
Власник Сільпо став франчайзі французької мережі Carrefour в Польщі


C 3 по 17 серпня команда Promodo разом з топовими фахівцями галузі електронної комерції проведуть одразу п’ять івентів в різних містах України. Головним питанням кожної зустрічі стане забезпечення та підвищення продажів в рітейлі восени 2021 року.
За даними EVO, 2020 український онлайн-бізнес, незважаючи на обмеження й повну невизначеність, приріс на 41%. Як ніякий інший в Європі. А головними викликами 2021 року стали висока швидкість змін, зростаюча конкуренція та небувалі можливості для розвитку.
Як середньому бізнесу наростити онлайн-продажі, збільшити впізнаваність бренду та вийти переможцем у гонці майбутнього високого сезону? Про це і піде мова на зустрічах. Без води. Тільки реальні кейси та дієві ради від фахівців Promodo – performance-агентства №1, яке вже 17 років на ринку, а також фахівців із інхауси-команд найбільших українських брендів.
Поговоримо про трансформацію e-сommerce і всього рітейлу, покажемо, як нові технології змінюють ринки і, нарешті, подискутуємо про те, які знання та навички потрібні маркетинговим командам, щоб ростити бізнес.
Олександр Колб розповість, як брендам робити performance-маркетинг зараз і в найближчому майбутньому. Детально, з прикладами та прогнозами.
Корисно для: топів, маркетологів
Розглянемо традиційні performance-інструменти на ринку, які є основними локомотивами продажів для рітейл-гравців. Докладно розповімо про пошуковий маркетинг (SEO), контекстну рекламу (Facebook, Google Ads, Google Shopping), e-mail-маркетинг. Обговоримо, як змінилися тренди, як оцінювати ефективність і на що бізнесу потрібно звернути основну увагу.
Корисно для: топів, маркетологів, технічних фахівців
Поговоримо, як будувати процеси, маркетинг та продажі на перетині охватних і традиційних перфоманс-інструментів. Обговоримо зв’язок перфоманс-інструментів з медіа, кампаніями в Google Ads, Facebook, Youtube і топ-майданчиками.
Корисно для: топів, маркетологів, технічних фахівців
Бум соціальних платформ, блогінгу та інфлюенс-маркетингу веде до масштабних змін у комунікації брендів. Користувачі очікують вирішення своїх завдань тут і зараз. Тому розповімо, як будувати цілісну комунікацію та вирішувати завдання бізнесу. Також розповімо про зв’язкк з основними performance-інструментами, і як ці інструменти вимірювати в показниках бізнесу.
Корисно для: топів, маркетологів, SMM-фахівців