Повна програма другого дня RAU Expo 2025

Повна програма другого дня RAU Expo 2025

1 день тому
  337
Іван Зайцев

У ці дні, 11 та 12 червня, в Києві відбувається наймасштабніша подія року в ритейлі, девелопменті та суміжних галузях: виставка RAU Expo 2025. Більше 50 експонентів, 2 конференц-зали, більше 80 топ-спікерів, нетворкінг і живе спілкуванння з колегами. Презентуємо повну програму другого дня заходу.

Конференц-зала №1

Сесія №1

10:00 – 12:00 “Рішення та інновації для бізнесу. Блок 2”

10:00 – 10:20

Ірина Сліпченко, заступник генерального директора ТОВ «УКРНАФТА – ПОСТАЧ». Презентація: «Укрнафта – традиції та інновації для вашого бізнесу»

Тези виступу:
• вектор розвитку компанії: енергетична безпека України, впровадження інновацій та підтримка якісного клієнтського досвіду;
• інструменти для бізнесу: традиційні та інноваційні рішення для забезпечення ефективної та безперебійної роботи;
• співпраця з ТОВ «Укрнафта-Постач»: історія, що створюється зараз – тисячі компаній-партнерів та цифри, які говорять за себе.

10:20 – 10:40

Тетяна Цибок, Chief Operation Officer Cleaning Pro Group та Марина Скороходова, CEO Cleaning Pro Group. Презентація: “CPG – клінінг без кордонів: міжнародний досвід, технології та цифрові рішення”

Тези виступу:
• порівняння ринків клінінгових послуг в Україні, Польщі та США: особливості ведення бізнесу, найпопулярніші послуги ринку, особливості надання послуг та вузька спеціалізація гравців ринку;
• тенденції роботизації та новинки техніки для клінінгового ринку. Як роботизація змінює ринок клінінгових послуг. Які технології можуть стати стандартами у найближчий часі як вони допомагають знижувати витрати і покращувати якість.
• мобільний додаток та власна CRM система – чому це обовʼязково для нашого бізнесу. Автоматизація, шляхи вдосконалення управління задачами, вимірювання ефективності та покращення внутрішніх процесів компанії. Перспективи використання ШІ в клінінгу.

10:40 – 11:00

Олексій Миропольський, комерційний директор RozetkaPay. Презентація: “Купити з RozetkaPay” — більше, ніж платіж: це додатково +30% до ваших замовлень”

Тези виступу:
• що таке «Купити з RozetkaPay» і як це працює;
• як “оплата в один клік” збільшує конверсію замовлень;
• реальний кейс.

11:00 – 11:20

Антон Денисенко, CEO Bizerba Ukraine, презентація: “Сучасні інноваційні технології для fashion-ритейлу”

Тези виступу:
• основні виклики індустрії та шляхи іх подолання;
• досвід впровадження RFID технологій в Україні. Кейс;
• інтерактивні рішення для магазинів одягу. Віртуальні примірочні;
• Digital Media у ритейлі, як важливий тренд сьогодення. Приклади кейсів.

11:20 – 11:40 , спікер і тема уточнюються

Олена Шишко, Sales Leader, Creatio. Презентація: “Цифрова трансформація ритейлу з Creatio”
Тези виступу:
• автоматизація бізнес-процесів як фундамент цифрової трансформації ритейлу;
• як ритейл може масштабувати CRM і процеси без навантаження на ІТ;
• залучення бізнес-користувачів до трансформації.

11:40 – 12:00

Ганна Бебешко, директорка з операцій та розвитку Антошка та Іван Чивкін, виконавчий директор Антошка. Презентація: “Вплив на продуктивність роботи магазинів через залученість співробітників та великої уваги на сервіс, як основної конкурентної переваги”
Тези виступу:
• позитивний вплив на рівень сервісу та ефективність роботи магазинів через розвиток і навчання співробітників;
• покращення маржинальності та прибутковості за рахунок процедур на касі (ручні знижки та повернення);
• швидкість обслуговування – як інструмент покращення сервісу та продуктивності роботи.

Конференц-зала №2

Сесія №1

10:00 – 12:10 “Ринок торговельної нерухомості. Нові формати та нові правила гри”

10:00 – 10:20

Ольга Яремчук, CEO WR Group. Презентація: “Нова генерація комерційної нерухомості: як малі ТЦ у регіонах стають вигідними інвестиціями”

Тези виступу:
• девелопмент повного циклу: від пошуку ділянки до маркетингу та операційного управління;
• новий стандарт для малих міст і спальних районів: багатофункціональні рішення для малих громад;
• співпраця з інвесторами: стабільний попит і прогнозована окупність.

