
Ролики тижня: Maudau, lifecell, Водний світ, Ukrsibbank, W8LESS & Veteranka


Як пандемія змінює тенденції споживчої поведінки і як на них реагувати маркетологам.
Цей текст доступний також російською мовою
У розпал пандемії COVID – 19 споживча поведінка була вкрай непередбачуваною. Рік потому портал Think with Google пропонує виділити три важливих тенденції, які маркетологам варто враховувати надалі. RAU пропонує ознайомитися з ними.
Ці тенденції залишаться надовго. Як же компаніям варто на них реагувати?
Пандемія прискорила багато процесів. Це стосується і тематики пошукових запитів. Наприклад, рівень інтересу до запиту ideas (ідеї) значно виріс в 2020 році і продовжує зростати в 2021-му. Це говорить про те, що користувачі шукають в інтернеті натхнення, коли хочуть щось приготувати, купити або зробити.
Відмова від старих звичок також сильно вплинула на попит. Наприклад, споживачі стали рідше шукати одяг для офісу і частіше – для дому.
Поведінка покупців як і раніше непередбачувана. У будні дні користувачі стали частіше цікавитися продуктовими магазинами (grocery stores) і замовленнями на виніс (takeaways). Варто згадати мудрий вислів: “Постійні тільки зміни”.
Оскільки прийняття рішень стає все складніше, клієнтам потрібна допомога на шляху до покупки. Це відкриває безліч можливостей для бізнесу. Компанії можуть пропонувати потенційним клієнтам цінну інформацію та підтримувати їх вибір. Автоматизація дозволить проявляти гнучкість, допомагаючи користувачам в потрібний момент.
Звички споживачів змінюються, і їхні очікування щодо захисту конфіденційності зростають. Бренди повинні постійно працювати над тим, щоб користувачі їм довіряли.
За даними дослідження Google і Euroconsumers, близько 70% опитаних вважають, що компанії збирають в Інтернеті занадто багато особистої інформації і це становить загрозу конфіденційності. Ще одне дослідження 2020 року показало, що 86% споживачів хочуть більше знати про те, як використовуються їхні особисті дані.
Важливо, щоб користувачі давали інформовану згоду на обробку таких відомостей і знали, що з ними відбувається. Крім того, споживачі вважають за краще бачити в інтернеті не випадково вибрані оголошення, а релевантну рекламу. Вони також чекають, що компанії будуть піклуватися про конфіденційність і дозволяти самостійно приймати рішення.
На новій сторінці статистики в акаунті Google реклами можна знайти персональні рекомендації і дані, які допоможуть виявляти можливості. Маркетологи зможуть в реальному часі стежити, як змінюються потреби клієнтів, і впевнено приймати важливі повсякденні рішення. Сторінка статистики допоможе не відставати від загальних тенденцій.
Google створює для компаній персоналізовані рекомендації, які можна легко застосувати в Google рекламі. Маркетологи можуть включити автоматичне застосування деяких рекомендацій щодо ефективності. В такому випадку налаштування коригуються кожен раз, коли алгоритми пошукача знаходять нові можливості для оптимізації кампаній. Тоді маркетологам не доведеться робити це вручну, можна буде заощадити час і швидко відреагувати на зміну попиту.
Також разом з іншими представниками галузі Google розробляємо стандарти Privacy Sandbox для захисту конфіденційності. Нещодавно компанія повідомила, що припиняє підтримку сторонніх файлів cookie і не буде застосовувати в своїх сервісах аналогічні ідентифікатори для відстеження дій користувачів в Інтернеті. Так споживачі зможуть самі задавати налаштування конфіденційності і не турбуватися про її порушення.
Наступний крок – за маркетологами. Створіть ефективну систему роботи з власними даними і зробіть все, щоб завоювати і зберегти довіру клієнтів.
Джерело: ThinkwithGoogle
Читайте також –