склад Експертної ради – на сайті awards.rau.ua.
Номінації в ритейлі 2025
- Ритейлер року в сегменті pharmaceutics – оцінюються торговельні мережі, що продають лікарські препарати та медичні товари, з кількістю торговельних точок не менше 100 станом на 31.08.25, і які подали заявку та профайл на участь у премії.
- Ритейлер року в сегменті техніки, електроніки та гаджетів – оцінюються торговельні мережі з площею магазинів від 100 кв. м (окрім монобрендових магазинів), що пропонують побутову та комп’ютерну техніку, мобільні пристрої та аксесуари, з кількістю магазинів не менше 20 станом на 31.08.25, і які подали заявку та профайл на участь у премії.
- Ритейлер року в сегменті товарів для дітей – оцінюються торговельні мережі, що пропонують іграшки та товари для дітей, з кількістю магазинів не менше 10 станом на 31.08.25, і які подали заявку та профайл на участь у премії.
- Ритейлер року в drogerie – оцінюються торговельні мережі, які пропонують товари, пов’язані з красою, доглядом та здоров’ям, побутовою хімією з кількістю магазинів не менше 20 станом на 31.08.25, і які подали заявку та профайл на участь у премії.
- Ритейлер року в сегменті jewelry – оцінюються торговельні мережі, що пропонують ювелірні прикраси, вироби з дорогоцінних металів, з кількістю магазинів не менше 10 станом на 31.08.25, і які подали заявку та профайл на участь у премії.
- Супермаркет року в FMCG – оцінюються торговельні мережі, що продають продукти і товари повсякденного попиту, з кількістю магазинів не менше 10 станом на 31.08.25, і які подали заявку та профайл на участь у премії.
- Ритейлер року в сегменті спортивного одягу та взуття – оцінюються торговельні мережі, що продають товари для спорту, туризму та активного відпочинку, з кількістю магазинів не менше 10 станом на 31.08.25, і які подали заявку та профайл на участь у премії.
- Ритейлер року в сегменті магазинів косметики та парфумерії – оцінюються торговельні мережі, які пропонують парфумерію, товари, пов’язані з красою та доглядом, площею від 100 кв.м і з кількістю магазинів не менше 2 станом на 31.08.25, і які подали заявку та профайл на участь у премії.
- Магазини біля дому / міні-маркет року в FMCG – оцінюються торговельні мережі, що продають продукти та товари повсякденного попиту, площею до 500 кв.м і з кількістю магазинів не менше 50 станом на 31.08.25, і які подали заявку та профайл на участь у премії.
- Fashion-ритейлер року Made in Ukraine – оцінюються українські мережі мас-маркету, що працюють у сегменті fashion, відкрили на 31.08.2025 року щонайменше 5 магазинів площею від 150 кв. м, і які подали заявку та профайл на участь у премії. Виробництво компанії має бути в Україні.
- Ритейлер року в сегменті ПЕК – оцінюються торговельні мережі, що продають паливно-мастильні матеріали та супутні товари, з кількістю АЗК не менше 50 станом на 31.08.25, і які подали заявку та профайл на участь у премії.
- Ритейлер року в сегменті товарів та аксесуарів для тварин – оцінюються торговельні мережі, які продають товари для тварин і супутню продукцію, та станом на 31.08.2025 мають не менше 20 магазинів і які подали заявку та профайл на участь у премії.
- Міжнародний fashion-ритейлер року – оцінюються міжнародні компанії та бренди мас-маркету, що працюють у сегменті fashion і відкрили на 31.08.2025 року не менше 10 магазинів площею від 500 кв. м. і які подали заявку та профайл на участь у премії.
- Ритейлер року в сегменті товарів для дому та побуту – оцінюються торгові мережі, що продають меблі й товари домашнього вжитку і станом на 31.08.2025 мають не менше 10 магазинів площею від 500 кв.м. і які подали заявку та профайл на участь у премії.
- Персона року в ритейлі – оцінюються експерти галузі за конкретні досягнення в період з 01.09.2024 по 31.08.25, які подали заявку та профайл на участь в премії. Від однієї компанії може бути поданий лише один кандидат.
- Найдинамічніший ритейлер року, Спеціальна премія ім. Євгенія Кулинича. Список номінантів формується на основі статистичних даних відділу аналітики Асоціації ритейлерів України, які щомісяця оновлюють дані по відкритим магазинам ритейлерів. В шорт-лист номінантів потрапляє ТОП-5 мереж за кількістю відкритих точок в період з 01.01.2024 по 31.08.2025
- Кращий концепт року (подача заявок в дану номінацію здійснюється на комерційній основі) – ритейлер провів оновлення існуючого концепту чи реалізував новий концепт в період з 01.09.24 по 31.08.25.