10:20 – 10:40

Роман Курицький, Founder Building Development. Презентація: «Девелопмент торговельної нерухомості в регіонах: нові формати, нові можливості, розвиток ритейл-парків»

Тези виступу:
• ритейл-парки: відповідь на потреби;
• обґрунтований вибір локацій;
• адаптація до нових реалій.

10:40 – 11:00

Євгенія Локтіонова, директорка UTG, презентація: «Ефективність торговельної нерухомості різних масштабів та створення унікального формату на прикладі ТРК White Lines

Тези виступу:
• відвідуваність у торговельних центрах в розрізі форматів;
• вакантність та типові ставки оренди у торговельних центрах в розрізі форматів;
• еволюція формату до унікальності ТРК «White Lines».

11:00 – 11:20

Тетяна Чубак, директорка з розвитку ТРЦ Подоляни. Презентація: “ТРЦ Подоляни – розвиток і розширення”

Тези виступу:
• розвиток, переформатування та оновлення tenant-mix;
• друга черга: огляд будівництва;
• нові площі – нові можливості.

11:20 – 11:40

Андрій Лотоцький, CEO Retail & Development Advisor. Презентація: “Тренди в торговельній нерухомості та нові проєкти RDA”

Тези виступу:
• адаптація до нових реалій — ключові тренди розвитку торговельної нерухомості;
• ритейл-парки як новий стандарт: чому цей формат завойовує ринок;
• нові проєкти RDA (2025–2028) — фокус на регіональний розвиток.

11:40 – 12:10 – панельна дискусія

Ключові питання:
• топ-3 виклики для ТЦ за 2024-2025 (перше півріччя) і як з ними справились?
• як впливає на трафік торговельних центрів в цілому і по днях тижня нові малі районні торговельні центри? Чи суттєво «відкусили» трафік будніх днів? Як загалом змінився трафік?
• які групи та ціновий сегмент почуває себе найвпевненіше в ТЦ?
• ключові досягнення ТЦ за минулий рік. Цілі на 2025 рік?
• до яких викликів торгові центри повинні бути готові після припинення вогню або закінчення війни.

Експерти:
Анна Чуботіна, CEO Arricano
Наталія Кравець, комерційна директорка Dragon Capital Property Management
Наталя Антоненко, CEO Порт Сіті Груп

Модератор: Андрій Лотоцький, CEO Retail & Development Advisor

12:10 – 12:30 Кава-брейк

Сесія №2

12:30 – 14:00 “Ритейлери та виробники: ефективна співпраця”

12:30 – 12:50

Світлана Попова, директорка з маркетингу Afina Group, презентація: “Національний бренд у дії: досвід Afina Group у розвитку українських продуктів”

Тези виступу:
• партнерство національних брендів з ритейлом. Afina Group: як створювати бренди, які обирає споживач;
• довіра ринку: український бренд «Вухастик» як підтвердження експертизи;
• SARMIX – новий бренд побутової хімії, що задає тренд у категорії з високою конкуренцією.

13:10 – 14:00– панельна дискусія

Ключові питання:
• на чому тримається ефективне партнерство? Що найважливіше — довіра, швидкість, вигода, процеси?
• уроки війни: що змінило співпрацю? Які нові підходи народились під тиском невизначеності?
• бренд: зона відповідальності кого? Чи бренд сьогодні — це спільна справа виробника та ритейлу?
• кейс, яким ви пишаєтесь. Що вдалося реалізувати спільно — продукт, рішення, кампанію?
• технології, які змінюють взаємодію. Що реально працює: EDI, BI, дашборди, чат-боти?
• масштабування: випробування для відносин? Як зростання однієї сторони впливає на іншу?

Експерти:
Дарина Рєзнікова, керівниця управління товарів короткого терміну зберігання Metro
Ігор Руденко, засновник бренду «Наша Сила»
Юлія Ткаченко, заступник генерального директора з розвитку та продажів в мережах ПП ВТК “Лукас”
Костянтин Доронін, СЕО мережі ISEI

Наталія Зубовецька, комерційна директорка SPAR/ Наш Край

Модератор: Максим Безрук, заступник комерційного директора з роботи з ключовими партнерами Аврора

Сесія №2

12:30 – 14:00 “Стратегічний маркетинг. Успішні PR-кампанії та тренди в SMM”

12:30 – 12:50

Світлана Шибецька, influence-маркетологиня Велмарт, Retail Group. Презентація: “Свіже. Якісне. Вигідне.” — просування торговельної мережі Велмарт через інфлюєнсерів, маркетинг та PR”

Тези виступу:
• якість = довіра. Демонстрація процесів, чесні дегустації блогерів, реальні відгуки — побудова довіри до бренду;
• Influence-контент, що працює. Віральні вірусні відео, блогерів, Instagram/TikTok/YouTube – рекорд понад 6 млн переглядів, зростання чеків +8,6% до чеків у 2024 році;
• тренди: колаборації й нові сегменти, відкриття Graan Cafe з рекордною кількістю проданих бургерів за день.

