
Ідеальний баланс: історія компанії New Balance


У грошовому вираженні в порівнянні з 2018-м продажу помітно зросли, але в упаковках ринок кілька просів.
Як повідомляє портал Apteka.ua, за підсумками трьох кварталів цього року аптечний ринок України продовжив розвиток. Так, в гривні продажі товарів, що входять до “аптечного кошика” (всі категорії товарів, що продаються в аптеках), зросли на 15,9%, а в доларах США – відразу на 18,3% (до $2,8 млрд). Така різниця в темпах зростання пояснюється подорожчанням гривні щодо долара. Разом з тим, в натуральному вираженні ринок трохи просів: на 3,1% і склав 1,25 млрд упаковок всіх препаратів.
При цьому найпомітніше скоротився обсяг продажів лікарських засобів і медичних виробів (на 4%), а от реалізація дієтичних добавок і косметики, навпаки, зросла.
У роздробі з цього обсягу було продано 807,7 млн упаковок на загальну суму 60,9 млрд грн ($2,3 млрд). У грошовому вираженні продажі зросли на 15% в гривні, та на 17% – в доларах США, в натуральному – впали на 4% у порівнянні з 2018 роком. Зростання виручки роздрібних аптечних мереж пояснюється підвищенням цін на ліки, а також перерозподілом споживання в бік більш дорогих препаратів.
Українці частіше купують товари українського виробництва (за винятком медичних виробів), але в грошовому вираженні більше прибутку фармацевтам приносить імпортна продукція. Причому це справедливо для всіх категорій товарів, що входять до “аптечного кошика”.
В цілому, вартість однієї упаковки товарів з “аптечного кошика” за підсумками 9 місяців 2019-го порівняно з аналогічним періодом минулого року зросла на 19,6%.
Як і останні п’ять років, в “аптечнму кошику” продовжує збільшуватися частка дієтичних добавок. Втім, з огляду на те, що понад 80% всіх продажів забезпечують лікарські засоби, ці коливання незначні.
За матеріалами порталу Apteka
Читайте також –
Топ-10 аптечних мереж за кількістю магазинів та інші підсумки фармринку-2018