Зростання попри війну: як група компаній UPG масштабується та створює нові робочі місця

Зростання попри війну: як група компаній UPG масштабується та створює нові робочі місця

24.10.2023 10:40
  1011
Валерія Байда

Протягом цього непростого року війни, група компаній UPG, до якої входить один із найбільших операторів паливного ринку – національна мережа АЗК, масштабувалася та працевлаштувала більше 1000 людей.

Група компаній UPG попри війну та ризики продовжує масштабуватися. Для українців це означає забезпечення роботою із соціальними гарантіями та перспективами зростання, а отже більшу впевненість у завтрашньому дні.

«Постійні масштабні інвестиції в будівництво та відкриття нових інфраструктурних об’єктів, збільшення логістичного ресурсу, зокрема, розширення власного автопарку бензовозів та газовозів – усе це передбачає відкриття нових вакансій», – пояснюють у UPG.

Збільшується у компанії й фінансова мотивація: протягом року заробітна плата співробітників у середньому зросла на 10–15%. Оскільки в країні відбулося здорожчання споживчого кошика, такі рішення тут уважають логічними та своєчасними.

Велику увагу в UPG приділяють навчанню та розвитку персоналу: як тих, хто давно є частиною команди, так і тих, хто лише розпочинає свій шлях у компанії. Саме для цього тут створено внутрішню академію, яка розпочала роботу два місяці тому. Серед основних цілей – забезпечення швидкої адаптації новачків, розвиток корпоративної культури, отримання зворотного зв’язку за всіма ланками компанії тощо.

У компанії постійно аналізують та чітко усвідомлюють кардинальні зміни на ринку праці. Мільйони людей в пошуках безпеки виїхали з країни, що сьогодні створює певний вакуум. Проте українці, які повертаються, шукають роботу та часто мають бажання змінити кваліфікацію. В UPG готові навчати опановувати нові професії фактично з нуля. Наразі розробляються відповідні програми, які дають можливість адаптувати людей під внутрішні процеси компанії, навчати та розвивати.

«Для нас важливо, щоб людина, яка щойно стала частинкою команди, одразу відчула, що UPG – саме те місце, де будується кар’єра. Прагнеш стати професіоналом у своїй справі, рости і розвиватися – матимеш таку можливість. Компанія дає не лише необхідну базу, а й те, що дозволяє стати експертом на ринку. Наша внутрішня академія виконує функцію «сходів» кар’єрного зростання. 70–80% керівних посад ми прагнемо закривати саме внутрішнім резервом», – розповідає Сергій Цимбал, директор Академії національної мережі АЗК UPG.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

 У кожному торговельному центрі незабаром з’являться спеціальні контейнери. Компанії, що є власником бренду...
time icon  
  42
Усі новини ринку