12:50 – 13:10

Максим Бєлов, заступник генерального директора з маркетингу Novus. Презентація: “Ритейл, що відчуває: як створювати емоційний досвід, який формує лояльність”

Тези виступу:
• чому емоції — це нова валюта у світі маркетингу;
• як управляти клієнтським досвідом через розуміння потреб і поведінки покупців;
• як соціальні ініціативи Novus— від “Великого маленького серця” до програми Food for Ukraine — інтегруються у стратегію та підсилюють цінності компанії;
• як кампанії, побудовані на турботі, щирості та родинності, формують довіру і стимулюють повторні покупки.

13:10 – 13:30

Антоніна Оганджанян, Head of Marketing Projects, Brocard. Презентація: “Інформаційні технології, які збільшують продажі: як Brocard щодня вибудовує діалог із мільйоном клієнтів”

Тези виступу:
• технологічна трансформація компанії та курс на впровадження інновацій;
• CRM як мозковий центр продажів: досвід впровадження Microsoft Dynamics 365;
• які маркетингові інструменти збільшують прибуток;
• реальні кейси комунікації з клієнтами та отримані результати.

13:30 – 14:00 – панельна дискусія

Ключові питання:
• як змінився споживач у 2025 році? Які тренди та тенденції простежуються?
• штучний інтелект і його можливості для маркетингу. Яким чином він змінить креативні індустрії у майбутньому?
• соцмережі як частина екосистеми бренду. Що робити щоб перемогти в боротьбі за увагу клієнта? Головні тренди та тенденції SMM;
• етика комунікації під час війни – головні принципи. Про що важливо памʼятати?
• соціальна відповідальність в рамках маркетингової комунікації;
• Українська ідентичність, нові сенси, культурні коди – як органічно вбудувати в бренд-стратегію бренду?

Експерти:
Антон Бокий, Chief Marketing Officer Intertop Ukraine, PhD in Management
Анна Запталова, CEO Yves Rocher
Алія Айжігітова, Chief Marketing Officer мережі Аптека Бажаємо Здоров’я

Модератор: Олена Яковенко, керуюча партнерка Prcom

14:10 – 15:00 Обідня перерва

Сесія №3

15:00 – 17:00 “Синергія бізнесів: кейси спільних колаборацій: мета, вплив та результати”

15:00 – 15:20

Олександр Павлов, Business Development and Sales Lead, Uklon Delivery, презентація: “​​Зростання бізнесу через трансформацію клієнтського досвіду зі швидкою доставкою”

Тези виступу:
• чому швидка доставка сьогодні — must-have;
• реальні кейси зростання із впровадженням швидкої доставки;.
• можливості, доступні вашому бізнесу з Uklon Delivery.

15:20 – 15:40

Ольга Семчук, CEO програми лояльності Fishka. Презентація: «Екосистема лояльності: коли клієнт обирає, партнер підсилює, а бізнес об’єднує»

Тези виступу:
• обмін, що заряджає: як бали стають паливом для бізнесу;
• кейси: Mastercard + OKKO та Сільпо;
• подвійна турбота: коли дві програми — краще, ніж одна. Кейси: АЛЛО та Подорожник;
• гейміфікація в дії: Фішкограй, Словограй, Серцеграй, Святограй;
• маркетплейс благодійності Fishka.

15:40 – 16:00

Олег Нікольський, маркетинг-директор Фокстрот, презентація: “Як зростати в новій реальності: колаборації як драйвер масштабування бізнесу”

Тези виступу:
• тренд на синергію як стратегію зростання. Про адаптацію ринку і нові фактори успіху;
• вихід Фокстрот на маркетплейси як стратегічний крок у масштабуванні омніканальної моделі;
• власна платформа як стратегічний маркетплейс для розширення непрофільного асортименту;
• win-win модель для всіх учасників ринку: про нову якість сервісу і клієнтського досвіду.

16:00 – 16:20

Віталій Старомінський, Chief Marketing Officer ЕКО Маркет, презентація: «Бренд як простір синергії: як ЕКО Маркет відкриває себе для партнерства, людей і сенси»

Тези виступу:
• спільна дія = новий маркетинг: як партнерські активації з виробниками, сервісами та НГО стали точкою зростання — не лише в грошах, а й у впливі;
• бренд як сцена: як через прості, але послідовні ініціативи ЕКО масштабує повагу до людей — у кожному чеку, дотику, рішенні;
• від транзакції — до трансформації: приклади ініціатив, де ритейл виступає не як “місце продажу”, а як платформа взаємодії.

