Останні призначення в ритейлі: CPG Україна, Prostor, MasterZoo, Вчасно та Нова пошта

Останні призначення в ритейлі: CPG Україна, Prostor, MasterZoo, Вчасно та Нова пошта

1 день тому
  829
Дарія Осіїк

Які зміни відбулися за останній місяць у топменеджменті українських і міжнародних компаній сфер ритейлу та суміжних галузей: хто отримав нову посаду, змінив чи залишив компанію.

Група компаній CPG Україна

Група компаній CPG Україна здійснила зміни управлінського складу, які спрямовані на забезпечення ефективного та стабільного зростання компанії. Керівні посади обійняли досвідчені, перевірені особистості та лідери, які пройшли усі щаблі всередині компанії. 

Марина Скороходова призначена на посаду CEO CPG Україна. За понад сім років у компанії, Марина пройшла шлях від менеджера з продажу до директора з розвитку бізнесу (CBO), де відповідала за масштабування, нові напрямки та стратегічні партнерства. У новій ролі вона очолить стратегічне управління групою компаній CPG в Україні, координуючи всі напрямки facility-менеджменту – клінінг, технічне обслуговування, охорону, постачання, пест-контроль та інші. 

Тетяна Цибок обійняла посаду COO CPG Україна. Тетяна понад п’ять років працює в компанії, та пройшла шлях від адміністратора до заступника операційного директора. У найскладніші періоди вона стала антикризовим менеджером, підтримувала регіональні команди, запускала польське представництво. Як COO, вона відповідатиме за щоденну операційну діяльність клінінгового напряму та логістику. 

Ольга Дячик обіймає посаду генеральної директорки та фінансової директорки групи CPG. Ольга працює в компанії з моменту її заснування і завжди демонструє високий рівень професіоналізму та системного підходу до розв’язання управлінських питань. Її досвід, компетентність та стратегічне бачення сприятимуть реалізації ключових напрямків розвитку CPG. 

«Під час війни ми ще раз переоцінюємо справжню цінність — це люди, які залишаються, тримають бізнес і ведуть його вперед. Нове керівництво CPG Україна — це наші перевірені професіонали, які пройшли всі випробування разом із компанією. Це не просто кадрові рішення — це визнання їхньої ролі у збереженні CPG як системного та відповідального гравця на ринку навіть у найтяжчі часи», — підсумував засновник CPG Сергій Козолуп.

Prostor

Новим СЕО мережі Prostor призначено Петра Чередніченко. Свою кар’єру Петро розпочав у 2006 році, коли ще студентом університету прийшов працювати у Fozzy Group.

Завдяки наполегливості та системному підходу Петро пройшов шлях до посади комерційного директора мережі Сільпо, здобувши цінний досвід роботи з масштабами, цифрами, людьми та процесами. Цього року Петро очолив компанію Prostor. На новій посаді він займається трансформацією та масштабуванням компанії. 

Серед основних сильних сторін Prostor він виділяє команду, широку присутність на ринку та високу довіру клієнтів. Петро вірить, що найголовніше — це люди, і саме завдяки згуртованій, відповідальній та драйвовій команді компанія може досягти нових висот.

У своїй роботі з людьми він спирається на принципи відкритості, довіри та взаємної відповідальності. Його підхід — це розвиток, підтримка та свобода дій із чітким розумінням цілей. Він також активно підтримує створення сильної корпоративної культури, де повага, ініціатива та людяність важливіші за статуси.

У планах нового СЕО на найближчий рік — зміцнення команди, оновлення асортименту та форматів магазинів, розвиток e-commerce та впровадження data-driven рішень. Петро бачить майбутнє Prostor у масштабному оновленні та впевненому кроці до нової якості ритейлу. “У нас є все, щоб бути ще крутішими — тепер настав час показати це всій країні”, — заявляє він.

Також в компанії відбулося ще одне нове призначення. Новим е-commerce-директором Prostor став Олександр Артюшов. Його завдання на новій посаді — розвинути онлайн-напрям компанії, зробивши його ще більш клієнтоорієнтованим, технологічним, зручним та інноваційним.

Олександр має понад 12 років досвіду в e-commerce з різними групами товарів. Працював у таких компаніях, як Rozetka, Eldorado, Фокстрот, Kasta. В них пройшов шлях від спеціаліста із закупівель до керівника e-commerce-напрямку. Його досвід охоплює як офлайн, так і онлайн-канали, а головна мета — не просто продавати, а створювати для клієнтів комфортний цифровий простір.

