Відвідуваність ТРЦ Французький бульвар в 2016 році зросла на 6% – до 7,8 млн осіб
В цілому з моменту відкриття торгово-розважального центру в 2013 році Французький бульвар відвідали 25 млн осіб.
Про це RAU повідомила прес-служба ТРЦ. У компанії також відзначили, що в 2016 році в ТРЦ з’явилися нові орендарі, багато з яких не були представлені в Харкові до цього. Серед них магазини мереж – LC Waikiki, NafNaf, Broadway NYC Fashion Vintage, English Home, VOVK, a.By ANDRE Tan TAN та інші.
Всього в центрі працюють вже понад 170 магазинів, ресторанів і кафе. Якірними орендарями ТРЦ є супермаркет Сільпо, супермаркети побутової техніки та електроніки Фокстрот і Comfy, а також супермаркети товарів для дітей Диво острів і Mikki.
Довідка. ТРЦ Французький бульвар – торгово-розважальний центр у Харкові загальною площею 66 000 кв. м, орендною – 35 000 кв. м. В структуру комплексу входять 7-зальний кінотеатр Планета Кіно з залами IMAX і 4DX, комплекс Шато Ледо з льодовою ареною і ролердромом, дитячий розважальний центр Сюрприз. Місткість паркінгу ТРЦ становить 1150 машиномісць.