
Компанія Armar Solutions стала партнером Асоціації ритейлерів України


Молоді співробітники не мотивуються штрафами і погрозами звільнення. Як в Comfy працюють з поколіннями Y і Z.
При 3000 співробітників в 93 магазинах по всій країні, 86% всього колективу Comfy – люди 20-35 років, яким для щастя на роботі вже недостатньо високої зарплати і впевненості в майбутньому. У матеріалі для MC Today PR-директор Comfy Ольга Чепижко називає п’ять правил роботи з представниками поколінь Y і Z і розповідає, як мережа втілює їх у проекті #COMFYPEOPLE. RAU публікує найцікавіше з матеріалу.
Я часто чую історії молодих хлопців, які не прижилися в компаніях з «традиційними цінностями» — авторитарною структурою, жорстким контролем і виключно матеріальним заохоченням. Вся справа в тому, що з молоддю не можна працювати старими методами: дивитися зверху вниз, тиснути, не довіряти, загрожувати штрафами або звільненням.
Гроші і кар’єрне зростання тепер не єдиний мотиватор. Молодь хоче, щоб роботодавець поважав її інтереси, щиро дбав і допомагав у самореалізації. Компанія повинна бути не авторитарним тренером, але партнером.
Ось що точно потрібно таким співробітникам.
Не те, щоб молодому поколінню важче спілкуватися наживо, але вони точно люблять спілкуватися «в один клік». Для корпоративної комунікації в Comfy ми використовуємо внутрішню соцмережу – Facebook Workplace. Тут можна швидко отримати доступ до всієї інформації, написати будь-якому співробітнику і отримати моментальну відповідь.
Порада. Налаштуйте канали швидкого спілкування всередині команди — колегам важливо задавати питання, отримувати відповіді і обговорювати завдання в реальному часі. Можна використовувати різні інструменти: від корпоративних чатів в Slack і Telegram до повноцінних внутрішніх соцмереж з вікі-бібліотекою і розгалуженими обговореннями завдань-проектів.
Молодому поколінню цікаві компанії, в яких нормальна практика — це можливість працювати поза офісом і гнучкий графік. Змусити 25-річного співробітника відсиджувати вісім годин в день і звинуватити в ліні, якщо попросить попрацювати з дому, — відмінний спосіб його втратити.
Порада. Що буде, якщо дозволити співробітнику працювати віддалено один або два дні на тиждень? Нічого поганого, навіть навпаки — буде менше стресу і більше залученості. За даними дослідницької групи Gallup, люди максимально залучені, коли проводять поза робочим місцем 60-80% робочого часу.
В Comfy будь-яка людина може безпосередньо звернутися до свого керівника або, наприклад, до генерального директора. Головне — цінувати час один одного і розуміти, коли вирішити без топ-менеджменту дійсно неможливо, а коли реально розібратися силами своєї команди.
Порада. В основі компанії — люди, а не мікросхеми. Якщо завдання розподіляються строго зверху вниз, накопичується страх і напругу. Керівники будь-якого рівня — такі ж співробітники, просто у них більше відповідальності за результати.
Для команди важлива залученість менеджера в щоденні процеси і його доступність для взаємодії з робочим завданням.
Молоде покоління любить швидкість в роботі. Тільки важливо пам’ятати, що швидкі результати потрібні не для того, щоб скоріше «списати» завдання, а щоб регулярно отримувати маленькі, але цінні зміни і коригувати з ним свої дії.
Порада.Швидкість – одна з ключових якостей сучасного світу. Дайте співробітникам повний доступ до контролю процесів, щоб вони могли в реальному часі їх налаштовувати і отримувати віддачу швидше. Зворотній зв’язок — важливий каталізатор процесів.
Контроль замінюється здоровою увагою. Молодих співробітників не потрібно перевіряти на кожному кроці, але потрібно стежити за тим, щоб їм було зручно працювати, хотілося розкриватися і вкладатися в життя компанії.
Важливо розвивати культуру нематеріальної мотивації. Ми робимо це через проекти на кшталт #COMFYPEOPLE. На окремій сторінці сайту публікуємо інтерв’ю зі співробітниками про них самих і про їхню роботу. Наші герої — люди з різних дирекцій, різного рівня посад, компетенцій і віку. Їхні погляди, звички, захоплення та цінності формують культуру компанії.
Порада. Сьогодні кожен хоче бути унікальним, виділятися і показувати свою цінність. Людям важлива увага. Воно може проявлятися по-різному: від створення комфортного робочого місця (в екологічному місці, з продуманим графіком та іншими соціальними умовами) до визнання і підтримки.
Наслідки демографічної кризи дев’яностих і міграція призвели до того, що залучати молоді кадри все складніше. Тепер не компанії вибирають людей, а люди — компанії.
Бренд роботодавця — це орієнтир при виборі нового місця роботи. Тому велика організація не може існувати без зрозумілого і відчутного корпоративного бренду. Людям важливо відчувати, що вони потрібні, важливі і корисні — і вдома, і на роботі.
Джерело: MC Today
Читайте також –
HR-директор Сільпо: Штрафів у нас немає – є система преміювання