UCSC MRKTNG Awards: перша в Україні професійна спеціалізована премія для маркетингу ТРЦ

UCSC MRKTNG Awards: перша в Україні професійна спеціалізована премія для маркетингу ТРЦ

2 дні(в) тому
  160
rau

Українська рада торгових центрів (Ukrainian Council of Shopping Centers) закликає долучитися до першої в Україні професійної маркетинг-премії для ТРЦ – UCSC MRKTNG Awards.

Реєструвати заявки на конкурс можна до 14 вересня 2025 року, а нагородження кращих відбудеться під час урочистої офлайн-церемонії у столиці в листопаді цього року.

«Для нас UCSC MRKTNG Awards – не просто відзнака, а спроба змінити підхід до оцінки маркетингу у торгових центрах. Сьогодні маркетинг у ТРЦ це не лише про промоакції чи сезонні знижки, а й про створення цілого середовища, яке впливає на емоції людей, формує їхній досвід і навіть стиль життя. Ми хочемо, щоб ця премія стала інструментом, який надихає команди шукати нові формати, сміливі рішення та нестандартні ідеї. А ще, щоб вона допомагала ринку бачити й визнавати тих, хто не просто виконує свою роботу, а творить майбутнє індустрії. У складні часи це особливо важливо, адже саме креатив та інновації дають галузі шанс рости і розвиватися», – наголошує голова УРТЦ (UCSC) Максим Гаврюшин.

До участі в першій премії допускаються рекламні кампанії, що проходили в період з 1 березня 2022 року до 30 травня 2025 року, тобто майже за всі три роки повномасштабної війни. Позмагатися за першість можна у чотирьох номінаціях:

  • Corporate Social Responsibility – найкраща кампанія спрямована на соціальні проєкти
  • Tactical Activation – найкраща кампанія по залученню відвідувачів до ТРЦ та збільшенню товарообігу
  • Best Social Media Campaign – найкраща кампанія в соціальних мережах
  • Creative of the Year – найкращий візуальний креатив року

Як взяти участь

Для того, щоб представити свої маркетинг-кейси на міжнародному рівні, необхідно обрати номінацію і подати заявку з відповідним проєктом.

У заявці розкрийте історію рекламної-кампанії, покажіть вимірювані результати, підкріпіть якісним візуалом та медіа-матеріалами.

Важливо: Кількість поданих заявок необмежена, а участь повністю безкоштовна.

Також на сайті премії можна знайти інструкцію та шаблон форми заявки.

Журі та оцінювання

Судитиме конкурсантів професійна колегія журі, що складається з українських та міжнародних експертів маркетинг-галузі.

  • Рюдігер Дані. Генеральний директор компанії NEPI Rockcastle, провідного власника, оператора та забудовника торгових центрів на ринках Центральної та Східної Європи та третьої за величиною компанії з роздрібної нерухомості в Європі;
  • Алан Торнтон. Голова правління міжнародної премії SOLAL MRKTG (Solal Marketing Awards) та керуючий директор компанії AL Marketing;
  • Кріс Ігве. Засновник і президент Chris Igwe International (консалтингова компанія з питань роздрібної торгівлі), керуючий партнер MORE OR LESS (ексклюзивне консультування світових брендів та ритейлерів);
  • Фредерік Рульо. Керуючий директор Multi Corporation у Франції, Латвії, Польщі та інших країнах;
  • Сергій Слупський. Засновник агенції Slupsky Event Management, яка є переможцем Best Event Award World 2018, 2019, 2021 та 2022 років.
  • Агнешка Томчак-Тузінська. Директорка з маркетингу компанії з управління нерухомістю APSYS Polska, що є частиною Apsys Group, одного з провідних операторів комерційної нерухомості в Польщі та Франції;
  • Валерія Лавська. Маркетинг-директорка української діджитал агенції Promodo;
  • Аніта Стемпфл. Власниця Anista & Partners та член керівного комітету міжнародної премії Solal Awards;
  • Ана Ізабель Моіта. Директорка з маркетингу Sonae Sierra, провідної міжнародної інвестиційної, консалтингової та девелоперської компанії;
  • Андрій Чумаченко. Cпівзасновник діджитал-агенції Netpeak і засновник B2B-маркетингової агенції BASE;
  • Мішель Жалац. Керуючий директор zalac.international, обіймав керівні посади на багатьох міжнародних ринках, зокрема в Міжнародній раді торгових центрів (ICSC);
  • Брем Халсбош. Директор з продажів компанії bij MK Illumination Нідерланди.

Зауважимо, що журі оцінюватиме передусім відповідність цілям і стратегії, креативність та інноваційність, досягнуті результати, ефективність використання бюджету (ROI). Тож розмір ТРЦ чи бюджет не впливають на оцінку – важливі лише ідея, реалізація та вплив.

Також весь процес аспекти подання заявок та оцінювання контролюються відомими консалтинговими компаніями Arzinger та Baker Tilly


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку