У київському Ашан встановили Bluetooth-маячки, які інформують про акції

У київському Ашан встановили Bluetooth-маячки, які інформують про акції

24.01.2017 09:00
  1580
rau

У столичному гіпермаркеті Ашан Петрівка запрацювало IoT-рішення, яке сповіщає покупців про знижки.

Про це RAU повідомила прес-служба компанії-розробника Leantegra.

Це мережа з приблизно 200 Bluetooth-маячків на площі в 30 000 кв м, що надсилають дані про акції на смартфони покупців. Leantegra, крім мережі маячків, розробила також мобільний додаток і портал для аналізу даних.

Якщо покупець встановить додаток і потім, наприклад, пройде повз полиці з косметикою, маячки цієї секції вишлють йому дані про знижки на шампунь. Якщо користувач йде до відділу дрібної побутової техніки, маячки засікають смартфон у зоні дії і висилають дані про знижки на чайники і т.д. У цьому ж додатку можна переглянути всі акції магазину.

Маячки – це WiBeat BLE (Bluetooth Low Energy, BLE) -пристрої, вони час від часу обмінюються сигналами. У Leantegra SDK для смартфонів iOS і Android є можливість обробки і відповіді на ці сигнали (за протоколами iBeacon або Eddystone), якщо телефон потрапляє в зону дії маячка. За даними Leantegra, батарейки маячків з BLE можуть працювати до 2 років, на відміну від маячків з класичним Bluetooth.

Компанія-розробник також розробила для Ашана портал, де можна створювати рекламні кампанії і аналізувати поведінку користувачів у реальному часі. Керівництво магазину може налаштовувати мережу маячків: у яких локаціях вони будуть працювати, у який час і з якою частотою, також – за статтю та віком покупця (якщо є доступ до таких даних).

Наразі ця система дозволяє тільки відправляти дані про акції, але з часом її функції планують розширити.

Ашан – один з піонерів у впровадженні такого рішення не тільки в Україні, але і в світі. Раніше подібну технологію тестувала Нова пошта: наприклад, у 2016 році на Ukrainian E-commerce Congress учасники, у яких був мобільний додаток Нової пошти і включений Bluetooth, по iBeacon отримували програму івенту.

Внаслідок впровадження цієї технології магазин отримує ще один канал для реклами і залучення відвідувачів, а також інформацію про те, як відвідувачі реагують на ту чи іншу рекламну кампанію.

 

 


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку