
У Горохові відкрився новий магазин Multi Cook (+фото)


Мобільний додаток Varus переміг у номінації «Редизайн року мобільного додатку» на щорічній премії Mobile App Vision 2025, яка відзначає найбільш технологічні та користувацько-орієнтовані рішення в мобільному середовищі.
Цьогорічна церемонія зібрала провідні українські продукти, що задають тон у цифровій трансформації. Серед лауреатів — Дія, Мрія, Армія+, Rozetka, Tabletki.ua, Fishka. Varus відзначили за системний підхід до оновлення застосунку та інтеграції e-commerce функціональності безпосередньо у супермаркетний досвід.
Нагороду «Редизайн року» додаток отримав за низку рішень, що суттєво змінили користувацький досвід. Розробка проводилася за принципом Design First: кожен елемент інтерфейсу погоджувався до старту розробки, що дозволило уникнути переробок і тримати фокус на очікуваннях користувача.
«Для нас це не лише нагорода – це підтвердження правильності підходу. Ми працювали на перетині аналітики, дизайну й бізнес-цілей, і в результаті змогли спростити щоденний досвід користувачів», — зазначила директорка з маркетингу Varus Анна Луганська.
Команда Varus також поєднала UX-аудит, евристичний аналіз і тестування, щоб виявити не лише технічні, а й поведінкові бар’єри. Було оновлено функцію «Скануй і йди», спрощено навігацію, а також створено повноцінний UI kit — для масштабування майбутніх функцій. Замість створення окремого рішення e-commerce команда інтегрувала його безпосередньо в застосунок, поєднавши доставку, акції та програму лояльності в одному середовищі.
«Це визнання важливе, бо ми давно засвоїли: красивий інтерфейс не має сенсу, якщо користувач не може легко зробити покупку. У першу чергу наш застосунок — про зручність», — коментує e-commerce директор Varus.ua Олег Спірін.
У межах редизайну команда також зосередилась на підсиленні функціональності застосунку. Серед ключових оновлень — можливість здійснювати онлайн‑замовлення з повного асортименту товарів (продукти, побутова хімія, зоотовари тощо), оформлювати доставку з Нова пошта у регіонах без фізичних магазинів Varus, користуватись віртуальною бонусною карткою, переглядати історію покупок та детальну статистику витрат.
Крім того, додаток пропонує ЗнижКицю — унікальні знижки тільки учасникам програми лояльності Varus Perfect. Товари ЗнижКиці відмічені спеціальними підцінниками у супермаркетах та виділені в окрему категорію у мобільному додатку. Програма також працює з бонусною шкалою: базове нарахування становить 1% кешбеку за кожну покупку, а при витратах від 3000 грн на місяць — вже 2% кешбеку наступного місяця. Якщо ж витрати перевищують 5000 грн, користувачі отримують підвищений кешбек 2% за всі покупки. Одна бонусна гривня дорівнює одній гривні при оплаті товарів у Varus.
Також у додатку з’явився сканер штрих‑кодів для миттєвої перевірки цін, а функція Scan & Go дозволяє оплачувати покупки без черги. Ці рішення підвищили зручність користування та дозволили ефективніше працювати з персоналізованими повідомленнями, що позитивно вплинуло на залученість клієнтів.
Проєкт продовжує розвиватися: найближчі оновлення міститимуть нові функції, поліпшені варіанти доставки та додаткові інструменти для швидкого шопінгу. Varus уже готує наступний етап трансформації клієнтського досвіду в мобільному застосунку.
Довідка. Varus — національна мережа супермаркетів, що представлена на ринку продуктового ритейлу України компанією “Омега”. Перший магазин мережі відкрився у 2003 році у Дніпрі, наразі загальна кількість — 115 супермаркетів у різних містах України та DarkStore у Києві. Мережа Varus працює в кількох форматах: класичні супермаркети, магазини To Go і сервіс усвідомлених покупок Varus.ua.