MasterZoo

Національна мережа зоомаркетів MasterZoo оголосила про зміни в управлінській команді — до неї приєдналася Анна Швед, яка обійняла посаду директорки з маркетингу.

Анна має понад 18 років досвіду в маркетингу у сфері ритейлу та медицини. Її кар’єрний шлях охоплює широкий спектр ролей — від керівниці CRM-напряму до маркетинг-директорки, а також роботу з провідними українськими брендами, серед яких Добробут, Нафтогаз України, мережі Varus, Сільпо та Intertop.

Анна є експерткою зі стратегічного маркетингу, у її портфоліо — розвиток національних брендів, ведення бізнесу із фокусом на потребах клієнта та комплексне управління маркетингом, орієнтоване на досягнення бізнес-результатів.

У MasterZoo вона очолить маркетингову команду та відповідатиме за стратегію розвитку бренду. Зокрема, команда під її управлінням зосередиться на створенні особливого клієнтського досвіду, посиленні партнерських колаборацій і операційно ефективному маркетингу.

Вчасно

До команди екосистеми цифрових сервісів Вчасно приєднався новий маркетинг-директор — Віталій Капустян. У нього понад 10 років досвіду у сфері маркетингу та креативних комунікацій. До переходу у Вчасно він керував маркетингом у компанії ЛУН, а також працював у комунікаційній групі TWIGA.

У Вчасно він відповідатиме за маркетингову стратегію семи цифрових продуктів, що об’єднують сервіси електронного документообігу, автоматизації HR-процесів, електронних чеків, ТТН, підписів та звітності для ФОП.

«Це бізнес із понад 1,2 млн клієнтів, але з мисленням стартапу — швидким, гнучким і сфокусованим на користувачах. Мені близький такий підхід, бо я завжди шукаю нестандартні рішення навіть у звичних завданнях», — коментує Віталій.

Серед його найвідоміших кейсів — благодійна кампанія «Квадрат за донат», яка зібрала понад 100 млн грн на потреби Сил оборони України, а також спільна ініціатива «Запакуй небо — прокачай ППО» від Нова пошта та фонду «Повернись живим», що отримала Гран-прі Effie Ukraine і срібло Effie Europe. Віталій — лауреат премій Cannes Young Lions, КМФР, Epica та ADC Europe.

У Вчасно він зосередиться на розвитку бренду, зростанні впізнаваності на ринку та ефективних маркетингових кампаніях.

Нова пошта

27 червня групу компаній Нова пошта залишила директорка з управління репутацією Олена Плахова. Про своє рішення вона повідомила 25 червня на своїй сторінці у Facebook.

«Вчора я завершила свій шлях у Нова пошта. Це був шлях довжиною майже в шість років до великої мети з нереальною кількістю цілей, бажань, планів, складнощів, викликів, обтяжливих зовнішніх ситуацій, зростання, масштабування», — написала вона.

Олена Плахова приєдналася до Нова пошта у 2020 році. Під її керівництвом була трансформована маркетингова функція компанії, що дозволило вибудувати цілісну модель управління репутацією. Вона відповідала за всі комунікації групи: зовнішні, внутрішні, маркетингові, GR-напрямок і корпоративну культуру.

Вона має понад 20 років досвіду у сфері стратегічних комунікацій, кризового менеджменту, управління репутацією та трансформацій корпоративної культури. До приходу в Нова пошта працювала в компаніях Continuum, Corum Group і Starlight Media. Двічі здобувала звання «PR-директор року» за версією X-RAY Marketing Awards (2015 та 2020), а у 2021 році її команда здобула нагороду Effie Awards Ukraine як найкраща маркетингова команда.

Наразі не повідомляється, хто очолить напрямок управління репутацією в компанії після її відходу.

Нагадаємо, що у лютому в Нова пошта почалася реформа оптимізації бізнес-процесів, натхненна DOGEІлона Маска. Метою реформи є підвищення операційної ефективності та скорочення витрат, які у 2024 році зросли на чверть і сягнули 12,6 млрд грн. Зміни торкнуться близько 7000 офісних працівників, половину з яких буде звільнено або переведено на нові посади — ближче до роботи з посилками. Особливу увагу звернули на великі департаменти в головному офісі, зокрема маркетинг і комунікації, який очолювала Плахова, де скорочення сягнули понад 70%.

Попри опір змінам, співвласник компанії Володимир Поперешнюк вважає реформу критично важливою для майбутнього компанії, зокрема для виходу на міжнародні ринки. До 2030 року компанія планує, що половина доходів Нова пошта надходитиме з-за кордону.


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку