
Ролики тижня: Moyo, Uklon, Сільпо, Файно Маркет, Comfy


Rozetka.ua, kasta й інші українські інтернет-магазини слідують сучасним західним тенденціям: в США та ЄС бізнес також прагне до колаборації онлайну і офлайну.
Про це пише британське видання The Telegraph. Як зазначає сайт газети, все більше інтернет-магазинів відкривають фізичні магазини на головних вулицях міст, щоб залучити клієнтів, оскільки зростання продажів інтернет-магазинів сповільнилося. За даними консалтингової компанії Colliers, до 2021 року темпи зростання онлайн-продажів в ЄС знизяться з нинішнього рівня приблизно в 11% до 7%.
В очікуванні цього, інтернет-портали все частіше використовують реальні магазини, щоб зміцнити свої продажі та свої бренди, відкриваючи в центрі великих міст шоу-руми, які дозволяють їм презентувати продукти, щоб спонукати клієнтів купувати.
Прикладом може служити французький модний бренд Sézane, який почав своє життя на eBay, перш ніж перейти на свій власний сайт, а потім створити магазини в найбільших містах світу.
Ця зростаюча присутність магазинів на головній вулиці також поширилося на такі фірми, як Samsung, Dyson і Seat, які раніше продавалися через дистриб’юторів, але тепер продають клієнтам товар безпосередньо через власні мережі магазинів.
Марк Чарлтон (Mark Charlton), керівник відділу прогнозування та досліджень в Colliers, сказав: «Тенденція покупки фізичних магазинів онлайн-магазинами, безсумнівно, прискориться, оскільки збільшення онлайн-конкуренції та більш низькі темпи зростання продажів вимагають від них знайти конкурентну перевагу».
Відзначимо, що в Україні таким шляхом вже пішов ряд рітейлерів. Офлайновий супермаркет відкрив найбільший інтернет-магазин країни Rozetka.ua, з’явилися фізичні пункти видачі товарів з функцією магазинів й у інших рітейлерів: F.ua, modnaKasta, Lamoda, LeBoutique тощо. Так що український e-commerce не відстає від західних тенденцій і також прагне об’єднати онлайн- і офлайн-роздріб.
Читайте також –
Гроші назад: як український e-commerce працює з поверненнями