Торгівельні комплекси Arricano в 2016 році відвідало понад 40 млн українців
За підсумками 2016 року відвідувальність ТРЦ Arricano вмайже не змінилась у порівнянні із 2015-м
Про це rau.ua повідомила прес-служба девелоперської компанії Arricano. Зокрема, торгівельно-розважальний комплекс Проспект (Київ) в 2016 році щомісяця відвідували 1,2 млн осіб, ТЦ Південна Галерея (Сімферополь) – 0,7 млн, ТРК City Mall (Запоріжжя) і ТРЦ РайON (Київ) – по 0,5 млн, а ТРК Сонячна Галерея (Кривий Ріг) – 470 тисяч.
«Кількість відвідувачів ТРК Arricano залишилася на рівні 2015 року, але значно зросла якість цільової аудиторії. Якісні відвідувачі – це ті гості, яким подобається той «продукт», який пропонує ТРК, і які готові голосувати» за нього своїм гаманцем. Це атмосфера і tenant-mix, розваги і фуд-корт, покупки і сервіс», – коментує СЕО Arricano Михайло Меркулов.
Факторами зростання якості гостей в Arricano вважають системну роботу команди, що управляє ТРК, взаємодію орендодавця і орендаря у реалізації нової стратегії розвитку кожного ТРК, поліпшення tenant-mix, впровадження стратегічних маркетингових програм і спеціальних проектів по роботі з відвідувачами ТРК. Протягом 2016 року в ТРК Arricano було реалізовано більше 100 спільних інтегрованих маркетингових проектів з розвитку лояльності брендів, стимулювання продажу в магазинах і збільшення активності існуючої якісної цільової аудиторії в програмах ТРК.
На думку директора з маркетингу Arricano Наталії Дмитренко, серед обов’язкових у сучасному світі факторів розвитку ТРК, що впливають на відвідуваність, є і корпоративна соціальна відповідальність (КСВ) як компанії в цілому, так і її об’єктів. КСВ, в тому числі, формує емоційне позиціонування об’єктів.
«У 2016 році по кожному ТРК вдалося наростити додаткові атрибути позиціонування ТРК, включаючи соціальну складову», – запевняє Дмитренко.
У планах 2017 року – зміцнювати і нарощувати існуючі позиції кожного ТРК компанії, в тому числі – якісний трафік, посилювати взаємодію з орендарями відповідно до стратегії розвитку, реалізовувати проекти і програми для зростання товарообігу орендарів, уникнути відтоку трафіку, який потенційно можливий в зв’язку з появою нових ТРК.
Довідка. Arricano Real Estate plc – великий девелопер і мережевий оператор торгово-розважальних комплексів в Україні, володіє найбільшим в країні портфоліо реалізованих ТРК, загальна орендна площа яких становить понад 212 000 кв. м. Портфель компанії географічно диверсифікований за рахунок активів в різних регіонах України: Київ – ТРЦ РайON і Проспект, Кривий Ріг – ТРК Сонячна Галерея, Запоріжжя – ТРК City Mall, Сімферополь – ТРЦ Південна Галерея. На стадії девелопменту в компанії знаходиться ще три проекти. З вересня 2013 року акції компанії розміщені на Альтернативному інвестиційному ринку (AIM) Лондонської фондової біржі.
Читайте також —
Arricano за 2016 рік скоротила середню вакантність своїх ТРК до 1,7%