- Інноваційний ритейлер року (подача заявок в дану номінацію здійснюється на комерційній основі) – ритейлер, який запровадив в свою діяльність інноваційне рішення в період з 01.09.24 по 31.08.25.
- Кращий мультиканальний ритейлер року (під одним брендом) (подача заявок в дану номінацію здійснюється на комерційній основі) – оцінюється ритейлер, який в період з 01.09.2024 по 31.08.2025 впровадив як фізичні, так і диджитальні формати.
- Франшиза року в ритейлі (франшизи українських мереж в галузі ритейлу) (подача заявок в дану номінацію здійснюється на комерційній основі) – ритейлер року, який продемонстрував видатні результати у розвитку франчайзингового напрямку в період з 01.09.24 по 31.08.25.
Номінації серед ТРЦ 2025
- Кращий малий ТРЦ поза містами-мільйонниками – оцінюються торговельні центри, що працюють в обласних центрах (окрім Києва, Одеси, Харкова, Дніпра та Львова) орендною площею від 10 000 кв. м до 19 999 кв. м. і які подали заявку та профайл на участь в премії.
- Кращий середній ТРЦ поза містами-мільйонниками – оцінюються торговельні центри, що працюють в обласних центрах (окрім Києва, Одеси, Харкова, Дніпра та Львова), орендною площею від 20 000 кв. м до 39 999 кв. м. і які подали заявку та профайл на участь в премії.
- Кращий великий ТРЦ поза містами-мільйонниками – оцінюються торговельні центри, що працюють в обласних центрах (окрім Києва, Одеси, Харкова, Дніпра та Львова), орендною площею понад 40 000 кв. м. і які подали заявку та профайл на участь в премії.
- Кращий малий ТРЦ у містах-мільйонниках – оцінюються торговельні центри, що працюють у Києві, Одесі, Харкові, Дніпрі, Львові орендною площею від 10 000 кв. м до 19 999 кв. м. і які подали заявку та профайл на участь в премії.
- Кращий середній ТРЦ у містах-мільйонниках – оцінюються торговельні центри, що працюють у Києві, Одесі, Харкові, Дніпрі, Львові, орендною площею від 20 000 кв. м до 39 999 кв. м. і які подали заявку та профайл на участь в премії.
- Кращий великий ТРЦ у містах-мільйонниках – оцінюються торговельні центри, що працюють у Києві, Одесі, Харкові, Дніпрі, Львові, орендною площею від 40 000 кв. м. до 73 999 кв.м і які подали заявку та профайл на участь в премії.
- Кращий суперрегіональний ТРЦ у містах-мільйонниках – оцінюються торговельні центри, що працюють у Києві, Одесі, Харкові, Дніпрі, Львові, орендною площею понад 74 000 кв.м і які подали заявку та профайл на участь в премії.
- Кращий торговий комплекс поза обласними центрами – оцінюються торговельні комплекси, орендною площею понад 4 000 кв.м і які подали заявку та профайл на участь в премії.
- Персона року в девелопменті – оцінюються експерти галузі за конкретні досягнення в період з 01.09.2024 по 31.08.25, які подали заявку та профайл на участь в премії. Від однієї компанії може бути поданий лише один кандидат.
- Кращий маркетинг ТРЦ (подача заявок в дану номінацію здійснюється на комерційній основі) – оцінюються проєкти від ТРЦ, а саме маркетингові кампанії за період з 01.09.24 по 31.08.25.
- Кращий оператор розваг в ТРЦ (подача заявок в дану номінацію здійснюється на комерційній основі) – оцінюються кращі розважальні оператори (площею від 1000 кв.м) в період з 01.09.24 по 31.08.25, які є ключовим елементом екосистеми ТРЦ.
- Дебют року серед ТРЦ/ТЦ (подача заявок в дану номінацію здійснюється на комерційній основі) – оцінюються ТЦ/ТРЦ, що відкрився в період з 01.09.24 по 31.08.25 та вже встиг стати помітним гравцем на ринку.
Контакти організаторів
З питань партнерства:
- Юлія Кушка, Head of Development Department RAU
- +38 067 223 07 30 | j.kushka@rau.ua
З питань реєстрації:
Це ваш шанс увійти до числа лідерів та отримати заслужене визнання на RAU Awards – 2025!