Легендарні спікери і 8 годин інтенсиву. На сторінці Promodo Partners відкрили повну програму заходу
Закрита конференція для власників бізнесу та топ-менеджерів українського рітейлу пройде 17 вересня в Києві.
Е-сommerce розвивається з космічною швидкістю і змінює звичну схему споживання товарів і послуг по всій планеті. Це новий виклик для рітейлу. І одночасно – нові можливості.
Компанія Promodo вже 17 років – першопроходець в освоєнні просторів діджитал-космосу. На конференції, яка пройде 17 вересня в КВЦ «Парковий», разом з топовими гравцями українського рітейлу команда агентства поділиться баченням розвитку ринку e-сommerce на 2021-22 роки і покаже кейси з побудови ефективних діджитал-стратегій в різних нішах.
Серед Клієнтів Promodo:
Серед доповідачів:
Владислав Чечоткін – засновник і CEO Rozetka.ua, найбільшого онлайн-супермаркету в Україні.
Володимир Поперешнюк – співзасновник Нова Пошта.
Андрій Логвін – співзасновник та генеральний директор маркетплейсу Kasta.ua
Святослав Осипчук — Chief Digital Officer L’Oréal Ukraine
Подивится програму Promodo Partners 2021 можно на сторінці заходи.
Хедлайнер події Андрій Зелінський – співзасновник і член наглядової ради «Української академії лідерства», член наглядової ради аналітико-адвокаційного центру «Центр спільних дій» і радник голови УГКЦ зі стратегії комунікації. За його плечима – чотири роки вивчення філософії в США і магістерська програма з політології в Києво-Могилянській академії.
Кількість гостей на конференції обмежена – всього 600 осіб. При цьому 400 з них команда Promodo запросить самостійно. У продажу тільки 200 квитків. Всі заявки на участь затверджуються індивідуально.
Для перших зареєстрованих діє дисконтна ціна – 9999 грн.