З ПРАЙЗІ пощастить кожному: весняні подарунки для клієнтів українського рітейлу
З 10 квітня 2023 року у коаліції, до складу якої входить 21 торгова мережа, розпочалась ПРАЙЗІ – масштабна акція з подарунками та суперпризами.
До Великодня на полицях торгових мереж з’явились шоколадні яйця від улюбленого відомого бренду L.O.L.Surprise! Молочний шоколад та ліцензійна іграшка L.O.L.Surprise! всередині кожного яйця — це ще не все, що чекає клієнтів. До кожного яйця L.O.L.Surprise! клієнт одержує картку ПРАЙЗІ, з якою пощастить кожному.
Щоб одержати подарунки, потрібно просканувати QR-код з картки, який перетвориться на сертифікати від партнерів програми лояльності – Megogo, ювелірного бренду UmaUmi, Comfy та Будинок Іграшок.
Кожна картка ПРАЙЗІ – це шлях до суперпризів, серед яких смартфон iPhone 13 rose gold, ігровий набір з мегалялькою L.O.L. Surprise!, меганабір L.O.L. Surprise! розкішний маєток та інші подарунки.
Для участі у розіграші потрібно лише зареєструватись на сайті акції https://prizy.gift/ та стежити за результатами. Переможців буде багато!
“Для досягнення бажаного результату ключовим вважаю партнерство. Ми завжди націлені на тривалу співпрацю, тому обираємо партнерство з провідними торговими мережами, що підтримують інноваційні ідеї. Разом ми зростаємо і маємо можливість створювати масштабні проєкти, які самотужки не були б під силу. Сьогодні ми з радістю представляємо ще один блокбастер – товар-фіджитал. ПРАЙЗІ – це маленька втіха, тільки приємні сюрпризи”, — говорить Едуард Ахрамович, засновник та СЕО Art Nation Loyalty – компанії, що розробила програму лояльності ПРАЙЗІ.
До кампанії ПРАЙЗІ долучилася 21 торгова мережа по всій Україні: Cільпо, Аврора Мультимаркет, Наш край, SPAR, Таврія В, Блиск&Відро, Космос, Близенько, Torba, Сімейна Lavka, Будинок Іграшок, Тайстра, Норма, Економ. Завжди поруч!, Пан Економ, К-Маркет, Грош, Грош Експрес, Економ, ЇЖАк market. Разом це понад 2000 магазинів в Україні.
Довідка. Art Nation Loyalty — компанія, яка спеціалізується на розробці гейміфікованих програм лояльності для рітейлерів та розробляє товари-блокбастери. Поєднуючи актуальні тренди, технології та ігрові механіки, компанія створює особливі моменти для покупців та додатковий прибуток для рітейлу.
Компанія працює на перетині мистецтва, маркетингу та діджитал-контенту, створюючи унікальні продукти, поєднуючи елементи ігрових практик для досягнення цілей клієнта.
Інформаційна сторінка “ПРАЙЗІ” – https://prizy.gift/
Art Nation Loyalty – https://artnationloyalty.com/