Торгівельні комплекси Arricano в 2016 році відвідало понад 40 млн українців

Торгівельні комплекси Arricano в 2016 році відвідало понад 40 млн українців

15.02.2017 01:34
  390
Ukrainian Retail Association

За підсумками 2016 року відвідувальність ТРЦ Arricano вмайже не змінилась у порівнянні із 2015-м

Про це rau.ua повідомила прес-служба девелоперської компанії Arricano. Зокрема, торгівельно-розважальний комплекс Проспект (Київ) в 2016 році щомісяця відвідували 1,2 млн осіб, ТЦ Південна Галерея (Сімферополь) – 0,7 млн, ТРК City Mall (Запоріжжя) і ТРЦ РайON (Київ) – по 0,5 млн, а ТРК Сонячна Галерея (Кривий Ріг) – 470 тисяч.

«Кількість відвідувачів ТРК Arricano залишилася на рівні 2015 року, але значно зросла якість цільової аудиторії. Якісні відвідувачі – це ті гості, яким подобається той «продукт», який пропонує ТРК, і які готові голосувати» за нього своїм гаманцем. Це атмосфера і tenant-mix, розваги і фуд-корт, покупки і сервіс», – коментує СЕО Arricano Михайло Меркулов.

Факторами зростання якості гостей в Arricano вважають системну роботу команди, що управляє ТРК, взаємодію орендодавця і орендаря у реалізації нової стратегії розвитку кожного ТРК, поліпшення tenant-mix, впровадження стратегічних маркетингових програм і спеціальних проектів по роботі з відвідувачами ТРК. Протягом 2016 року в ТРК Arricano було реалізовано більше 100 спільних інтегрованих маркетингових проектів з розвитку лояльності брендів, стимулювання продажу в магазинах і збільшення активності існуючої якісної цільової аудиторії в програмах ТРК.

На думку директора з маркетингу Arricano Наталії Дмитренко, серед обов’язкових у сучасному світі факторів розвитку ТРК, що впливають на відвідуваність, є і корпоративна соціальна відповідальність (КСВ) як компанії в цілому, так і її об’єктів. КСВ, в тому числі, формує емоційне позиціонування об’єктів.

«У 2016 році по кожному ТРК вдалося наростити додаткові атрибути позиціонування ТРК, включаючи соціальну складову», – запевняє Дмитренко.

У планах 2017 року – зміцнювати і нарощувати існуючі позиції кожного ТРК компанії, в тому числі – якісний трафік, посилювати взаємодію з орендарями відповідно до стратегії розвитку, реалізовувати проекти і програми для зростання товарообігу орендарів, уникнути відтоку трафіку, який потенційно можливий в зв’язку з появою нових ТРК.

Довідка. Arricano Real Estate plc – великий девелопер і мережевий оператор торгово-розважальних комплексів в Україні, володіє найбільшим в країні портфоліо реалізованих ТРК, загальна орендна площа яких становить понад 212 000 кв. м. Портфель компанії географічно диверсифікований за рахунок активів в різних регіонах України: Київ – ТРЦ РайON і Проспект, Кривий Ріг – ТРК Сонячна Галерея, Запоріжжя – ТРК City Mall, Сімферополь – ТРЦ Південна Галерея. На стадії девелопменту в компанії знаходиться ще три проекти. З вересня 2013 року акції компанії розміщені на Альтернативному інвестиційному ринку (AIM) Лондонської фондової біржі.

Читайте також —

Arricano за 2016 рік скоротила середню вакантність своїх ТРК до 1,7%


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Мережа аптек АНЦ та фонд “Повернись живим” запустили ініціативу “Кешбек за донат” для підтримки армії та вдячності українцям

Мережа аптек АНЦ та фонд “Повернись живим” запустили ініціативу “Кешбек за донат” для підтримки армії та вдячності українцям

Мережа аптек АНЦ продовжує свій внесок у підтримку українських захисників через співпрацю з Фондом компетентної...
time icon  
  53
Усі новини ринку