Вебінар Consulting for Retail: Секрети ефективного управління асортиментом

Вебінар Consulting for Retail: Секрети ефективного управління асортиментом

2 дні(в) тому
  178
rau

Щораз більша кількість магазинів і конкурентів, впровадження нових форматів магазинів, мінливі запити покупців — все це створює головоломку для процесів управління асортиментом. Пориньте в сучасні методи й практики категорійного менеджменту та дізнайтеся, як інноваційні бізнес-застосунки можуть зробити революцію у бізнесі.

Отримайте неоціненні знання про те, як домогтися максимальної ефективності, підвищити задоволеність клієнтів і, в кінцевому підсумку, збільшити прибутковість.

Хочете дізнатися про нові ефективні методи управління асортиментом і оптимізації пропозиції на рівні магазинів? Приєднуйтесь до вебінару, де фахівці C4R розберуть всі процеси категорійного менеджменту, а також запропонують практичні рішення, що здатні вдосконалити ці процеси. Про все це розповідуть в рамках вебінару, організованого компаніями Num8erz і Consulting for Retail.

Програма вебінару:

  • Сучасні тенденції в категорійному менеджменті та оптимізації асортименту;
  • Компоненти успішного категорійного менеджменту та оптимізації асортименту;
  • Інноваційні технології для цифровізації та автоматизації процесів;
  • Історії успіху та результати клієнтів;
  • Сесія запитань і відповідей.

Участь безплатна за умови попередньої реєстрації

1 жовтня 2024 | 16-00 CEST | 17-00 Kyiv

Мова вебінару: English

РЕЄСТРАЦІЯ НА ВЕБІНАР https://events.c4r.eu/webinars/assortment-planning-optimization-in-retail/


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

26-27 вересня у Києві та онлайн відбудеться єдина в Україні дводенна конференція  – 17’Сustomer Eхperience Conference, присвячена розвитку клієнтського досвіду в нових умовах ринку

26-27 вересня у Києві та онлайн відбудеться єдина в Україні дводенна конференція – 17’Сustomer Eхperience Conference, присвячена розвитку клієнтського досвіду в нових умовах ринку

Провідні бізнес-фахівці та СХ-експерти визначать нові стандарти Total Customer Experience, що дають змогу цілісніше подивитися на...
time icon  
  27
Усі новини ринку