Огляд новин FMCG: АТБ, Аuchan, VARUS, Копійка, ЕКО маркет і інші

Огляд новин FMCG: АТБ, Аuchan, VARUS, Копійка, ЕКО маркет і інші

23.11.2017 09:00
  2053
Дарья Златьева

Актуальні дані про відкриття нових магазинів, а також впровадженні нових сервісів, послуг і форматів на ринку продуктового рітейлу.

АТБ зміцнює лідерство і заявляє про нові плани розвитку мережі

Видання trademaster.ua з посиланням на All Retail повідомляє, що в найближчі місяці цілий ряд нових точок АТБ відкриється в приміщеннях, що раніше належали торговій мережі Колібріс. У липні Liga.net стало відомо, що луцька компанія Avanta Group виставила на продаж девелоперський бізнес, продовольчі мережі Колібріс і 555.

В інтерв’ю виданню business.ua голова ради директорів і генеральний директор корпорації АТБ Борис Марко розповів, що зараз в Україні працює 894 торгові точки ритейлора в 231 населеному пункті. У планах на наступний рік – відкриття більш 100 нових магазинів, редизайн 50 діючих і розширення присутності в нових регіонах.

До слова, за минулі два тижні дискаунтер відкрив три магазини: 17 листопада в Хмельницькому за адресою вул. Курчатова 1В, 10 листопада – в м.Броди за адресою вул. Золота, 7 і 14 листопада в Києві за адресою вул. Світлицького, 23. Всього початку року корпорація АТБ відкрила 62 нових дискаунтера, 29 з яких – в Західній Україні.

Марков також повідомив, товарооборот торгової мережі за січень – вересень 2017 року досяг 57,3 млрд грн з урахуванням ПДВ, фактично за дев’ять місяців 2017 го зроблений оборот всього минулого року. При цьому частка АТБ-маркет в обороті роздрібної торгівлі України в першому півріччі 2017 року склала 10,3%.

Акції Копійка в мобільному додатку LoveSales

Рітейлер Копійка почав співпрацю з мобільним додатком – сервісом знижок LoveSales. Компанія розміщує там інформацію про акції мережі.

VARUS роздає героїв Marvel і запустила додаток ZAPPAR

Мережа VARUS знову використовує фігурки відомих кіногероїв у своїх магазинах. На цей раз ритейлер видаватиме покупцям героїв культових фільмів Marvel, які замінять колекцію героїв Зоряних війн.


Як повідомила прес-служба компанії, отримати фігурку супергероя в VARUS можна за кожні 199 гривень в чеку або покупку товарів партнерів акції.

Додатково для всіх учасників акції компанія приготувала інтерактивний подарунок – мобільний додаток ZAPPAR. Його можна безкоштовно завантажити з App Store або Google play і зануритися в захоплюючий світ супергероїв. VARUS пропонує почати шпигунську гру в супермаркетах: покупцю треба знайти спеціальні коди, які розташовані на рекламних матеріалах в торгових залах. Скануючи коди-блискавки, можна пограти з героями MARVEL Blokhedz в цифровому світі.

Справка. VARUS – це національна мережа супермаркетів, представлена ​​на ринку продуктового роздробу України компанією «Омега». Перший супермаркет мережі відкрився в 2003 році в Дніпропетровську. Зараз VARUS налічує 61 магазин в Києві, Дніпрі, Кривому Розі, Запоріжжі, Павлограді, Кам’янському, Нікополі, Новомосковську, Марганці, Долинської, Першотравенську, Вишгороді та Броварах. Загальна торговельна площа мережі становить 65 569 м², а кількість співробітників досягає близько 5000 чоловік.

Мережа Червоній маркет збільшиться на 100 магазинів до кінця року

В інтерв’ю Delo.UA керуючий партнер мережі Червоній маркет Сергій Євтушенко розповів про те, як розвивалася мережа. Зараз це 80 бюджетних магазинів непродовольчих товарів. Основні товарні позиції – парфумерія і косметика, побутова хімія, предмети гігієни, одяг для дорослих та дітей, біжутерія, іграшки, електротовари та багато іншого.

Червоний маркет

Витрати на відкриття першого магазину склали $ 300 000. За п’ять років компанія відкрила магазини практично у всіх обласних центрах України, в тому числі за схемою франчайзингу. Інвестиції в новий магазин складають близько $ 50 000. Окупність настає протягом трьох років з моменту відкриття.

До кінця 2017 Євтушенко планує збільшити мережу на 100 торгових точок.

ЕКО маркет буде торгувати даними покупців

ЕКО маркет пропонує постачальникам збільшити продажі їх товарів в своїх магазинах за рахунок використання даних про покупців.

У компанії наголошують: це не бізнес з продажу даних, а пропозиція постачальникам потрібних їм маркетингових послуг. Про запуск послуги розповіла директор з маркетингу ЕКО маркет Анна Панасюк на Retailers Summit «Інновації та розвиток в ритейлі».

Экомаркет

На даний момент база даних про клієнтів торгової мережі включає інформацію про 1 млн покупців. Використовуючи її, компанія відправляє виключно таргетовану розсилку: відомості про ті товари і послуги, які будуть цікаві конкретним споживачам.

«Наша нова пропозиція – використання бази даних клієнта ЕКО маркету – має на увазі, що комунікація буде таргетированной: інформація буде точково розсилатися тільки клієнтам постачальника, – розповіла Анна Панасюк. – Ми пропонуємо постачальнику купити дані про покупців його товарів і замовити просування товара таргетированій аудиторії, наприклад, за допомогою СМС або Viber. Це взаємовигідна співпраця: постачальник відправляє інформацію своїм клієнтам і підкріплює її, наприклад, радіорекламою».

Auchan починає розвивати мікро-магазини без кас і персоналу

Як повідомляє одна з офіційних сторінок компанії в соцмережі Facebook, перший тестовий магазин інноваційного формату Auсhan Minute відкрився в Китаї. Щоб зробити покупку в такому магазині потрібен лише смартфон з QR-кодом і додатком Auchan Minute. Найближчим часом компанія планує масштабування цього формату.

Як пише портал Кiosksoft, Auсhan планує відкрити кілька сотень автоматизованих магазинів формату Auсhan Minute в Китаї. Для розвитку роздрібної мережі автоматизованих магазинів без персоналу Auсhan вирішив об’єднати зусилля спільно з китайським виробником електроніки Hisense.

Основна концепція мікро магазинів Auсhan Minute полягає у відмові від використання торгового та касового персоналу, в повній автоматизації процесу здійснення покупок, коли платежі за товари проводяться через смартфон. Клієнтам Auсhan Minute досить відсканувати QR-код на вхідних дверях, щоб увійти магазин. Потім за допомогою камери смартфона відсканувати штрих-коди потрібних продуктів, додаючи їх у віртуальну корзину мобільного додатка. Далі покупцеві слід перевірити свій список покупок і завершити онлайн оплату товарів перед виходом з магазину.

Справка. Французька корпорація Auchan представлена ​​в 16 країнах світу, що включає в себе три великих автономних організації: Auchan Retail, Immochan і Oney Banque Accord.До групи Auchan до кінця 2015 року в різних країнах входило 962 гіпермаркету і 2 874 магазина біля будинку. В Україні компанія представлена ​​20 торговими об’єктами, які працюють у форматі «гіпермаркет». Також компанія почала розвиток мережі магазинів формату “у дома”  

Читайте також – 

Всі помруть, а він залишиться: чому Amazon переможе в торгівлі продуктами


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Наталія Москалець, ДРЦ Ухтишка: Як зберегти бізнес у прифронтовій зоні та створити умови для його подальшого зростання та розвитку

Наталія Москалець, ДРЦ Ухтишка: Як зберегти бізнес у прифронтовій зоні та створити умови для його подальшого зростання та розвитку

Ухтишка – це дитячо-розважальні центри у форматі «біля дому». Наразі працює два ДРЦ у Павлограді в ТРЦ та ще чотири...
time icon  
  126
Усі новини ринку