16:20 – 16:40

Анастасія Герасименко, Сhief Commercial Officer Kasta. Презентація: «Від самостійного росту — до екосистемного стрибка: як партнерство з Кастою масштабує бізнес»

Тези виступу:
• погляд в майбутнє – маркетплейс відповідь на головні питання клієнтів;
• як неочевидні партнерства підсилюють бізнес обох сторін;
• мультикатегорійність – для клієнта і для бізнесу.

Сесія №3

15:00 – 17:00 “Діджиталізація та курс на E-commerce”

15:00 – 15:20

Дмитро Воєвода, Head of Digital Varus, презентація: “Цифрова трансформація покупок: Scan&Go як приклад smart-рішення». Кейс Varus

Тези виступу:
• вплив черг на вибір клієнта;
• перші успіхи та невдачі;
• період змін, масштабування та результати;
• майбутнє сервісів швидких покупок.

15:20 – 15:40

Юрій Грузинський, Head of Enterprise Department в Netpeak Agencies Group. Презентація: “Драйвери діджитал-маркетингу в ритейлі: security data, аналітика, AI та цифрова зрілість”

Тези виступу:
• як правила про security data можуть вплинути на діджитал просуванн та яка роль в цьому додатків. Кейс Brocard;
• діджитал-центрична аналітика: впровадження передових систем мультиканального трекінгу для вимірювання реального впливу реклами на продажі, а не лише охоплення. Кейс Uklon;
• АІ та людський фактор: знаходження оптимального балансу: чому повна автоматизація маркетингу не є панацеєю і як знайти золоту середину між алгоритмічними рішеннями та експертною оцінкою. Кейс Comfy;
• цифрова зрілість як ключовий фактор конкурентоспроможності: чому бізнеси, що відстають у діджиталізації процесів, всіх даних, ризикують втратити ринкові позиції.

15:40 – 16:00

Ігор Полич, CEO Devlight. Презентація: “Роль мобільного застосунку в e-commerce стратегії”

Тези виступу:
• у середньому клієнт у мобільному додатку купує вдвічі частіше і витрачає в 3,5 раза більше, ніж у браузері. Ваш застосунок – це не витрати, це актив з прогнозованим зростанням прибутку;
• бренди, що інтегрують мобільний застосунок в омніканальну стратегію, утримують до 89% клієнтів – застосунок стає ключем до довгострокової лояльності;
• лояльність і дані – стратегічна перевага. Програми лояльності та персоналізовані акції в додатку підвищують частоту повторних покупок і міцно прив’язують клієнтів до бренду. Зібрані дані про уподобання користувачів та гейміфікація дають змогу додатково наростити продажі.

16:00 – 16:20

Марія Цвид, Product owner Colobridge GmbH. Презентація: “ML та Gen AI в персоналізації – шлях до збільшення CLV та лояльності клієнтів”

Тези виступу:
• утримання та розвиток постійних клієнтів – стратегічна ціль компанії;
• гіперперсоналізація – шлях до лояльності клієнтів;
• аналітична точність ML + гнучкість GenAI = «правильна пропозиція потрібному клієнту в потрібний момент»;
• AI-Асистент – новий колега у відділі маркетингу.

16:20 – 16:40

Наталія Случай, заступник директора департаменту омніканальності та клієнтського досвіду Moyo. Презентація: “Геймінг у діджитал-стратегії: як кіберпростір формує нові точки дотику з клієнтом”

Тези виступу:
• як геймерський турнір стає точкою входу до бренду?
• у чому сила стрімінгу: чи справді це прокачка лояльності?
• як транслювати цінність бренду мовою Discord, Twitch і YouTube?
• чому клієнтський досвід починається ще до першого кліку “купити”?

16:40 – 17:00

Віталій Скрипченко, директор омніканального напряму «Онлайн Торгівля» Епіцентр К. Презентація: «Після війни — в онлайн: чи готова Україна до європейського рівня e-commerce»

Тези виступу:
• “Коли кордони відкриті — конкуренція безжальна: чи витримає наш e-commerce?” Український онлайн-бізнес виходить на європейський ринок, але чи готовий він до боротьби за вибагливого споживача?
• “Україна — техноекспортер, але чому досі імпортує досвід e-commerce?” Наш ІТ-сектор вражає, та внутрішній онлайн-ритейл ще не відповідає європейським стандартам зручності й сервісу.
• “Після перемоги — час не тільки відбудовувати, а й конкурувати.” Чи станемо ми регіональним хабом електронної торгівлі, чи залишимось ринком збуту для інших?

Модератор: Юрій Копишинський, CEO Webpromo

17:00 – закриття RAU Expo 2025


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку