Обсяг взуттєвого ринку України оцінюється в 52-64 млрд грн

Обсяг взуттєвого ринку України оцінюється в 52-64 млрд грн

16.11.2017 04:09
  1407
Ukrainian Retail Association

Частка вітчизняної продукції на українському ринку взуття зросла до 30-40%.

Як пише портал delo.ua з посиланням на Укркожвзуттяпром, позитивна динаміка намітилася ще в 2016 році – ринок трохи зріс до 80 млн пар (при цьому його ємність при стабільній економічній ситуації становить 120-140 млн пар). Подібна тенденція збереглася і в 2017-му.

З огляду на те, що середня мінімальна відпускна ціна шкіряних туфель в минулому році становила 650-800 грн, то обсяг взуттєвого ринку України можна оцінити в 52-64 млрд грн. Частка вітчизняної продукції на українському ринку взуття, яка раніше традиційно становила 20-25%, в 2016 році зросла до 30-40%.

За даними “Укркожвзуттяпром”, в Україні налічується близько 1,5 тис. виробників взуття і підприємств шкіряної промисловості.

Серед них багато невеликих (до 50 співробітників), десятки виробництв, де працюють 100-200 співробітників, і кілька великих фабрик, що залишилися з часів СРСР на 1,5-2 тис. співробітників, таких як, наприклад, чернігівська “Берегиня”.

При цьому активними гравцями є 350-400 виробників, серед яких запорізька Mida, дніпропетровська Viko, броварські Caman і Bistfor, харківська Strado, львівська Stepter, що працюють для мас-маркету в сегменті “середній” і “середній мінус”. Виходить вдало працювати в “середньому плюсі” броварській Tuto, одеській L.A.P.T.I., львівській Kasandrа, київській Kachorovska atelie, які утримують клієнта за рахунок більш вигідної, ніж у зарубіжних брендів, ціні за порівнянної якості.

Delo.ua також звертає увагу на те, що виробники взуття, як і текстильники, дуже обережно піднімають ціни. У 2016 році середня ціна шкіряного взуття українського виробництва в магазині становила 1 000-1 200 грн (в 2015-му – 700-800 грн, а в 2014-му – 600-700 грн). Таке ж взуття за кордоном коштує дорожче – 60-90 євро, тобто 1 700-2 500 грн.

Націнка магазину на вітчизняне взуття становить 50-70%, на імпортне – 200-300%. Але так як ринок висококонкурентний, то маржа у виробника виходить невелика – від 5% до 15%.

Великій компанії вистояти в кризу легше, так як є можливість тримати низькі ціни за рахунок товарообігу. Таким шляхом пішла, наприклад, запорізька Mida, розгорнувши широку мережу своїх магазинів – в 2016 році їх налічувалося 100. Обсяги збуту росли і в 2015, і в 2016, і в 2017 році.

Останнім часом Україна експортувала близько 35% виробленої на її території взуття – це 12-14 млн пар, в тому числі 6-7 млн ​​пар в країни ЄС. При цьому експорт в Європу практично компенсував втрату російського ринку, багато в чому завдяки обнулення мит в рамках зони вільної торгівлі.

За матеріалами: delo.ua

Читайте також – 

7 простих кроків до експорту українського одягу та взуття в ЄС


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Кейс лідерства: як LG вже декілька років утримує позицію одного з лідерів на ринку електроніки та побутової техніки в Україні

Кейс лідерства: як LG вже декілька років утримує позицію одного з лідерів на ринку електроніки та побутової техніки в Україні

Це підтверджує її статус переможця в головній бізнес-премії країни «Вибір року», яка визначає найкращі бізнеси у своїй...
time icon  
  130
Усі новини ринку