Український бренд Fox Lingerie закрив всі магазини в ТРЦ в Україні
Український бренд білизни Fox Lingerie оголосив про закриття всіх магазинів в ТРЦ в Україні. Неочікуване рішення, адже традиційно лютий та березень маржинальні місяці для сегменту білизни, а ТРЦ, в яких представлений бренд: найбільші та найпрестижніші в Україні.
Проаналізувавши свою аудиторію, бренд виявив, що велика кількість цільової аудиторії досі залишається за кордоном і буде приймати рішення про повернення в другій половині 2023-го або пізніше. З іншого боку, часті повітряні тривоги, відключення світла та тепла зміщують частоту та емоційність купівлі з ТРЦ до e-commerce.
Зараз жіноча аудиторія віддає перевагу зручному та спортивному одягу завдяки його універсальності. Пляжний сезон 2022-го був відсутній, відповідно, пляжний сезон цього року також під питанням. Новий купальник навряд чи буде першою необхідністю під час повітряної тривоги чи замінованого одеського узбережжя.
Fox Lingerie заснувала Юліана Гензель у 2015 році після Революції Гідності. Вона народилася та виросла в Луганську, але була вимушена покинути дім через окупацію, яка триває й донині. Тому зі складнощами ведення бізнесу в непростих умовах та під час криз бренд зіштовхнувся не вперше.
Ще до повномасштабної війни Fox Lingerie активно відкривав франшизи по всьому світу і продовжив робити це навіть в такі складні часи. Бренд представлений у США, ОАЕ, Казахстані, а після 24 лютого продав франшизу до Канади та Швейцарії.
Fox Lingerie проводить регулярні дослідження клієнта, які допомагають зрозуміти його вподобання та поведінку. Після чергової аналітики бренд зробив висновки та вирішив зосередитися у 2023 році на напрямку e-commerce та міжнародній експансії. Замість мережі магазинів в ТРЦ Fox Lingerie відкрили найбільший корнер білизни у своїй флагманській точці — універмазі ЦУМ Київ, а також розробляють новий концепт для магазинів на 2024-й.
В турбулентні часи приймаються складні, але точно цікаві рішення.