Огляд відкриттів в fashion-ритейлі: New Yorker, INTERTOP, Promod, і ще шість брендів

Огляд відкриттів в fashion-ритейлі: New Yorker, INTERTOP, Promod, і ще шість брендів

29.08.2017 09:00
  865
Іван Зайцев

Які магазини та бренди відкрилися за останній тиждень серпня і хто оголосив про своє відкриття.

NEW YORKER

28 серпня у львівському ТРЦ Victoria Gardens відкрився магазин New Yorker. Про це повідомляється на офіційній сторінці торгівельно-розважального комплексу. В асортименті – стильний молодіжний одяг та супутні товари. Як завжди на честь появи нової торгової точки – знижки і подарунки покупцям в перші три дні роботи магазину.

Довідка. Бренд New Yorker був заснований в 1971 році в Німеччині, а зараз налічує більше 1000 магазинів у 40 країнах світу. В Україні мережа New Yorker представлена п’ятьма діючими магазинами: два в Києві та по одному в Кривому Розі, Одесі та Сумах. Таким чином, торгова точка бренду у Львові стане вже шостою в Україні та першою на території Західної України.

INTERTOP

У харківському ТРЦ Французький бульвар буде відкрито магазин взуття та аксесуарів INTERTOP. Площа торгівельної точки складе 236 кв. м, вона буде розташована на першому поверсі торгівельно-розважального центру. Асортимент включає жіночі, чоловічі та дитячі колекції понад 50 відомих брендів із десяти країн світу: Есco, Geox, Clarks, Skechers, Timberland, Vagabond, Braska, Armani Jeans, Hugo Boss, Lacoste, Tommy Hilfiger і інших.

ACTORS

31 серпня у ТРЦ Французький бульвар відбудеться офіційне відкриття магазину Actors – лідера в індустрії шкіри та хутра. Магазин займає площу 143,2 кв. м на нульовому поверсі ТРЦ. Основний асортимент торгової точки – шкіряні і хутряні вироби. Продукцію компанії можна знайти в 13 магазинах України, Латвії, Литви та Естонії.

Довідка. ТРЦ Французький бульвар загальною площею 66 028 кв. м, орендною площею 35 000 кв.м, розташований на вул. Академіка Павлова в Харкові. Серед якірних орендарів 7-зальний кінотеатр «Планета Кіно» із залом IMAX, комплекс «Шато Ледо», найбільший у Харкові дитячий розважальний центр «Планета атракціонів» (1145 кв. м), найбільший в Харкові продуктовий гіпермаркет Сільпо, супермаркети електроніки і побутової техніки Фокстрот та Comfy, а також спортивні супермаркети.

O BAG STORE

26 серпня почав роботу флагманський магазин O bag Store в київському ТРЦ Ocean Plaza. Про це повідомляє прес-служба брокерської компанії UTG.

 

Довідка. Історія бренду O bag налічує вісім років. Кожен аксесуар в колекції – конструктор, який складається з окремих елементів.

VAIDE

24 серпня в київському ТЦ Globus відбулося святкове відкриття флагманського магазина популярного латвійського бренду жіночого одягу VAIDE, який стане першим магазином торгової марки в Києві. У Латвії бренд вважається одним з найпопулярніших в області створення якісного трендового одягу для сучасних і елегантних жінок. Загальна площа магазину 130 кв. м. VAIDE знаходиться на першому поверсі ТЦ Globus 1.

Довідка. VAIDE – європейський виробник жіночого одягу, який більше 20 років працює над створенням і удосконаленням власних колекцій. Бренд представлений в Латвії, Естонії, Чехії, Німеччини, Італії, США, Ізраїлі, Україні та Болгарії. В Україні VAIDE представлений вже більше семи років.

ТЦ Globus – перший професійний торговий центр в Україні. Складається з підземної і наземної частини загальною площею понад 35 000 кв. м.

PROMOD

Магазин французького бренду Promod в новому концепті відкрився в ТРЦ Lavina Mall. Про це повідомляється на офіційній сторінці торгівельно-розважального центру в Facebook. В асортименті магазину представлений широкий вибір жіночого одягу: стильний верхній одяг, костюми для офісу, вечірні сукні, білизна, взуття та аксесуари.

Довідка. Promod – бренд, створений виключно для прекрасної статі. Компанія існує з 1975 року, пропонуючи широкий розмірний ряд від 34 до 50 розміру.

MINISO

На жовтень заплановано відкриття першого в Україні магазину японського бренду MINISO. Торгова точка почне роботу в ТРЦ Lavina Mall. Про це йдеться в повідомленні прес-служби компанії NAI Ukraine. MINISO пропонує більше 10 000 найменувань різної продукції, серед яких товари для будинку, здоров’я і краси, товари для малюків та сезонні продукти, канцелярські вироби, текстиль і прикраси, ювелірні вироби та ексклюзивні подарунки. Асортимент оновлюється кожні сім днів.

Довідка. Бренд MINISO створений в 2013 році дизайнером одягу Джун Міяке і китайським бізнесменом Йе Гофу. Кількість магазинів компанії перевищує 1600, і кожен місяць відкривається ще 30 торгових точок.

LENA LARGO

Як повідомила прес-служба компанії NAI Ukraine, магазин польського бренду Lena Largo відкриється в ТРЦ Lavina Mall. В асортименті бренду одягу для жінок – блузи і кардигани, сукні, туніки, светри, а також сумки, взуття, аксесуари і білизна.

Довідка. ТРЦ Lavina Mallсуперрегіональний торгівельно-розважальний центр загальною площею понад 170 000 кв. м, орендною – 120 000 кв. м. У ньому знаходиться найбільший в Європі критий розважальний парк Galaxy площею 20 000 кв. м і найбільший в Україні кінотеатр на 13 залів.

HATLEY

26 серпня канадський бренд дитячого одягу Hatley відкрив перший монобрендовий магазин в ТРЦ Gulliver. На площі близько 40 кв. м представлена колекція осінь-зима 2017/18: дитячий одяг в стилі casual, повсякденний одяг, плащі, дощовики, гумові чоботи, парасолі, верхній одяг, а також одяг для дому. Дитяча колекція «розбавлена» піжамами, халатами і білизною для батьків, що дозволяє зібрати family look.

Довідка. Hatley – канадський бренд дитячого одягу, заснований в 1986 році в провінції Квебек. Колекції Hatley – це ексклюзивний одяг для хлопчиків і дівчаток до 14 років – куртки, жакети, піжами сукні, футболки, пуловери, і комбінезони для новонароджених.

Читайте також наш попередній огляд

Огляд відкриттів в fashion-рітейлі: нові бренди ARGO, три INTERSPORT та інші


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Наталія Москалець, ДРЦ Ухтишка: Як зберегти бізнес у прифронтовій зоні та створити умови для його подальшого зростання та розвитку

Наталія Москалець, ДРЦ Ухтишка: Як зберегти бізнес у прифронтовій зоні та створити умови для його подальшого зростання та розвитку

Ухтишка – це дитячо-розважальні центри у форматі «біля дому». Наразі працює два ДРЦ у Павлограді в ТРЦ та ще чотири...
time icon  
  124
Усі новини ринку