Марш турецького: в Києві відкрився перший LC Waikiki Outlet (фоторепортаж)

Марш турецького: в Києві відкрився перший LC Waikiki Outlet (фоторепортаж)

12.03.2017 09:00
  2587
Виктор Нагорский

Близько 1 400 кв. м торгової площі, постійно діючі знижки до 70% і активна торгівля з першого дня роботи – як відкривався перший в країні магазин LC Waikiki Outlet.

10 березня в столичному торгово-розважальному центрі New Way відбулося урочисте відкриття першого в Україні Outlet-магазину турецького бренду одягу LC Waikiki. Про те, чим відрізняється ця торгова точка від інших магазинів мережі LC Waikiki, які товари у ній представлені та як пройшло відкриття – читайте в фоторепортажі rau.ua.

Світло і просторо

За словами керівництва LC Waikiki в Україні, до недавнього часу магазини бренду формату Outlet були представлені тільки в Туреччині і Казахстані, які традиційно генерують найбільший товарообіг. Однак враховуючи швидку експансію компанії на українському ринку і залишки, які накопичилися на складах, в LC Waikiki вирішили, що Outlet-магазин буде успішним і в Україні.

Для його відкриття була підібрана локація площею близько 1 400 кв. м в столичному ТРЦ New Way (торгова площа – близько 16 000 кв. м, заявлена відвідуваність – 18-25 тис. чоловік в день), що відкрився навесні 2016 року в Дарницькому районі Києва.

Магазин LC Waikiki розташувався на першому поверсі ТРЦ прямо навпроти ескалаторів, що ведуть на нульовий поверх комплексу. Враховуючи, що саме там розташований головний якір ТРЦ – супермаркет Сільпо – очевидно, що таке розташування зможе забезпечувати додатковий трафік відвідувачів.

Дизайн магазину виконаний в концепті, який компанія почала впроваджувати в Україні з 2016 року. Він був розроблений відомою європейською компанією і називається D&P Light.

Відмінна риса даного концепту – це простір приміщення за рахунок світлих стін і високих стель, а також спеціально спроектованих меблів для розташування ще більшого асортименту товару.

Великий вибір і маленькі ціни

Особливість формату Outlet – постійно діючі знижки до 70% на колекції минулих сезонів. У той же час, в магазині будуть представлені і нові колекції бренду.

В асортименті традиційно представлено як чоловічий одяг,

так и жіночий,

в тому числі, і колекція одягу для вагітних.

Досить велика зона в магазині виділена під дитячий одяг.

Асортимент дитячого одягу порадує покупців як різноманітністю кольорів і фасонів,

так і яскравими, позитивними принтами.

Також в торговій точці представлено великий вибір взуття, сумок і аксесуарів.

неПерші відвідувачі

Вже за півгодини до відкриття торгової точки почали збиратися майбутні відвідувачі, яких заманювали гучною музикою і енергійним ведучим свята,

великим білим ведмедем у синьому плащі турецького бренду,

і навіть невеликим оркестром.

На щастя, майбутнім відвідувачам довго чекати не довелося. Перерізання червоної стрічки відбулося точно за графіком, після чого покупці поспішили до полиць з товаром.

Втім, LC Waikiki зізналися, що перші клієнти магазину відвідали його ще двома днями раніше, коли відбулося технічне відкриття торгової точки. При цьому в компанії кажуть, що були приємно здивовані кількістю покупців і виторгом магазину в перші дні роботи. А головною “проблемою”, з якою довелося зіткнутися персоналу магазину, були великі черги на касах.

Враховуючи що всі маркетингові активності були розраховані на залучення відвідувачів до урочистого відкриття, в цей день, незважаючи на чотири працюють каси, черга з покупців була ще більше.

В LC Waikiki жартують, що якщо так піде і далі, то залишки на складах потрібно буде поповнювати в кілька разів швидше. Втім, говорячи серйозно, в майбутньому в компанії не виключають відкриття нових магазинів формату Outlet, в тому числі – в регіонах. Детальніше про плани розвитку LC Waikiki в Україні можна буде дізнатися з інтерв’ю регіонального директора LC Waikiki в Україні Олексія Гришко, яке буде доступне на порталі rau.ua в найближчі дні.

Читайте також – 

LC Waikiki планує розширити мережу в Україні до 27 магазинів до кінця 2017 року


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Василь Даниляк, СЕО ОККО: Ми йдемо в проєкти з окупністю до шести років в напрямки, дотичні до нашої основної сфери діяльності

Василь Даниляк, СЕО ОККО: Ми йдемо в проєкти з окупністю до шести років в напрямки, дотичні до нашої основної сфери діяльності

СЕО групи компаній ОККО Василь Даниляк та голова Асоціації ритейлерів України Андрій Жук в ході чергового випуску...
time icon  
  94
Усі новини ринку