Як вийти переможцем у гонці за online-продажі? У Promodo знають відповіді й готують серію конференцій одразу в п’яти містах
C 3 по 17 серпня команда Promodo разом з топовими фахівцями галузі електронної комерції проведуть одразу п’ять івентів в різних містах України. Головним питанням кожної зустрічі стане забезпечення та підвищення продажів в рітейлі восени 2021 року.
За даними EVO, 2020 український онлайн-бізнес, незважаючи на обмеження й повну невизначеність, приріс на 41%. Як ніякий інший в Європі. А головними викликами 2021 року стали висока швидкість змін, зростаюча конкуренція та небувалі можливості для розвитку.
Як середньому бізнесу наростити онлайн-продажі, збільшити впізнаваність бренду та вийти переможцем у гонці майбутнього високого сезону? Про це і піде мова на зустрічах. Без води. Тільки реальні кейси та дієві ради від фахівців Promodo – performance-агентства №1, яке вже 17 років на ринку, а також фахівців із інхауси-команд найбільших українських брендів.
Чому варто довіритися експертизі команди Promodo?
- Найглибша та найбільша експертиза в Україні з розвитку e-сommerce-майданчиків: 9 з 10 топових гравців – поточні клієнти компанії.
- Серед клієнтів: Comfy, Rozetka, Makeup, Monobank, Eva, Liki24, Biopharma та сотні інших відомих брендів.
- Ми будуємо онлайн-маркетинг не тільки завдяки перфомансу. Спеціалізуємося на створенні стратегій, побудові комунікації в соціальних мережах, побудові знань про бренд в ЗМІ.
Графік по містах
- 3 серпня – Київ. зареєструватися »
- 5 серпня – Львів. зареєструватися »
- 10 серпня – Дніпро. зареєструватися »
- 12 серпня – Одеса. зареєструватися »
- 17 серпня – Харків. зареєструватися »
Кількість учасників обмежена – лише 200 гостей в кожному місті.
Поговоримо про трансформацію e-сommerce і всього рітейлу, покажемо, як нові технології змінюють ринки і, нарешті, подискутуємо про те, які знання та навички потрібні маркетинговим командам, щоб ростити бізнес.
Чому варто прийти?
Вступна від CEO Promodo
Олександр Колб розповість, як брендам робити performance-маркетинг зараз і в найближчому майбутньому. Детально, з прикладами та прогнозами.
Корисно для: топів, маркетологів
Потік «Перфоманс»
Розглянемо традиційні performance-інструменти на ринку, які є основними локомотивами продажів для рітейл-гравців. Докладно розповімо про пошуковий маркетинг (SEO), контекстну рекламу (Facebook, Google Ads, Google Shopping), e-mail-маркетинг. Обговоримо, як змінилися тренди, як оцінювати ефективність і на що бізнесу потрібно звернути основну увагу.
Корисно для: топів, маркетологів, технічних фахівців
Потік «Перфоманс і медіа»
Поговоримо, як будувати процеси, маркетинг та продажі на перетині охватних і традиційних перфоманс-інструментів. Обговоримо зв’язок перфоманс-інструментів з медіа, кампаніями в Google Ads, Facebook, Youtube і топ-майданчиками.
Корисно для: топів, маркетологів, технічних фахівців
Потік «Діджитал-комунікації»
Бум соціальних платформ, блогінгу та інфлюенс-маркетингу веде до масштабних змін у комунікації брендів. Користувачі очікують вирішення своїх завдань тут і зараз. Тому розповімо, як будувати цілісну комунікацію та вирішувати завдання бізнесу. Також розповімо про зв’язкк з основними performance-інструментами, і як ці інструменти вимірювати в показниках бізнесу.
Корисно для: топів, маркетологів, SMM-фахівців