Часткова українізація: мережа Пчелка маркет змінює назву на Пчілка маркет
Мережа супермаркетів і магазинів біля дому, що включає в себе 35 торгових точок в Києві та області, вирішила поміняти назву і трохи українізувати свій бренд, логотип і фірмовий стиль.
Як пише портал AllRetail, перший магазин з новим неймінгом розпочне роботу 20 жовтня у Києві по вулиці Олени Пчілки.
Чому «Пчілка», а не “Бджілка”?
«По-перше, від назви «Бджілка» довелося відмовитися ще на початку нашої діяльності, оскільки вона була зареєстрована іншою компанією і ми не мали права її використовувати, — пояснює керівник мережі Пчілка маркет Олена Гречишкіна. — По-друге, яким би не було ставлення до російськомовної назви, за шість років наші покупці звикли до самої назви та до її вимови«.
Як зазначає прес-служба рітейлера, у компанії довго вагалися, розглядали усі можливі варіанти, перевіряли зареєстровані раніше назви, консультувалися зі спеціалістами, багато сперечалися всередині та врешті зробили вибір на користь «Пчілки». «Для нас „Пчілка“ — це своєрідний баланс між існуючою донині назвою, вимовою та семантичним значенням слова», — стверджує Олена Гречишкіна.
«Наша «Пчілка» змінила не лише назву, але й зовнішній вигляд — лого та фірмовий стиль. Ми не прагнули до кардинальних змін і для нас було важливим залишитись у звичній кольоровій гамі та з впізнаваним героєм. Усі існуючі об’єкти плануємо поступово оновлювати, а нові магазини відтепер відкриватимемо з назвою та фірмовим стилем «Пчілка маркет», — повідомила All Retail керівник відділу маркетингу Пчілка маркет Тетяна Костиріна.
Довідка. Мережа Пчілка маркет заснована в 2015 році й назаразі налічує 35 магазинів торговельною площею 152-1190 кв. м в Києві, Київській області та Чернігові. Асортимент продукції – більше 10 000 SKU. Мережа має власний м’ясний і рибний цех, коптильню, кулінарію, власну випічку і власну кондитерську Grand Gateau.
Читайте також –
Місто в місті: як виглядає магазин нового формату City market від мережі Пчелка маркет (фотоогляд)