Головна > E-commerce > Як змінилося охоплення українських онлайн-магазинів після заборони Яндекс та інших порталів
Як змінилося охоплення українських онлайн-магазинів після заборони Яндекс та інших порталів

Як змінилося охоплення українських онлайн-магазинів після заборони Яндекс та інших порталів

Блокування російських ресурсів викликало неабиякий ажіотаж у мережі. Так, ці новини впевнено закріпили на другому місці рейтингу популярних сайтів Youtube.com, завдяки зниженню охоплень Vk.com на 2,2%.

Такі дані дослідження Kantar TNS CMeter. На першому місці, як і раніше, Google.com+Google.com.ua.

Цікаві зміни відбулись і в першій 30-ці популярних ресурсів. Yandex.ua+Yandex.ru та Mail.ru втрачають охоплення, але не втрачають позицій.

Рекордсменом по зростанню у травні став сайт Opera.com, який набрав додаткових 15,5% охоплення і вперше увійшов до ТОП-30 взагалі. На переможній хвилі зростання також перебуває охоплення Facebook.com, яке зросло на 7,5% і підняло соцмережу з 6 на 4 місце рейтингу. На третьому місці за величиною приросту охоплення новинний ресурс 24tv.ua з 5% зростанням, за ним – Ukr.net з 4,5% росту. Збільшились охоплення і у новинних сайтів Tsn.ua (+1.4%) та Rbc.ua (+2,2%).

Поки що заборона російських сайтів у UAnet не викликала значних змін в українських гравців ринку e-commerce. Найпопулярнішим ресурсом сегмента онлайн-торгівлі залишається маркетплейс olx.ua – 7 місце з охопленням 53,84% (зростання 0,7%). Друге і третє місце також у маркетплейсів – rozetka.com.ua і prom.ua з охопленням 40,28% і 37,58% відповідно. Завершує список представників сфери e-commerce в топ-30 найбільш відвідуваних сайтів UAnet aliexpress.com – 15 позиція з 25,55% охоплення аудиторії

Повний травневий ТОП-30 популярних сайтів виглядає так:

Джерело: TNS

Читайте також – 

Втрата контакту: хто з українських рітейлерів і скільки користувачів втратить після заборони соцмережі

 

Про автора