Перші в Києві лінзомати з’явилися в торгових центрах АШАН
У січні в галереї бутиків торгових центрів Ашан Петрівка, Ашан Біличі та Ашан Чернігівська запрацювали нові сервіси для клієнтів – лінзомати.
Як повідомила RAU прес-служба компанії Іммошан Україна (девелоперський підрозділ французького холдингу Auchan в Україні), лінзомат — це новий тип вендингового автомата для продажу контактних лінз і супутніх товарів. Цей формат вже популярний в Європі, але поки що є новинкою для українського ринку. Це додатковий сервіс для клієнтів, що поєднує в собі зручність і низьку ціну інтернет-магазину із звичністю і наочністю салонів оптики.
У перших столичних лінзоматах представлені контактні лінзи найпопулярніших на ринку виробників (Alcon, Bausch&Lomb). Таким чином кінцевому споживачеві завжди надається можливість вибору різних лінз по маркам, властивостям і характеристикам (термін носіння від 1 до 3 місяців). Також покупець завжди має можливість вибору розчину для догляду за контактними лінзами.
Крім цього, лінзомати оснащені GPS модемами для відстеження всієї роботи автомата і забезпечення інформаційної підтримки покупців.
Довідка. Компанія Іммошан Україна заснована в 2007 році і входить в холдинг Auchan. Управляє трьома торговими галереями в Києві: ТЦ Ашан Петрівка, ТЦ Ашан Біличі, ТЦ Ашан Чернігівська. Також компанія працює над реалізацією ще трьох масштабних проектів: 2 у Києві і 1 в Одесі, відкриття яких заплановано на 2017 – 2019 роки.
У світі компанія Immochan управляє 400 торговими центрами в 12 країнах Європи та Азії загальною орендною площею 2,5 млн кв. м з яких 1,4 млн кв. м припадає на рітейл-парки.
Читайте також –
У київському Ашан встановили Bluetooth-маячки, які інформують про акції