
Євген Іваниця, JYSK Україна: В компанії щомісячно оцінюється рівень сервісу на рівні регіону, дистрикту чи окремого магазину


За три тижні українська соцмережа Nimses вже перевалила рубіж в 1 млн завантажень. Крім популярності серед користувачів, бренди також зацікавилися нею і вже почали використовувати в якості маркетингового каналу.
Ярослав Циганенко, співзасновник і CEO сервісу замовлення їжі Mister.Am, поділився з AIN.UA досвідом просування бренду в Nimses.
Ми почали тестувати Nimses як маркетинговий канал тиждень тому. За цей час перевірили різні механіки взаємодії з користувачами, пропустили через себе кілька сотень тисяч німів і знайшли кілька форматів просування.
Хайп навколо всієї це історії піднявся знатний. Людей з кожним днем прибуває все більше. Ніхто до кінця не розуміє, що тут відбувається, але це, здається, ще сильніше підігріває інтерес. Німи обговорюють, за німи продають і купують, люди підсовують один одному свої промо-коди і жалкують зайвий лайк-нім для чужого поста, перераховуючи в голові свій баланс на долари за курсом лютого 2018 року (принаймні, це обіцяють творці соцмережі) .
Ми в Mister.Am ще не виробили конкретної стратегії. Все, що зараз робимо – більшою мірою тести для загального розуміння того, що і як може працювати. Як з будь-якою іншою соціальною мережею, тут можна спробувати вирішити два основні завдання – збільшити охоплення аудиторії і домогтися цільових дій, пов’язаних з вашим брендом.
У нас немає перевірених даних по соціально-демографічним характеристикам користувачів Nimses, але по відчуттях туди кинулися школярі-студенти (вік від 13 до 23 років). Їх по активності видно найбільше. Можливо, другою хвилею накриє покоління старше. Час покаже.
Патернів поведінки користувачів досить багато. Я для зручності розіб’ю всіх на три категорії:
В ідеалі необхідно рівномірно розподіляти свою активність між першою і другою категоріями, стежачи за дебетом і кредитом німів на вашому особистому рахунку. Це досить просто і ми поки справляємося своїми силами. Але скоро, відчуваю, будемо шукати підмогу. Оголошення уже готове.
Ось основні способи поповнення вашого балансу:
Ми почали продавати піцу за німи. Користувачеві необхідно було перевести 10 000 на наш рахунок – ми поповнювали його піцу в особистому кабінеті (так працює наша внутрішня програма лояльності) – і він міг її замовити.
Перших 10 піц розійшлося за декілька днів. Німомани дзвонили нам в колл-центр і писали в чат підтримки, створюючи багато галасу навколо цього всього. Проаналізувавши ситуацію, ми прийшли до таких висновків:
З урахуванням всіх за і проти ми вирішили призупинити продажі піци і переключитися на інші активності, які дають хорошу залученість і вимагають мінімальних витрат ресурcів. Зараз на роботу в Nimses витрачається по 30 хвилин вранці і ввечері. Цього цілком вистачає, щоб виконувати основні дії і отримувати результат.
Зараз ми продаємо наші брендовані футболки, а також цікаві дрібнички за принципом аукціону. Також влаштовуємо розіграші. Механіки можуть бути різні, основні на скріншотах нижче.
Тут важливо враховувати особливість соціальної мережі – кожен користувач бачить тільки ті пости, які зроблені в радіусі 2 км від нього. Всі пости сортуються за датою їх публікації, але є і загальний топ постів по району, який можна переглянути клікнувши на праву верхню іконку в стрічці. Потрапляючи в топ, ви збільшуєте охоплення.
Вартість виведення поста в топ різна в залежності від регіону. На скріншотах нижче – топ постів в центрі Києва і Чернігова:
Наші хаки по збільшенню охоплення:
Цільові дії – це поки найкорисніша річ у Nimses. Цінність в тому, що вони обходяться дуже дешево. Ми практикуємо роздачу німів за пости з фотографіями їжі і нашою символікою поруч:
Крім цього, почали тестувати просування нашого додатку. Просимо користувачів його встановити, зробити скріншот екрану із смачним блюдом і запостити його в стрічку з нашим хештегом в обмін на 1000 німов.
В результаті одна установка додатку обходиться нам приблизно в $0,05. Для порівняння – вартість такої ж дії через рекламний менеджер Facebook (з повним сполученням додатку з Facebook-аналітикою, вузьким таргетингом на конкретні пристрої і версії ОС) коштує близько $1.
Також можна трохи побешкетувати з рейтингом і просити користувачів ставити п’ять зірок в обмін на німи, але тут є і зворотна сторона медалі з явними ризиками, пов’язаними з політикою Google Play і AppStore.
Навколо Nimses багато галасу і цим потрібно користуватися. Правильно організувавши процес, ви можете отримати хороше охоплення і цільові дії від користувачів, витративши на порядок менше ресурсів у порівнянні з класичними каналами.
Автор: Ярослав Циганенко, співзасновник та CEO сервісу замовлення та доставки їжі Mister.Am