Покупці, які їдять в ТРЦ, купують на 25% більше – дослідження

Покупці, які їдять в ТРЦ, купують на 25% більше – дослідження

22.11.2017 08:55
  973
Ukrainian Retail Association

До 2025 року керуючі компанії ТРЦ можуть збільшити простір сектора Food and Beverage (їжа та напої) з 15% до 20%.

Про це повідомляє міжнародна консалтингова компанія JLL з посиланням на одного з провідних європейських постачальників СRM і програм лояльності для роздробу і ТРЦ – Coniq.

За їхніми даними, покупці, які їдять під час відвідування торгового центру, роблять на 25% більше транзакцій, витрачають на 12% більше грошей і залишаються на 35 хвилин довше в ТЦ в порівнянні з покупцями, які не затримуються, щоб пообідати.

Дані Coniq включають більше 700 000 транзакцій в торгових центрах в дев’яти європейських країнах в період з жовтня 2015 року по листопад 2017 року і демонструють зростаючий глобальний інтерес до об’єднання роздрібної торгівлі та відпочинку в сучасних торгових центрах. Орендодавці зіставили переваги розвитку F & B зон і місць відпочинку в традиційних місцях для шопінгу з недавніми дослідженнями в сфері консалтингу та нерухомості JLL.

Дослідження свідчать, що до 2025 року провідні торгові центри будуть виділяти на зони їжі і напоїв до п’ятої частки площі в порівнянні з 10-15% на сьогодні.

Бен Чессер (Ben Chesser), генеральний директор Coniq, прокоментував: «Хоча модель поєднання роздрібної торгівлі та дозвілля – один з головних трендів розвитку стрітрітейла, який все частіше просувається вперед в прагненні поліпшити споживчий досвід, торгові центри ігнорували це протягом багатьох років. Оскільки споживачі все частіше хочуть, щоб враження були вбудовані в їх шопінг, Food and Beverage трансформує ландшафт торгового центру».

За словами директора Foodservice Consulting в JLL Яна Ханлон, в останні роки споживач витрачає на їжу грошей більше, ніж будь-коли раніше, і ця тенденція буде продовжуватися. «Зокрема, мілленіали більш охоче витрачають свої гроші на новий досвід, а не на «матеріальні речі», і в результаті роздрібні компанії в усьому світі збільшують свої вкладення на дозвілля і F&B, а також вводять інноваційних операторів і нові концепції продуктів харчування. Правильна пропозиція F&B може допомогти в залученні нових і різних аудиторій і поліпшити профіль торгового об’єкта », – впевнений Ханлон

Читайте також – 

Дослідження: орендний дохід ТРЦ збільшується на 28% за рахунок нетоварного орендарів


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку