Новини FMCG за липень: перші сотні Сім23, Файно Маркет і Эконом, поглинання Абсолют, інвестиції в Аврора й інше Відразу три регіональних рітейлера – Сім23, Эконом і Файно Маркет – подолали позначку в 100 магазинів, Horizon Capital... ВідкриттяНовини компаній 3 Серпень 2021 3243
У стилі «техно»: Епіцентр відкрив ТЦ в оновленому форматі (фотоогляд) Мережа Епіцентр відкрила в Полтаві торгівельний центр в оновленому форматі з темно-графітовими кольорами та... ВідкриттяНові формати 3 Серпень 2021 2854
Cushman & Wakefield: ринок торговельної нерухомості України впевнено відновлюється В агентстві комерційної нерухомості Cushman & Wakefield Ukraine відзначають зростання попиту на якісні площі в першій половині... АналітикаНовини 3 Серпень 2021 1086
Власник Сільпо запускає новий маркетплейс повсякденних покупок – Maudau У перспективі в асортимент маркетплейса входитимуть найрізноманітніші товари: від продуктів до побутової хімії,... E-commerceНові проекти 3 Серпень 2021 7684
Актуальні вакансії в рітейлі (3 серпня) Добірка свіжих топових вакансій компаній членів та партнерів Асоціації рітейлерів України. НовиниРезюме та вакансії 3 Серпень 2021 1707
Карта лояльності Цитрус тепер в Apple Wallet і Google Pay Цитрус — інноваційна компанія, яка займається технологіями і задає тренди. Однією з інновацій стало використання... ІнноваціїНовини партнерів 2 Серпень 2021 1190
Картинна галерея в магазинах КОЛО У мережі магазинів КОЛО запустили унікальну власну торгову марку освіжаючої води KOVTOK, яка змінює уявлення людей про... Новини партнерівПрес-релізи 2 Серпень 2021 1059
Техно-бум: українці збільшили число покупок в сфері електроніки на 25% за півроку В 2021 році підскочили продажі гаджетів, побутової техніки та комплектуючих. За даними партнерської мережі Admitad Affiliate,... E-commerceАналітика 2 Серпень 2021 1585
Мережа “Аптека доброго дня” стала преміум членом Асоціації рітейлерів України Один з провідних фармрітейлерів України компанія «Фармастор», яка об’єднує мережі «Аптека доброго дня», «Перша... НовиниНовини Асоціації 2 Серпень 2021 768
Програма лояльності: як в fashion retail збільшити середній чек на 30% Які результати може принести програма лояльності, вибудувана під цілі компанії. ДосвідНовини 2 Серпень 2021 1101
Артем Шевченко, Епіцентр Маркетплейс: Наша головна мета – досягти частки у 25% від усього обороту групи Епіцентру Епіцентр Маркетплейс намагається задовольнити усі потреби клієнтів, надати усі умови мерчантам, зробити однаковим... E-commerceДосвід 2 Серпень 2021 2272
За посилкою в магазин: як колаборація з Meest Ukraine допомагає рітейлерам збільшувати продажі Відкриття відділень поштового оператора Meest в магазинах мереж-партнерів дозволяє компаніям швидко залучати нових... Новини партнерівРозвиток 2 Серпень 2021 1333