
Епіцентр запустив мережі супермаркетів Епіцентр Food і товарів для дому Епіцентр Home


Мережа Будинок Іграшок відкрила перший аутлет, Чудо Острів – простір в оновленому форматі, мережа Антошка працює над покращенням сервісу в магазинах та інші новини.
На початку вересня у ТРЦ Маяк А 1 (с. Лиманка, просп. Полковника Гуляєва, 107/1) відбулося відкриття нового магазину Чудо Острів площею 245 кв. м. Це вже 43-й магазин у мережі та перший з експериментально оновленою концепцією. У новому просторі представлено близько 5000 SKU.
Новий формат підкреслює сучасний підхід до дитячого ритейлу: інтерактивність, емоції та залучення всієї родини. Простір магазину розроблений так, щоб бути не лише місцем для покупок, а й локацією для відкриттів і натхнення.
З’явився і новий бренд-герой – Чудик. Це не просто маскот, а уособлення часу, якого ми не бачимо, але завжди відчуваємо. Він не має постійної форми та кольору, адже час змінюється так само, як і життя з дітьми. Також має різні емоції, бо реагує на події, акції та навіть контент у соціальних мережах.
Таким чином, Чудик стає своєрідним «супутником» покупців, який живе разом із ними, відображаючи атмосферу бренду та створюючи емоційний зв’язок із клієнтами.
На початку серпня мережа Будинок Іграшок відкрила перший магазин у форматі аутлет. Це новий крок для компанії, яка вже понад 26 років пропонує сертифіковані іграшки від провідних світових та українських брендів.
Магазин площею 260 кв. м розташований у ТРЦ Караван Outlet у Києві. Тут представлено близько 6000 SKU. Такий новий формат – це відповідь на сучасні запити: якісні брендові іграшки за максимально вигідною ціною.
Нагадаємо, що від початку року Будинок іграшок відкрив п’ять нових магазинів – у Києві, Харкові, Луцьку, Одесі та Івано-Франківську. Загалом мережа налічує 66 магазинів по всій Україні.
Щоб підтримувати високу якість сервісу, тогоріч в мережі Антошка ввели нову посаду – заступник керуючого магазину, в обовязки якого входить підтримка всіх операційних процесів (прийом товарів, мерчандайзинг, переоцінка товару тощо), контроль якості обслуговування клієнтів, покращення показників KPI та швидке розв’язання всіх запитів клієнтів. Також створили UPкадемію, мета якою – надати єдину базу знань для студентів, прибрати розриви в знаннях та закріпити базові навички управління людьми.
У мережі Антошка співробітникам на касах надали повноваження оперативно приймати рішення та надавати ручні знижки. За минулий рік сума цих знижок склала 5 млн грн. У квітні 2025 року запустили ще один проєкт – оптимізація процесів на касі для покращення швидкості обслуговування покупців. Проєкт має чотири етапи.
Наприкінці липня мережа магазинів для творчості та дозвілля Akvarel відкрила четвертий магазин в місті Кривий Ріг та оновлений простір у Києві у ТРЦ Cosmo Multimall.
У Кривому Розі магазин Akvarel площею 223 кв. м відкрився за адресою проспект Поштовий, 40.
Akvarel в ТРЦ Cosmo Multimall має площу 450 кв. м.
У нових магазинах можна знайти всі необхідні канцтовари, творчі набори, рюкзаки, книги для дітей та дорослих. А ще: все для хобі, подарунків та свята.
Попри повномасштабне вторгнення мережа продовжує зростання: за І півріччя 2025 року відкрито вісім нових зоомаркетів (Київ, Одеса, Ірпінь, Вишневе, Українка, Софіївська Борщагівка) та два грумінг-салони. Станом на серпень 2025 року мережа налічує 200 зоомаркетів у 38 містах та 17 грумінг-салонів у 6 містах.
За підсумками І півріччя 2025 року MasterZoo зростає швидше за ринок: +21,7% рік до року проти середніх +15% у галузі. Таке зростання забезпечене збільшенням виторгу на один зоомаркет та динамічному розвитку e-commerce, адже наразі онлайн-канал зростає швидше, ніж офлайн.
Також на початку серпня лідер українського зооритейлу MasterZoo став першим партнером маркетплейсу monoмаркет у категорії зоотоварів. Відтепер на маркетплейсі можна замовити корми та ласощі, амуніцію та аксесуари для домашніх улюбленців з найбільшої мережі зоомаркетів України.
Наприкінці серпня мережа зоомагазинів ZooРодина відкрила магазин у Львові за адресою: Трускавецька, 135, ЖК «Continent». Тут представлено широкий асортимент товарів для домашніх улюбленців, акваріумістика та ветеринарні препарати.
Нагадаємо, мережі історія почалась у 2010 році, коли відкрився перший магазин у місті Луцьк. А наразі ZooРодина налічує 30 магазинів на заході України.
Генеральним директором національної мережі зоомаркетів MasterZoo стала Оксана Кириченко, яка має понад 20 років досвіду у ритейлі та сфері обслуговування, зокрема в національних мережах. Вона є експерткою зі стратегічного й операційного менеджменту, а також цифрової трансформації бізнесу. З 2017 року Оксана працювала в мережі Аптека Доброго Дня, де обіймала керівні посади, а в 2021 році стала СЕО компанії. За час її керівництва мережа аптек зросла більш ніж вдвічі та зробила акцент на розвитку культури превентивної медицини в Україні.
Стартував четвертий в умовах повномасштабної війни шкільний сезон. Цьогоріч дехто з ритейлерів спостерігав тенденцію до зміщення попиту з серпня на травень. Тобто батьки починали готуватися заздалегідь, щоб рівномірно розподілити витрати. Проте в липні держава анонсувала про запуск програми «Пакунок школяра» – одноразової виплати у розмірі 5000 грн для першачків. А 18 серпня в застосунку Дія з’явилася функція подання заяви. Це стало однією з причин відкладеного попиту.