
Лояльність в два кліки: як ЕКО Маркет та monobank створили додаткову зручність для клієнтів


Після жовтневого росту, коли індекс споживчих настроїв збільшився на 1,5 п., в листопаді споживчі настрої погіршилися – на 4,1 п., до 47,4 п.
Як повідомляється в щомісячному дослідженні компанії GfK Ukraine, минулого місяця скоротилися практично всі складові індексу. Найсильніше змінилися настрої українців щодо поточного матеріального стану, а також девальваційні очікування.
За інформацією GfK Ukraine, індекс поточного становища впав на 3,6% – до 46,8. Цікаво, що індекс доцільності великих покупок не змінився, другий місяць поспіль залишившись на рівні 58,8. Однак індекс поточного особистого матеріального становища просів відразу на 7,2 п. – до 34,7.
Індекс економічних очікувань знизився на 4,5 п. – До 47,9. Серед складових цього індексу найменше погіршилися очікування українців щодо розвитку економіки країни протягом найближчого року – на 3,7 п. – до 40,6.
А ось очікування щодо можливого безробіття в листопаді покращилися: індекс очікуваної динаміки безробіття встановився на рівні 143,9, що на 4,2 п. менше, ніж в жовтні.
У той же час, виріс індекс інфляційних очікувань – на 1,2 п., до 190,2. Також в листопаді погіршилися настрої українців щодо курсу гривні в найближчі три місяці – на 8,9 п., до 164,6.
При цьому аналітики GfK Ukraine відзначають, що незважаючи на погіршення показників в листопаді, середнє значення індексу споживчих настроїв за 11 місяців 2016 року вище, ніж середнє значення індексу за аналогічний період минулого року.
Читайте також –
Дослідження Nielsen: Як дизайн упаковки впливає на успіх нового продукту