3–4 жовтня 2022, офлайн та онлайн – 15-й Український маркетинг-форум

3–4 жовтня 2022, офлайн та онлайн – 15-й Український маркетинг-форум

15.09.2022 08:00
  561
rau

Команда IdeasFirst запрошує на 15 Український маркетинг-форум 3–4 жовтня 2022 року. Захід пройде офлайн у Києві та онлайн. Головна тема події – «Незламні: маркетингові історії неймовірної стійкості».

Ключові теми Українського маркетинг-форуму у 2022 році:

  • Go Global: як стати міжнародною компанією
    Закріпитись на інших ринках зараз – не просто гарна можливість, але й нагальна потреба для будь-якого системного українського бізнесу. В рамках цієї теми буде презентовано результати ексклюзивного дослідження «Стиль життя українців за кордоном».
  • Українське суспільство. Версія 2022
    Соціологія свідчить, що за війну українці змінились більше, ніж за всі 30 попередніх років незалежності. Які теми хвилюють суспільство сьогодні? Які важливі соціальні тренди має розуміти маркетинг, щоб не помилитися в майбутньому?
  • Обережно, комунікації під час війни
    Нові герої, нові тренди та інсайти, мова спілкування, ретельний підбір часу для маркетингових активностей, прояви неймовірної емпатії та боротьба з несамовитим хейтом – все це нові реалії комунікацій. В рамках цієї теми експерти говоритимуть про те, як брендам екологічно доносити інформацію про себе травмованому війною українському суспільству.
  • Be brave and promote Ukraine, або Як просувати назовні бренд країни
    Завдяки своєму спротиву Україна сьогодні – найпопулярніша країна світу. Що ми зробимо з цією популярністю, щоб не втратити вікно можливостей для побудови нового бренду України? Що означає “Made in Ukraine”? Що саме ми маємо комунікувати назовні та чи мають українські бренди ставати головними амбасадорами своєї країни?
  • В пошуках Споживача
    Разом з соціологами та бізнес-експертами учасники будуть досліджувати, як Україні пережити демографічну яму, а також спробують проаналізувати нові сегменти споживачів та їх потреби.
  • СMO під час війни: нові компетенції та виклики
    Що відбувається з маркетинговими командами сьогодні? Якими є потреби маркетингового ринку в спеціалістах? Кого і чому зараз шукають компанії? Які прогнози можна будувати на найближче майбутнє?
  • Ментальне здоровʼя
    ПТРС, релокація, нові життєві обставини, що впливають на роботу – ми будемо стикатись з ментальними проблемами все частіше. Як працювати у війну та до чого готуватись після війни? На форумі буде можливість поспілкуватись про це з лідерами та психологами.

Серед спікерів:

  • Ірина Качура, віце-президент з маркетингу Carlsberg Ukraine
  • Ігор Дідок, маркетинг-директор мережі аптек Подорожник
  • Валерія Толочина, маркетинг-директор сервісу Megogo
  • Валентин Гриценко, маркетинг-директор компанії Ajax Systems
  • Антон Авринський, засновник HealthTech-сервісу Liki24.com
  • Катерина Огуряєва, маркетинг-директор мережі Сільпо
  • Ігор Блистів, маркетинг-директор компанії Кормотех
  • Сергій Костя, маркетинг-директор Bolt у країнах СНД і Східної Європи
  • Євген Глібовицький, український публічний інтелектуал, засновник компанії pro.mova
  • Ігор Гут, співзасновник шведсько-українського проекту DYB, PhD, стратег та системний дослідник конкуренції

Загалом на події виступить понад 40 спікерів. Приєднуйтесь до форуму незламних 3–4 жовтня!

Деталі та реєстрація: https://bit.ly/3TZKcO5

 


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку